Hej, vill någon lira lite dota?

Permalänk

Hej, vill någon lira lite dota?

Jag spelade precis en match då en Life-Stealer fick 2-7 och leavade, och därefter Witch Doctor, och sen var det bara jag(Windrunner) och mina kompisar Timbersaw och Lion, mot en feedad Cancer lancer, Bounty hunter och Night stalker... ja, ni har hört likannde historier tidigare, jag är inte här för att whina men i alla fall, finns det någon seriös typ på Sweclockers som kan tänkas spela lite? Jag och de jag brukar spela med, i alla fall större delen, är kring level 30-40, (det är helt jävla underbart att man fortfarande hamnar med idioter i sitt lag xD), men det är sällan vi blir ett fullt lag, då alla har inte tid samtidigt, etc. så det hade varit kul om någon som kanske upplever samma skit vill vara med

Steam: TomDaMuffin

Ha're,
/Tom

Visa signatur

Chassi: Silverstone Temjin TJ08B-E | RAM: Corsair LP 8gb @ 1600MHz | Moderkort: Asus Z87 Gryphon | GPU: ASUS Geforce GTX 780 OC 3gb | CPU: Intel i5 4670k @ 3.4 GHz | PSU: Corsair AX850 | Lagring: x2 Samsung 840 Pro 256gb i RAID 0 |

Permalänk
Medlem

Jag har pricis börjat med dota 2 igen, får man joina?
Jag har lirat dota sen warcraft 3 dagars, så jag känner till det mesta och är rätt bra på det
Steam: OneFirre