CDON.com: Hemelektronik

Permalänk

När kommer 15% rabatten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kungenaik:

När kommer 15% rabatten?

Bara en gissning, men jag skulle tro närmare helgen nästa vecka eller så. Det brukar alltid(*) vara i slutet på månaden.

* Med viss variation, beroende på semestrar och liknande.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Skicka mig orderdetaljer i ett pm så hjälper jag dig vidare.
Mvh//Andreas

Hejsan,
Jag har fiskat runt lite i ärendet nu och jag har goda förhoppningar om att det ska lösa sig för dig under dagen.
mvh
Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av kungenaik:

När kommer 15% rabatten?

Hej,
Den startas upp i mitten av nästa vecka.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har funderingar på att införskaffa ett Sapphire Radeon HD7970 3GB DDR5 , dock står det releasedatum: kommande och leveranstid: kommande går det att få någon mer information?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av marz231:

Har funderingar på att införskaffa ett Sapphire Radeon HD7970 3GB DDR5 , dock står det releasedatum: kommande och leveranstid: kommande går det att få någon mer information?

Hej!
Den kommer som det ser ut just nu in i slutet av den här veckan.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hejsan cdon
Jag undrar varför det är så konstiga priser på :
BeyerDynamic DT 880 - 32 Ohm
BeyerDynamic DT 880 - 250 Ohm
BeyerDynamic DT 880 - 600 Ohm

Kommer det fixas snarast eller?

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av EddAa:

Hejsan cdon
Jag undrar varför det är så konstiga priser på :
BeyerDynamic DT 880 - 32 Ohm
BeyerDynamic DT 880 - 250 Ohm
BeyerDynamic DT 880 - 600 Ohm

Kommer det fixas snarast eller?

Hej,
Jag har skickat vidare dina synpunkter till ansvarig.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Hej CDON jag undrar när ni får in följande produkter.
Samsung 840 evo 250GB
Silverstone Argon AR01
och Canon EOS 70D + EF-S 18–55mm

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av DragonRapide:

Hej CDON jag undrar när ni får in följande produkter.
Samsung 840 evo 250GB
Silverstone Argon AR01
och Canon EOS 70D + EF-S 18–55mm

Hej,
Jag har kollat men bara fått fram nedan info:
Samsung 840 evo 250GB - Om en vecka
Silverstone Argon AR01 - Prel mitten på nästa vecka
och Canon EOS 70D + EF-S 18–55mm - inget datum finns i dagsläget, får be att återkomma.

Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej Andreas!

När planerar ni att få in denna utgående produkten? Ser att det inte ens går att lägga en beställning på den i dagsläget..
http://cdon.se/hemelektronik/asrock_z77_extreme4-m_intel_z77_...

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Skicka mig orderdetaljer i ett pm så hjälper jag dig vidare.
Mvh//Andreas

Tackar för hjälpen Andreas!

Nu så jävlar e man på fint humör igen!

En ny skärm på väg och som kompensation drog dem av 500kr per skärm så -1000kr på min faktura, trevligt!

Hoppas nu skärmen som kommer fungerar haha

Edit : Fick fan en rabattkod osså på 200 spänn.

Permalänk
Medlem

Hej

Blev av Asus hänvisad till er, kanske jag som är blind men jag hittade ingen information på er hemsida om hur jag går vidare och vad som gäller.
Skulle vara fint med lite hjälp.

Permalänk
Permalänk

Finns 15% rabatten ännu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av silverc0re:

Finns 15% rabatten ännu?

Kolla några inlägg upp så ser du klart och tydligt att Andreas skrivit "mitten av veckan".

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Electrix:

Hej Andreas!

När planerar ni att få in denna utgående produkten? Ser att det inte ens går att lägga en beställning på den i dagsläget..
http://cdon.se/hemelektronik/asrock_z77_extreme4-m_intel_z77_...

Hejsan,
Jag hittade inget snabbt svar, inväntar svar, återkommer så snart som möjligt.
Mvh
Andreas

Skrivet av Blk:

Hej

Blev av Asus hänvisad till er, kanske jag som är blind men jag hittade ingen information på er hemsida om hur jag går vidare och vad som gäller.
Skulle vara fint med lite hjälp.

Hej,
Jag måste be dig att kontakta kundtjänst, ifall det blir problem så är det bara att återkomma till mig med ett pm innehållande order/kundnummer.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej Cdon,

Tack för en bra sida och allt som oftast bästa eller bland de bästa priserna där ute. Uppskattas.

Tänkte höra, varför ni hamnar så off på vissa priser. Senast heart if the Swarm som blir en dryg hundring dyrare med frakt. 378 mot 269. (Stor % skillnad)

Inte för att det är viktigt, jag köper bara spelet någon annanstans, men är nyfiken på hur ni tänker runt prissättning när ni hamnar så off ibland men allt som oftast ligger så bra i pris

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hutter:

Hej Cdon,

Tack för en bra sida och allt som oftast bästa eller bland de bästa priserna där ute. Uppskattas.

Tänkte höra, varför ni hamnar så off på vissa priser. Senast heart if the Swarm som blir en dryg hundring dyrare med frakt. 378 mot 269. (Stor % skillnad)

Inte för att det är viktigt, jag köper bara spelet någon annanstans, men är nyfiken på hur ni tänker runt prissättning när ni hamnar så off ibland men allt som oftast ligger så bra i pris

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,
Tack för dina åsikter. Det är många produkter att hålla reda på, och tillverkare sänker och höjer priserna och då kan det hända att någon aktör hinner höja/sänka före de andra. Jag har skickat vidare info till ansvarig, så hon löser det inom kort.
Mvh
Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"Nu lanserar vi CDON+! Gå med redan idag och få mängder av förmåner. För endast 199 kr får du fri frakt på alla köp över 100 kr, unika erbjudanden via e-post och förtur hos kundtjänst under ett års tid. Dessutom får du återbäring på varje köp, som du sedan kan handla för. Det lönar sig att vara plus-medlem!"

Sååååå, what you are telling me is... att man om man inte betalar 199 kronor kommer komma längre bak i kundtjänstkön.

Lysande marknadsföring

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheep:

"Nu lanserar vi CDON+! Gå med redan idag och få mängder av förmåner. För endast 199 kr får du fri frakt på alla köp över 100 kr, unika erbjudanden via e-post och förtur hos kundtjänst under ett års tid. Dessutom får du återbäring på varje köp, som du sedan kan handla för. Det lönar sig att vara plus-medlem!"

Sååååå, what you are telling me is... att man om man inte betalar 199 kronor kommer komma längre bak i kundtjänstkön.

Lysande marknadsföring

Samma som typ BF3.. Premium-kö. alltså dom som inte betalar MER utöver det dom gjorde när dom köpte spelet hamnar längst bak... Lysande det med...

Dock kommer man inte in via länken i mailet.
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Snyggt

Visa signatur

ASUS ROG Maximus XII HERO (WI-FI | Intel i9 10900K | Be-Qiet Straight Power 11 1000W | 32GB G.Skills Ripjaws V 4000Mhz | Nvidia RTX 4090 FE | Fractal Design Define-7 Compact | Noctua NH-D15S | Samsung SSD 970 Pro 512GB NVMe (os), Samsung SSD 980 Pro 512GB (Speldisk)|

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
Nu blev det klart att vi kommer få in en liten volym av Einride om 10-12 dagar.
Mvh

Ah, vad bra, och hur är statusen med jords?

Min sista fråga är ifall något kommer ändras med dem. Hårdvara eller pris när dem kommer på lager igen

Mvh

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gibbem:

Tackar för hjälpen Andreas!

Nu så jävlar e man på fint humör igen!

En ny skärm på väg och som kompensation drog dem av 500kr per skärm så -1000kr på min faktura, trevligt!

Hoppas nu skärmen som kommer fungerar haha

Edit : Fick fan en rabattkod osså på 200 spänn.

Vad gör du här, Calle?

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Ronner:

Ah, vad bra, och hur är statusen med jords?

Min sista fråga är ifall något kommer ändras med dem. Hårdvara eller pris när dem kommer på lager igen

Mvh

Hej,
Ett litet antal Jords kommer i början av nästa vecka. Det kommer vara samma pris & spec som den senaste versionen, enda skillnaden är att det inte kommer vara någon Thor-logo på innerkartongen då dessa har pushats fram med kort varsel.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tackar för Månadserbjudanden.
Tyvärr för egen del fanns inte " http://cdon.se/hemelektronik/msi_z77a-gd65_gaming_intel_z77_4... " med
Den fanns förra månaden men nu behövdes ett Z77 kort

Ha en go eftermiddag

Hoppas på några ok Z77 kort nästa månad

Permalänk
Medlem

Samma här, hoppas också på lite fler 1155 mATX-kort med tanke på att 1155 är utgående iomed 1150.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Såg att ni hade en hel del NZXT-deals.
Fråga 1:
Finns det någon möjlighet att få SweC-rabatten tillämpad på en Phantom 630 ist. för H630?
Fråga 2:
Har ni någon uppgift om när ni kan få in Phantom 630 med fönster alt. bara sidopanelen?

Permalänk
Medlem

Hej Cdon! köpte detta grafikkort av er för drygt ett vecka sedan http://cdon.se/hemelektronik/msi_geforce_gtx_760_oc_hawk_2gb_...

allt fungera bra men jag fick med spelet Splinter Cell??
vet att det är en nyckel man får .
Grafikkortet är ju med i listan där man skall få med spelet ?
http://cdon.se/hemelektronik/nvidia_splinter_cell/

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition| ASUS Z490 ROG MAXIMUS XII HERO| Intel Core i9-10900k 5,3GHz| Corsair iCUE H150i RGB PRO XT| Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 3600MHz| Samsung 970 EVO Plus 1TB | Corsair iCUE QL120 RGB 120mm 3-pack|Lian Li Strimer Plus 24-pin & 8-pin|be quiet! Dark Power Pro 12 1200W| |MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10GB

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Fille14:

Hej Cdon! köpte detta grafikkort av er för drygt ett vecka sedan http://cdon.se/hemelektronik/msi_geforce_gtx_760_oc_hawk_2gb_...

allt fungera bra men jag fick med spelet Splinter Cell??
vet att det är en nyckel man får .
Grafikkortet är ju med i listan där man skall få med spelet ?
http://cdon.se/hemelektronik/nvidia_splinter_cell/

Hej,
Skicka mig order/kundnummer i ett pm så löser jag det.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MP-Jan:

Såg att ni hade en hel del NZXT-deals.
Fråga 1:
Finns det någon möjlighet att få SweC-rabatten tillämpad på en Phantom 630 ist. för H630?
Fråga 2:
Har ni någon uppgift om när ni kan få in Phantom 630 med fönster alt. bara sidopanelen?

Hej,
Tyvärr kom inte den med den här gången, jag har skickat vidare detta önskemål tillsammans med Z77, 1155 mATX. Sidpanelen kommer att listas inom kort.
Mvh//Andreas

Visa signatur