Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av j.nyberg:

Så sjukt bra spel. Har redan på skivan men tror ni det kan vara en steam kod man får

Tvivlar på att det, GOG är kända för DRM-fria spel.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elyxiator:

GOG.com ger bort Fallout, Fallout 2 samt Fallout Tactics helt utan kostnad ända som krävs är att registrera ett konto...
utöver detta har dem rea på mängder av andra spel

http://www.gog.com/promo/fallout_series_giveaway_winter_promo...

edit: när jag registrera mig fick jag även Warsow, Treasure Adventure Game, Beneath a Steel Sky, Worlds of Ultima: The Savage Empire , Ultima™ 4: Quest of the Avatar , Tyrian 2000, Dragonsphere helt utan kostnad

Sidan är något överbelastad ;). Erbjudandet gäller i 48 timmar, sedan förlorar Interplay distributionsrättigheterna till spelen och såldes kommer de (förmodligen) inte finnas tillgängliga från GOG. Har spelet "köpts" till ditt konto kommer det fortfarande gå att ladda ner även i fortsättningen.

Länk till individuella spelen, bara att lägga till i kundvagnen om den andra länken strular.

http://www.gog.com/game/fallout
http://www.gog.com/game/fallout_2
http://www.gog.com/game/fallout_tactics

Alla spel från GOG är helt DRM fria och går att ladda ner från deras sida. Du får inte någon steam kod.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av JimmieSan:

Till dom som prenumererar på tråden och inte kollar Inet tråden:
Prisfest Del2 igång:

http://www.inet.se/kampanj/1336/inet-prisfest-2013-del-2

Hehe, verkar vara ungefär lika överbelastat som tidigare i veckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Ja nu är den uppe på facebook osv också så börjar tryckas ner nu rätt fort

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Har suttit och matat, fick igenom min order i alla fall. Synd där inte fans några AMD ATI R9 S290 kort.. hade jag köpt!

Blev en SSD, hade gärna tagit en till.. någon som har en över ? PM mig.

Visa signatur
Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av anon5930:

Japp, det tog ett par minuter, sen dog servrarna igen :S

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Jag hade autoreload på Inet och såg det först på FB ändå. Verkar inte som de hade bannern på förstasidan?

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Inaktiv

De nya produkterna var inte direkt superroliga, GTX 650-kort, men trevligt att de gjorde ett nytt försök iallafall.

Permalänk
Medlem

Nån som hann se några priser?

Permalänk
Medlem

Phu, fick igenom min beställning. RAM och en SSD

Permalänk
Medlem

screen shot windows

Permalänk

Är det någon som har lyckats ta en print?

edit: tack.

Permalänk

Fick igenom min beställning på SSdn och 212:an

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Men herregud, har suttit spikad vid datorn i tre timmar nu och så händer det där, kanske inte folk ska sprida det så snabbt så dom som mig får en chans :(?

Permalänk
Avstängd

årets skämt inets hemsida funkar inte haha

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Avstängd

502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.

Permalänk
Medlem

Fick dom pris för årets server också ?

Permalänk
Avstängd

Ska man skratta eller gråta?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

De nya produkterna var inte direkt superroliga, GTX 650-kort, men trevligt att de gjorde ett nytt försök iallafall.

Rätt stor skillnad på vanligt 650 och 650 Ti boost

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Känns som det finns bättre sätt att annordna ett erbjudande på med tanke på det stora intresset. Pannkaka 2ggr om är ju pinsamt.

Permalänk
Medlem

Det vore trevligt med minnena med tanke på att man har 8 GB likadana hemma, jaja. Lyckades komma in på prisfesten, få upp en flik vardera på ssdn och minnena och sen kom resten av svenska folket in på inet

Permalänk
Avstängd

haha någon borde kontakta aftonhora: "Agda förbannad på Inet - fick inte köpa julklapp till sitt barnbarn: Förbaskade jävla hemsida som är nere stup i kvarten"

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

Permalänk

Hade gärna sett 8gb ram st istället för 4x2. Jag har bara fyra platser och har redan fullt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jallle:

Det vore trevligt med minnena med tanke på att man har 8 GB likadana hemma, jaja. Lyckades komma in på prisfesten, få upp en flik vardera på ssdn och minnena och sen kom resten av svenska folket in på inet

Själv vill man ha minst 8Gb moduler då jag vill ha totalt 32Gb..

någon som vill sälja vidare sin SSD de köpt? Jag vill ha en till.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av PoulGrym:

Själv vill man ha minst 8Gb moduler då jag vill ha totalt 32Gb..

någon som vill sälja vidare sin SSD de köpt? Jag vill ha en till.

Precis vad jag är ute efter också, vill upp i 32. Så billigt som möjligt

Permalänk
Avstängd

Ville ha ssdn men orkar inte vela med inet mera, andra gången och ändå kan man inte förbereda sig ordentligt, amatörer !

Köper av dustin för fullpris istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kacper:

Jag testade idag, dom sa i kassan att det inte funkar så, man får inte kampanj pris på xboxet om man lämnar tillbaka Infinity, efter en stund bråkande skulle hon kolla med Danska kontoret (dom som tar hand om kampanjen) imorgon och återkomma till mig... du får gärna lägga upp eller pm'a mailet till mig samt namn på personen du haft kontakt med så jag har något att komma med imorgon om dom inte svarar på mina mail.

Jag mailade den svenska kundsupporten och pratade innan det med någon som hette "Dan" på telefon.. Han själv kunde inte svara på frågan min men jag fick senare ett mail där det stod:

"Jag har kollat med huvudkontoret och de bekräftar att du får behålla X-box konsolen till det rabatterade priset även om du skulle välja att återlämna spelet ”Disney Infinity – Startpaket”. Disney Infinity Startpaketet finns dock inte på lager för närvarande, men beräknas komma in om ca 2 dagar."

Så om de inte tillåter detta i den fysiska affären så ska de allt få höra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Ville ha ssdn men orkar inte vela med inet mera, andra gången och ändå kan man inte förbereda sig ordentligt, amatörer !

Köper av dustin för fullpris istället.

Jepp blir det SSD till normalt pris blir det en annan butik. Känns som Inet är skyldiga en chans till deras erbjudande innan man handlar hos dem igen. Gissar att de flesta som lyckades beställa har nån ISP som har bättre kontakt med deras servers ISP. Jag lyckades inte ens lägga något i kundvagnen och jag var tidigt ute där sidan verkade fungera bra förutom just det momentet.

Permalänk
Medlem

Sluta gråta nu folket.

Inet är grymma. Aldrig haft nå problem med dem. Servrarna kommer nog upp snart ska vi se!

Ta och lyssna på lite Vreeswijk!

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Avstängd

INET: Prisfest del 3

Coming out in theaters next summer

get your tickets now!

Call: 08-702 00 90

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo