iPad spotify 0.7.4 kraschar?

Permalänk
Medlem

iPad spotify 0.7.4 kraschar?

Fick precis min iPad på fredagen av skolan och eftersom jag aldrig ägt en appleprodukt innan så har jag ingen aning om hur dom fungerar, men jag laddade ner 0.7.4 för spotify och googlade och många hade haft problemet. Det jag undrar är om det går att återställa tills igår typ innan jag hade laddat ner uppdateringen?

Permalänk
Medlem

Vad jag vet går det inte att backa till äldre version. Dock så uppdaterar Spotify sin app typ en gång i veckan, så det tar nog inte så lång tid innan den uppdateras igen. Antar att du provat de grundläggande sakerna: Omstart av plattan och ominstallation av Appen?

Visa signatur

Nya Datorn:M/B:ASUS B550-F|CPU:AMD Ryzen 9|RAM 64GB|Disk:2x1TB M.2|GPU:Radeon 5500xt 8GB|Chassie:Fractal Design Define R7|Skärm:48"4K LG|
Server:M/B:Asus M4N78 SE|GPU:GF8600GT|CPU:AMD Phenom2 X4 2.8Ghz|RAM:8Gb|B]SSD[/B]:Corsair Force 3 120GB|Chassie:Fractal Design Define R2|
HTPC:M/B:MSI 880gma-e45|GPU:ASUS Radeon HD 7770|CPU:AMD Athlon2 X6 3,2Ghz|RAM:Corsair XMS3 12GB|SSD:OCZ 64gb|OD:Samsung Bluray|Chassie:Chieftec Hi-Fi HM-02SL

Permalänk
Medlem

Provat starta om plattan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztereoid:

Vad jag vet går det inte att backa till äldre version. Dock så uppdaterar Spotify sin app typ en gång i veckan, så det tar nog inte så lång tid innan den uppdateras igen. Antar att du provat de grundläggande sakerna: Omstart av plattan och ominstallation av Appen?

Skrivet av ozo64:

Provat starta om plattan?

Testat avinstallera->starta om->installera ochd et funkar inte, testat allt, starta om installera om you name it...