Vilket in-game sens. kör du?

Permalänk
Avstängd

Vilket in-game sens. kör du?

Tycker om 1, i tidigare CoD betydde det att man drog ner stapeln (eller vad det nu var) till noll. Men har mixtrat lite nu i BO2 med mindre än 1.

Skulle fortfarande vilja veta vilket sens. som ger den exakta hastigheten som Windows musen har, om ni förstår vad jag menar?

2,5 tyckte jag förut, är lite kluven. Vill inte att min mus ska kännas för snabb när jag går ur spelet och ska trycka på knappar eller tvärtom, för snabb när jag ska in i spelet och trycka på folks huvuden!

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

ingame sens beror på vad du har inställt på musen utanför spelet.

Tex. jag har väldigt låg ingame för jag har väldigt hög i Windows.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Avstängd

Jag förstår inte poängen med en sån här tråd. Man kör väl med det man tycker känns bäst i förhållande till vad man har för sens i windows.

Det är lite som att fråga vilken volym ni har när ni spelar.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pimpim666:

ingame sens beror på vad du har inställt på musen utanför spelet.

Tex. jag har väldigt låg ingame för jag har väldigt hög i Windows.

Självklart, men jag och säkert en del andra försöker och vill nog ha en in-game sens som känns lika som den man har i Windows, om du förstår hur jag menar?

Skrivet av olog-hai:

Jag förstår inte poängen med en sån här tråd. Man kör väl med det man tycker känns bäst i förhållande till vad man har för sens i windows.

Det är lite som att fråga vilken volym ni har när ni spelar.
Skickades från m.sweclockers.com

Meningen med min tråd var att diskutera lite med folk om vad de har för in-game sens, om någon har märkt någon slags fördel med/av något. Volymen går också att diskutera om du vill, högra så man hör allt som händer eller lägre så man inte störs av meninglöst krigs ljud?

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Självklart, men jag och säkert en del andra försöker och vill nog ha en in-game sens som känns lika som den man har i Windows, om du förstår hur jag menar?

Meningen med min tråd var att diskutera lite med folk om vad de har för in-game sens, om någon har märkt någon slags fördel med/av något. Volymen går också att diskutera om du vill, högra så man hör allt som händer eller lägre så man inte störs av meninglöst krigs ljud?

Men det är ju nästan omöjligt att få lika.
I en skala mellan 1 till 10 kan 1.5 för dig ingame vara samma som 8.5 för någon annan.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken