Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Cs:Go Connection problems

Permalänk
Medlem

Cs:Go Connection problems

Hejsan
När jag är inne och spelar så får jag connection problems mellan 10-15ggr varje match.
Sitter på adsl och laptop.
Vad finns det för att avhjälpa detta problem... det började för ungefär 1v sen =(

Permalänk
Medlem

Du är inte den enda och då sitter jag direkt i väggen med 100/100 fiber.
Det är valves servrar som är problemet och inte hemma hos dig.

Söker du på steam / google så ser du att det är tusentals som har samma problem.
Spelar du över mirc osv så lovar jag dig att du inte får connection problems så det enda du kan göra är att vänta på att valve släpper en uppdatering tyvärr.

Visa signatur

PC: I7 9700K @ 5 Ghz - Asus strix z390-f gaming - 32GB 3600mhz Gskill - KF2A RTX3080 - Samsung pro 1TB SSDx2
GEAR: Logitech G915 TCK - Logitech G Pro superlight - Logitech G PRO X - Samsung 240hz 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrRandom:

Du är inte den enda och då sitter jag direkt i väggen med 100/100 fiber.
Det är valves servrar som är problemet och inte hemma hos dig.

Söker du på steam / google så ser du att det är tusentals som har samma problem.
Spelar du över mirc osv så lovar jag dig att du inte får connection problems så det enda du kan göra är att vänta på att valve släpper en uppdatering tyvärr.

Okej tack för ditt svar.
Hoppas dom kommer släppa nån j*vla lösning snart, Har haft detta problem i snart 1vecka
Det hjälper inte att öppna nå portar i routern eller liknande?

Permalänk
Medlem

används mIRC fortfarande alltså? Shiit det va längesen man va där och härjade..

Visa signatur

Moderkort: P67A-GD65 B3, CPU: intel i5 2500k, GPU: Saphire 280x vapor-x, Minnen: 8 GB Corsair Vengeance 1600 MHz