Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Hur pass mycket tillit kan man ha för dessa sidor? (mobiltillbehör)

Permalänk
Testpilot

Hur pass mycket tillit kan man ha för dessa sidor? (mobiltillbehör)

Hejsan!

Har fått min nya S4.a nyligen och vill nu inhandla lite extra saker så som ett till batteri, skal osv.
Men det är så förbannat dyrt så tänkte handla något på nätet istället, butikerna jag har i åtanke är följande;

http://lightake.com/
Denna sida har jag handlat på förut, funkat riktigt fint.

Sedan har vi dx.com
Aldrig handlat där..

Det jag tänkte köpa var typ detta;
Batteri
ScreenProtector
FlipCover

Hur pass kan man lita på batterier från typ sådana här sajter?
Har "kina-laddare" och skal, men aldrig testat med batterier eller annan elektronik.

Mvh
André U.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Dealextreme är awesome bara man inte har bråttom. Batteri till telefon skulle jag dock köpa någon annan stans för att få så bra batteritid som möjligt.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk

Köpte "kina" batterier till min systemkamera och gamla Samsung Galaxy och dom har funkat perfekt och håller batteritiden bra.

Köpt på Ebay iaf

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Medlem

Handlar mycket och ofta hos DX.com - fantastisk butik! Ofta är det värt att lägga en eller två dollar extra, så får man en lite bättre produkt. Jag köper tillika oftast minst två av varje vara - det är ju ändå så billigt!
Leveranstiden har som bäst legat på ca. två veckor, som sämst ca. fem. Standard är dock tre veckor.
Väntar på nya mobilhållare till MC, fett batteri till 4S och ny framsida 4S. Förra veckan landade 5S-skydden, ca. sex stycken.
Kör kör kör!

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk
Medlem

Det är bara att köpa och se
Många av dessa sidor skickar nya eller så får du pengarna tillbaka om produkten inte funkar. DX har dock inte den bästa supporten av de jag köpt ifrån. Har personligen inte prövat LightTake. Andra bra sidor som är värda en titt:

Focalprice : Oftast billigare än DX och har mycket bra support

Aliexpress : Är som ebay fast för småföretag i china. Aliexpress håller in pengarna tills du fått produkten. Brukar vara billigast.

Priceangels

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

Jag har också beställt mycket från DX. Bra priser men man får räkna med närmare en månads leveranstid. Aldrig krånglat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Läs och ta reda på vart dom skickar sakerna ifrån. Vissa kina-sidor skriver inte att de kommer ifrån kina(?) eller så skriver de inte att det kan tillkomma tullavgifter osv. Jag kör åt UPS och det är alltid så att man får betala extra och då blir de helt plötsligt lika pris som här hemma. (vet inte om de inte får skicka via UPS mer eller vad, inte kommit sånna paket på länge)

Permalänk
Medlem

ska köpa qaudcopter en DFD F180 4 Channel 6 Axis 2.4GHz Remote Control RC Quadcopter Black&Blue på dx/lightake skulle jag kunna lita på nån av dem sidorna när det gäller det bor Malmö,Sverige

Visa signatur

Thrustmaster HOTAS Warthog!