Permalänk
Medlem

Hej Hej CDON, finns det en liten chans att ni börjar samarbete med Bestwesten igen?

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Hej CDON,

Tänkte höra hur det går med era svarstider på kundtjänsten.
Det har nu gått 26 timmar utan svar, så hur länge till ska jag vänta?

Vänligen
Ove

Visa signatur

Citera gärna så jag hittar tillbaka,

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoK:

Hej CDON,

Tänkte höra hur det går med era svarstider på kundtjänsten.
Det har nu gått 26 timmar utan svar, så hur länge till ska jag vänta?

Vänligen
Ove

Dra upp en chatt och kolla om ärendet går att lösa med chatt-kundtjänsten istället? Värt några minuters väntan iaf..

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk

Inga http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_red_wd30efrx_3tb... med på swe rabatten hade ju varit passande med tanke på nyheten om extra avgifterna den 1 sep på all lagringsmedia? Något som går att lösa kanske?

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnteBellum:

Inga http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_red_wd30efrx_3tb... med på swe rabatten hade ju varit passande med tanke på nyheten om extra avgifterna den 1 sep på all lagringsmedia? Något som går att lösa kanske?

Lite synd, hade hoppats på att lägga vantarna på några extra tb. Aja, blir då att köpa från utlandet.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Tyvärr kom inte den med den här gången, jag har skickat vidare detta önskemål tillsammans med Z77, 1155 mATX. Sidpanelen kommer att listas inom kort.
Mvh//Andreas

Schysst! Ni kommer inte att ta in den med den andra panelen rakt av då?

Permalänk
Medlem

Tråkig rea den här gången, inga mekaniska t-bord, inga skärmar och inga m-atx-chassin. Hoppas på detta nästa rea

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Tråkig rea den här gången, inga mekaniska t-bord, inga skärmar och inga m-atx-chassin. Hoppas på detta nästa rea

Kan inte minnas att det någonsin funnit skärmar eller tangentbord i 15%-rean, ever.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Inaktiv

Tack för rean!

Kommer ni även fortsätta med mitt-i-månaden-rea på regelbunden basis, eller var det endast en engångsföreteelse?

Kan vara bra att veta så att jag vet om jag behöver skaffa ett till jobb och sälja min hund för att finansiera alla extra inköp...

Permalänk

När är 15% rabatten igång?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kungenaik:

När är 15% rabatten igång?

Den är igång:
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Permalänk
Avstängd

Hej

Har försökt i 2 veckors tid att ändra min mailaddress hos er men får bara 500 Internal server error.
Vänligen se över detta.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MP-Jan:

Schysst! Ni kommer inte att ta in den med den andra panelen rakt av då?

Hej,
Enl tillverkaren så är ingen båt med chassit just nu på väg till norden, så det ligger längre fram i så fall. Sidorna kommer att flygas in, så de kommer att vara tillgängliga mycket snabbare.
Mvh//Andreas

Skrivet av DotDotDot:

Tack för rean!

Kommer ni även fortsätta med mitt-i-månaden-rea på regelbunden basis, eller var det endast en engångsföreteelse?

Kan vara bra att veta så att jag vet om jag behöver skaffa ett till jobb och sälja min hund för att finansiera alla extra inköp...

Hej,
15%-aren kommer i fortsättningen att återgå till det normala och dyka upp en gång i månaden. Däremot kan det hända att andra omfattande kampanjer som även innehåller komponenter dyker upp däremellan.
Mvh
Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Tråkig rea den här gången, inga mekaniska t-bord, inga skärmar och inga m-atx-chassin. Hoppas på detta nästa rea

Dom har aldrig haft tillbehör som tangentbord, skärmar på deras månadsrea.
Det är samma produkt typ som vi har hela tiden med 5%

Permalänk
Skrivet av Hzup:

Lite synd, hade hoppats på att lägga vantarna på några extra tb. Aja, blir då att köpa från utlandet.

samma här förmodligen.

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Dra upp en chatt och kolla om ärendet går att lösa med chatt-kundtjänsten istället? Värt några minuters väntan iaf..

Ja det finns bara ett litet problem med det, chatten är inte tillgänglig.

Edit: Som vanligt så funkar det när man väl säger något.

Visa signatur

Citera gärna så jag hittar tillbaka,

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

nya Benq XL2420T

Hej Cdon
När får ni in nya versionen av Benq XL2420T?
Den med 144hz ?
Komplett verkar få in den 7/9 men handlar hellre av er.

Mvh/ Pigge

Permalänk
Inaktiv

Har ni nya Sweclockers erbjudande nästa månad också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej!
Den kommer som det ser ut just nu in i slutet av den här veckan.
Mvh//Andreas

Vad hände med det kortet? Sapphire 7979 som skulle kosta 2695? Finns inte kvar på eran sida.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nzt:

Vad hände med det kortet? Sapphire 7979 som skulle kosta 2695? Finns inte kvar på eran sida.

Skickades från m.sweclockers.com

Du är inne på fel butik.
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=759805

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Cdon.com

Hej,
5:Sep är det senaste budet, men det är högst preliminärt.
Mvh
Andreas

Skrivet av pigge680:

Hej Cdon
När får ni in nya versionen av Benq XL2420T?
Den med 144hz ?
Komplett verkar få in den 7/9 men handlar hellre av er.

Mvh/ Pigge

Hej,
Jag pratade med ansvarig men det var i dagsläget inte klart hurvida vi kommer att få in den nya XL2420T eller ej. Ber att få återkomma.
Mvh//Anrdeas

Skrivet av Klappa:

Har ni nya Sweclockers erbjudande nästa månad också?

Hej,
Ja, det kommer mot slutet av månaden.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Hej!

Tänkte lägga beställning på en speldator idag, SWECAUG13 verkar inte fungera nu när det är september..., vad är aktuell kod för 5% rabbatt för Sweclockersmedlemmar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av us_scandinavian:

Hej!

Tänkte lägga beställning på en speldator idag, SWECAUG13 verkar inte fungera nu när det är september..., vad är aktuell kod för 5% rabbatt för Sweclockersmedlemmar?

SWECSEP13 gissar jag på.

Visa signatur

i7 8700K -GB Z370N Wifi -Vengeance LPX 16gb 3000 Mhz -1070Ti -480gb SSD -FD Celsius S24 -FD Nano S -Seasonic Focus Plus 750w Gold

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av us_scandinavian:

Hej!

Tänkte lägga beställning på en speldator idag, SWECAUG13 verkar inte fungera nu när det är september..., vad är aktuell kod för 5% rabbatt för Sweclockersmedlemmar?

Hej,
Det ska vara uppdaterat nu.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Cdon hade också den uppe på deras sida några dagar som kommande produkt. Men nu har den försvunnit.
Handlar helst från Cdon.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Det ska vara uppdaterat nu.
Mvh//Andreas

Hej!
Den generella 5% rabatt för SweClockers medlemmar kommer att stängas ner under morgondagen för att istället ersättas av "tidsbegränsade" kampanjer, likt 15% rabatten som körs i slutet av varje månad. I början/mitten av varje månad så kommer en tidsbegränsad kampanj som omfattar hela komponentsortimentet läggas upp, och så avslutar vi månaden med sedvanlig 15% off på utvalda komponenter.
En kampanj kommer att presenteras inom kort!
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej!
Den generella 5% rabatt för SweClockers medlemmar kommer att stängas ner under morgondagen för att istället ersättas av "tidsbegränsade" kampanjer, likt 15% rabatten som körs i slutet av varje månad. I början/mitten av varje månad så kommer en tidsbegränsad kampanj som omfattar hela komponentsortimentet läggas upp, och så avslutar vi månaden med sedvanlig 15% off på utvalda komponenter.
En kampanj kommer att presenteras inom kort!
Mvh//Andreas

Tråkigt och höra att 5% försvinner. Hoppas det blir bra ändå.

Har du någon svar på min fråga angående Sapphire 7970 som skulle kosta 2695? Det stod kommande men nu har den försvunnit från sidan.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej!
Den generella 5% rabatt för SweClockers medlemmar kommer att stängas ner under morgondagen för att istället ersättas av "tidsbegränsade" kampanjer, likt 15% rabatten som körs i slutet av varje månad. I början/mitten av varje månad så kommer en tidsbegränsad kampanj som omfattar hela komponentsortimentet läggas upp, och så avslutar vi månaden med sedvanlig 15% off på utvalda komponenter.
En kampanj kommer att presenteras inom kort!
Mvh//Andreas

Låter trevligt! Ska bli kul o se vad som dyker upp :).

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej!
Den generella 5% rabatt för SweClockers medlemmar kommer att stängas ner under morgondagen för att istället ersättas av "tidsbegränsade" kampanjer, likt 15% rabatten som körs i slutet av varje månad. I början/mitten av varje månad så kommer en tidsbegränsad kampanj som omfattar hela komponentsortimentet läggas upp, och så avslutar vi månaden med sedvanlig 15% off på utvalda komponenter.
En kampanj kommer att presenteras inom kort!
Mvh//Andreas

Hej du skriver hela komponentsortimentet innebär det även produkter som skärmar, mekaniska t-bord osv? Vore kanon i sådana fall. Sedan skriver du inom kort, är det nu i början på september eller vad?

Edit: Satsa mkt på m-atx-chassin, skärmar och mekaniska t-bord i rean tack, då handlar jag