Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Tråkigt och höra att 5% försvinner. Hoppas det blir bra ändå.

Har du någon svar på min fråga angående Sapphire 7970 som skulle kosta 2695? Det stod kommande men nu har den försvunnit från sidan.

Hej,
Kortet är Online nu.
Mvh
Andreas

Skrivet av MrM3:

Hej du skriver hela komponentsortimentet innebär det även produkter som skärmar, mekaniska t-bord osv? Vore kanon i sådana fall. Sedan skriver du inom kort, är det nu i början på september eller vad?

Edit: Satsa mkt på m-atx-chassin, skärmar och mekaniska t-bord i rean tack, då handlar jag

Hejsan,
Att kampanjenrna kommer att innehålla mer än komponenter är inget jag vågar lova, men jag har skickat vidare önskemålet till ansvarig.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Hejsan,
Att kampanjenrna kommer att innehålla mer än komponenter är inget jag vågar lova, men jag har skickat vidare önskemålet till ansvarig.
Mvh//Andreas

Ok mer går väl inte att begära antar jag, får hoppas på det bästa. Vet du ngt mer om när kampanjen går live då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Kortet är Online nu.
Mvh
Andreas

Vad hände med priset på 2695? Ligger på 2990 nu

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

R.I.P. 5%aren. Du kommer bli saknad!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Hej, skulle inte thor einride vara på lager igen igår eller idag?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MrM3:

Ok mer går väl inte att begära antar jag, får hoppas på det bästa. Vet du ngt mer om när kampanjen går live då?

Skrivet av Ronner:

Hej, skulle inte thor einride vara på lager igen igår eller idag?

Hej,
Det har tyvärr blivit en leveransförsening, ny beräknad leverans är 9/9.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Går det att boka en så den skickast till mig så fort den kommer in?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MrM3:

Skrivet av Ronner:

Går det att boka en så den skickast till mig så fort den kommer in?

Hej,
Ja, det går bra. Leveransen är i skrivande stund större än de som ligger förbokade.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fortfarande ingen info om när kampanjen ska starta? Förlåt att jag tjatar men är i skriande behov av nytt matx-chassi. Tänkte det är dumt att köpa om det nu kommer ngt vettigt alternativ på rean. Vill däremot inte vänta flera veckor bara för några hundringar. CDON kanske kan ge en liten hint åtminstone?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MrM3:

Fortfarande ingen info om när kampanjen ska starta? Förlåt att jag tjatar men är i skriande behov av nytt matx-chassi. Tänkte det är dumt att köpa om det nu kommer ngt vettigt alternativ på rean. Vill däremot inte vänta flera veckor bara för några hundringar. CDON kanske kan ge en liten hint åtminstone?

Hejsan,
Kampanj kommer att lanseras inom ett par veckor. Jag kan inte lova att det kommer med några matx chassin, men sannolikheten att det gör det är mycket stor.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Jag vill uttrycka mitt missnöje med cdons kundservice. Jag beställde två produkter igår och jag var ouppmärksam och drev igenom köpet med en gammal leveransadress. Direkt efter skickar jag en förfrågan via kontaktformuläret om att jag vill ändra leveransadressen. När jag går in på cdon på morgonen idag runt 8 står det att varorna packas. Chatten öppnar 9 och jag går direkt in där för att påskynda mitt ärende. Men nej, det går inte att ändra leveransadress när varorna packas. Hur ska man kunna reglera detta när chatten öppnar 9 och varorna börjar packas 8 och ärendehanteringen inte ger någon specifik tidsfrist. Otroligt missnöjd över att det inte ska gå att skriva ut en ny lapp och klistra fast på en låda år 2013. Sweclockersrabatten är dock mycket uppskattad.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Telecaster:

Jag vill uttrycka mitt missnöje med cdons kundservice. Jag beställde två produkter igår och jag var ouppmärksam och drev igenom köpet med en gammal leveransadress. Direkt efter skickar jag en förfrågan via kontaktformuläret om att jag vill ändra leveransadressen. När jag går in på cdon på morgonen idag runt 8 står det att varorna packas. Chatten öppnar 9 och jag går direkt in där för att påskynda mitt ärende. Men nej, det går inte att ändra leveransadress när varorna packas. Hur ska man kunna reglera detta när chatten öppnar 9 och varorna börjar packas 8 och ärendehanteringen inte ger någon specifik tidsfrist. Otroligt missnöjd över att det inte ska gå att skriva ut en ny lapp och klistra fast på en låda år 2013. Sweclockersrabatten är dock mycket uppskattad.

Hej,
Jag ber om ursäkt för detta! Jag har skickat vidare synpunkterna till ansvarig.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Cryptodamus:

Vad hände med priset på 2695? Ligger på 2990 nu

Varför vill ni inte svara på min fråga?

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Varför vill ni inte svara på min fråga?

Hej,
Kortet gick under en tid att boka till det pris du nämner, men vid senaste leveransen så hade inköpspriset höjts och vi måste därav justera vårt försäljningspris, så tyvärr kan vi inte vara billigast på just den här produkten. Jag ber om ursäkt för det inträffade.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Phanteks Enthoo Primo, kommer ni att ta in denna? När?

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MP-Jan:

Phanteks Enthoo Primo, kommer ni att ta in denna? När?

Hej,
Ja, den kommer att läggas till inom ett par dagar. Förväntad leverans månadsskiftet Nov/Dec.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

När kommer ni få in denna disken igen http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_red_wd20efrx_2tb... står bara tillfälligt slut på hemsidan, och kommer det vara samma pris på den när den kommer in igen som det är nu så man inte sitter och väntar i onödan?

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem

Hej har ni någon aning om hur mycket raminnen kommer gå upp i pris efter den stora branden?

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag bokade Samsung 840 EVO 250Gb Desktop kit, den verkar dröja!
När kan ni tänkas få in den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej!
Den generella 5% rabatt för SweClockers medlemmar kommer att stängas ner under morgondagen för att istället ersättas av "tidsbegränsade" kampanjer, likt 15% rabatten som körs i slutet av varje månad.

Äsch, och jag som precis skulle beställa en Obsidian 350D och så var rabatten borta.. Får väl vänta till mitten av månaden då..

Kan inte ni ta in Icy Box IB-867 och 868 i ert sortiment förresten (minneskortläsare/USB-hubbar för intern montering) -- annars måste man köpa från Komplett och det vill jag inte med deras svindyra frakt.

//H

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem

Har er online "support" driftstörningar eller brukar ärenden ta längre än 24h?

Vi garanterar svar inom 24 timmar (vardagar), men oftast svarar vi betydligt snabbare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av brillorm:

Har er online "support" driftstörningar eller brukar ärenden ta längre än 24h?

Vi garanterar svar inom 24 timmar (vardagar), men oftast svarar vi betydligt snabbare.

Även jag har nu väntat i över 24 timmar på svar i mitt ärende jag lagt upp..

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Min favoritbutik

Var bara tvungen att viga mitt första inlägg åt CDON! Ni är grymma och en av de bästa butik i norden om inte den bästa!

Keep up the good work!

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av AnteBellum:

När kommer ni få in denna disken igen http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_red_wd20efrx_2tb... står bara tillfälligt slut på hemsidan, och kommer det vara samma pris på den när den kommer in igen som det är nu så man inte sitter och väntar i onödan?

Hej,
Ursäkta sent svar! De finns i lagernu.
Mvh
Andreas

Skrivet av pompa_kumla:

Hej har ni någon aning om hur mycket raminnen kommer gå upp i pris efter den stora branden?

Hej,
Priserna har gått spikrakt uppåt under lång tid, kurvan kommer troligen nu ta en ännu lite brantare stigning men då de flesta har någon månads lager så kommer det inte bli någon boom, kommer öka succesivt.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Henrico:

Äsch, och jag som precis skulle beställa en Obsidian 350D och så var rabatten borta.. Får väl vänta till mitten av månaden då..

Kan inte ni ta in Icy Box IB-867 och 868 i ert sortiment förresten (minneskortläsare/USB-hubbar för intern montering) -- annars måste man köpa från Komplett och det vill jag inte med deras svindyra frakt.

//H

Hejsan,
Tack för önskemålet gällande mem/usb, jag har skickat vidare detta till ansvarig, jag återkommer när jag fått svar.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skulle önska ni kunde ta in fractal design core 3000 usb 3.0. Ni har just nu core 1000 usb 2.0 inne. Dessutom skulle jag önska att ni kunde ha med ovan nämnda chassi på rean också, eller andra alternativa små matx chassin, skulle uppskatta

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MrM3:

Skulle önska ni kunde ta in fractal design core 3000 usb 3.0. Ni har just nu core 1000 usb 2.0 inne. Dessutom skulle jag önska att ni kunde ha med ovan nämnda chassi på rean också, eller andra alternativa små matx chassin, skulle uppskatta

Hej!
Finns nu i lager: http://cdon.se/hemelektronik/fractal_design_kab_fractal_desig... Billigast på Prisjakt!
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Speldator med bara moderkortsgrafik?

Hej!

Jag väntar också på ett svar från kundtjänst som är +48timmar gammalt nu - ställer frågan här också;

- Är det verkligen inget annat grafikkort än moderkortets inbyggda i THOR Jords Son för 4990:- ??

Det ska ju vara en speldator men moderkortsgrafiken är ett AMD Radeon HD 7480D - knappast något att spela med!
- Grafiken ger i 3DMark GPU Score: 610poäng, en speldator borde ha minst 4000poäng!

Vill veta innan jag beställer...

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av us_scandinavian:

Hej!

Jag väntar också på ett svar från kundtjänst som är +48timmar gammalt nu - ställer frågan här också;

- Är det verkligen inget annat grafikkort än moderkortets inbyggda i THOR Jords Son för 4990:- ??

Det ska ju vara en speldator men moderkortsgrafiken är ett AMD Radeon HD 7480D - knappast något att spela med!
- Grafiken ger i 3DMark GPU Score: 610poäng, en speldator borde ha minst 4000poäng!

Hej,
Jords Son har en AMD Cpu med integrerad HD 7480D, ifall du är ute efter bättre prestanda så har vi en rad andra Thor datorer.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av us_scandinavian:

Hej!

Förvänta dig inte för mycket till det priset, den drar ju runt LoL,CS,WoW utan problem.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -