Permalänk
Medlem

Söker LoL spelare

Hej!

Jag letar som sagt några att spela med på League of Legends o. Jag föredrar att chatta via Raidcall för att man kan göra en grupp gratis vilket man inte kan på Teamspeak. Skype gillar jag inte pga DDOS problemen med skype.

lite om mig.

Jag är 15
ligger i Bronze IV
saknar höger underarm (så det blir lite missclicks då och då)
Jag har en ganska ljus röst för att vara 15
Jag spelar för att ha kul inte för att bli arg om jag förlorar games
Server: EU West

Jag letar efter spelare som spelar för det är kul, inte för att bli arga om vi förlorar några games.

Är ni intreserade så kan ni skriva till i tråden eller ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Goat:

Hej!

Jag letar som sagt några att spela med på League of Legends o. Jag föredrar att chatta via Raidcall för att man kan göra en grupp gratis vilket man inte kan på Teamspeak. Skype gillar jag inte pga DDOS problemen med skype.

lite om mig.

Jag är 15
ligger i Bronze IV
saknar höger underarm (så det blir lite missclicks då och då)
Jag har en ganska ljus röst för att vara 15
Jag spelar för att ha kul inte för att bli arg om jag förlorar games

Jag letar efter spelare som spelar för det är kul, inte för att bli arga om vi förlorar några games.

Är ni intreserade så kan ni skriva till i tråden eller ett PM

Tjenare! vilken server är det du kör på?

Visa signatur

grafikkort:GTX 580 twin frozr 2 OC prolle:i5 760 mobo:GA-P55-USB3 RAM:12gb Corsair XMS3 SSD:Corsair Force-3 proccessor kylare:hyper TX3 EVO låda:cooler master HAF 912 nätagg: corsair nitro 80+ 'broze 650w

Permalänk
Medlem

Ett tips är att ange vilken server det är som gäller också

Permalänk

Spelar på west iaf.
Kan spela med dej, spelar även alla roller.
15 år som du
(bronze 5)

Permalänk
Medlem
Skrivet av F1L1P99:

Spelar på west iaf.
15 år som du
(bronze 5)

kör också på EU-West men är dock inte i lvl 30, är vid 21 och stiger..

Visa signatur

grafikkort:GTX 580 twin frozr 2 OC prolle:i5 760 mobo:GA-P55-USB3 RAM:12gb Corsair XMS3 SSD:Corsair Force-3 proccessor kylare:hyper TX3 EVO låda:cooler master HAF 912 nätagg: corsair nitro 80+ 'broze 650w

Permalänk
Medlem
Skrivet av F1L1P99:

Spelar på west iaf.
15 år som du
(bronze 5)

Skrivet av Tob@X:

kör också på EU-West men är dock inte i lvl 30, är vid 21 och stiger..

Ja jag är på west glömde skriva det. Vad är era in-game namn? Ni kan skriva i PM om ni inte vill ge ut det till alla

Permalänk

Vad menar du med att du förlorat höger underarm? Ifall det betyder att armen slutar vid armbågen så borde det väl vara svårt att använda tangentbordet och musen samtidigt?

Lirar inte så mycket atm på grund av att jag får random disconnects hela tiden (telia <3) men så fort det löst sig så kan jag spela lite med en fellow sweclockare.
Main: Top/Mid och Support.
Silver V
IGN: hogge1337 (är nån villig att skänka mig 1300 rp så jag inte behöver skämmas varje gång jag skriver mitt namn :s
Ålder: 14

Visa signatur

i5 4670k @ 4ghz - MSI Z87 G45 - 8GB Corsair Vengance CL9 1600Mhz - XFX 80+ Bronze 750W - MSI GTX 780 @1218Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Goat:

Ja jag är på west glömde skriva det. Vad är era in-game namn? Ni kan skriva i PM om ni inte vill ge ut det till alla

tinytobie är namnet, jag kommer inte vara aktiv varje dag men ganska ofta

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av FinApelsin:

Vad menar du med att du förlorat höger underarm? Ifall det betyder att armen slutar vid armbågen så borde det väl vara svårt att använda tangentbordet och musen samtidigt?

Lirar inte så mycket atm på grund av att jag får random disconnects hela tiden (telia <3) men så fort det löst sig så kan jag spela lite med en fellow sweclockare.
Main: Top/Mid och Support.
Silver V
IGN: hogge1337 (är nån villig att skänka mig 1300 rp så jag inte behöver skämmas varje gång jag skriver mitt namn :s
Ålder: 14

Skrivet av Tob@X:

tinytobie är namnet, jag kommer inte vara aktiv varje dag men ganska ofta

jag har addate er båda nu

Permalänk
Medlem

Är 14 med en ganska ljus röst och spelar på west i bronze 3.
IGN: Lectricocis

Visa signatur

| ASUS Z97-A | Intel i5 4690K 4,6 GHz | ASUS Dual GTX 1070 OC | Corsair 2x4 GB 2133Mhz | seagate 1TB | Samsung 750 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | EVGA Supernova G3 750W | Fractal Design Define R6 | EK Supremacy EVO | EK CoolStream PE 360 | D5 Pump |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lectric:

Är 14 med en ganska ljus röst och spelar på west i bronze 3.
IGN: Lectricocis

Då addar vi dig med. Jag håller just nu på att skapa raidcall gruppen.