Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk
Medlem

Amnesia. Fortfarande rädd och kommer aldrig komma igenom det xd

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Oblivion och Oblivion

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk

Kameo

Jag ångrar starkt att jag spelat både Kameo och Perfekt Dark Zero som bundlades med mitt första Xbox 360, hemskt dåliga spel båda två!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 7700k 4,7GHz :-: RAM: 16GB DDR4 @ 2133MHz :-: GPU: 2x ASUS GTX 1080 Ti 8GB + ASUS GTX 1060 6GB :-: PSU: Corsair RM850

Permalänk
Medlem

Call of Duty Black Ops. Det första black ops alltså.
Om man tycker att BF4 är trasigt så har man ingen aning vad ett trasigt spel är.

Visa signatur

Dator: NZXT H2 | MSI Z77a-gd65 | i7-3770k | Corsair h40 med Noctua NF-F12 PWM | Sapphire 7970 Ghz Vapor-X 3GB | Corsair Vengeance 32GB | XFX 550W bronze | Samsung 840 & 850 EVO 250GB SSD | WD Red 3TB |
Kringutrustning: Skärm Qnix 27" 2560x1440p @96hz | Tangentbord Qpad MK-85 | Mus Qpad 5k pro | Matta Qpad CT 4mm | Headset Qpad Qh-90

Permalänk
Medlem

Dead or Alive: Extreme 2 var 14 eller 15 när jag köpte det

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Avstängd

Bf3

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem

Skäms över att BETALAT innan att testat spelen jag tycker är tråkiga, men har jag betalt och haft roligt och medvetet lagt timmar på spelet så ångrar jag det aldrig.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

rogue warrior eller något, var utigvet av bethesda men var nog det värsta skräp jag någonsin spelat. Inte utvecklat av dem men förvånande att de ens ville ge ut skiten

Permalänk
Medlem

Cookie clicker och Candy Box.

Så mycket tid och till vilken nytta.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win11Pro | R7-5800X | PA 120SE | ROG STRIX B550-F GAMING | CMN32GX4M2Z4600C18 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk
Skrivet av PeanutPowerz:

Travian gick det för mycket tid åt, man blev så låst :/ Lade dock aldrig ner nå pengar på det iallafall.

Blev du så rädd?

Såklart

Permalänk
Skrivet av Antonheeh:

lätt cs 1.6, Har väl köpt ca 15 olika acc, Dock det roligaste spelet också, saknar fan cs tiderna

15 olika accounts? Är du en fuskare?

Permalänk

Skyrim - för jag spelade det på en macbook white i lägsta upplösning och grafik med 30 fps. Men blev fast o nu när ja kan slakta spelet så har ja gjort allt..
Assasins creed 3 var löjligt tråkigt. Blackflag ångrar ja köpte för de priset. Ok spelupplevelse

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I7 4790K 4,5 ghz ASUS STRIX GTX 970x2 SLI MMSI Z97-S02 INET EDITION ATX HyperX Savage 16GB (2x8GB) CL11 2400Mhz XMP 2x Samsung 250GB SSD 500gb HDD Corsair CX600 Fractal Design Define R5

Corsair Mus och Tangentbord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

Testa inte SWTOR då säger jag bara! riktigt stor varning på uselt spel där med mer mikrotransaktioner än the sims 3 nästan...

Jo det har jag spelat. Tycker faktiskt att spelet var roligt när man levlade då jag körde med 3 pers, men end game var uselt.

Permalänk
Medlem

WET är det spelet jag ångrar, grafiken var hemsk och handlingen var helt meningslös, jag gav bara 50 kr för spelet men ändå ångrar jag mig jättemycket att jag köpte det.

Permalänk
Medlem

Finns 2 spel som jag verkligen ångrar att jag lagt pengar på.

The walking dead, jag köpte spelet efter att många sagt att det var ett bra spel, och jag förväntade mig faktiskt ett spel.
Istället fick jag ett idiotiskt click spel som vilken klåpare som helst kunde slängt ihop i flash, det är säkert en jättebra story
men jag vill faktiskt spela mina spel och inte klicka mig igenom dom.

I am Alive köptes efter jag sett lite trailers och gameplayvideos och det säg jävligt fräckt ut med en cool story.
Jag gav upp efter en timme då kontrollerna var bland dom mest dumma jag vart med om, movementen är faktiskt
den utan tvekan sämsta jag vart med om.

Permalänk
Medlem

Tibia, HoN och WoW efter TBC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon160117:

Spel jag har köpt men som jag tyckte var riktigt usla/tråkiga: Bioshock infinite, Grid 2, Batman Arkam City, Far cry 1 och 2, Metro 2033, Red faction: armageddon, Saints row the third, Serious SAM 3, Crysis Warhead och Grand turismo 5.

Metro? Bland de bästa spelen som finns där ute ju!

De sämsta jag kört är nog Halo 4 tror jag. Fan vilken besvikelse

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

BF4. Första spel jag någonsin köpt på utgivningsdagen. Ingen höjdare direkt. Hade roligare i betan.

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Inaktiv

Rome Total war 2 och Call of duty-spelen. Kanske Battlefield 4 men dock har jag inte många problem som alla andra verkar ha.

Permalänk
Medlem

Outlast,Inte pga det var dåligt men fy fan vad hemskt det var.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Angry Birds + De flesta AAA spelen, har seriöst börjat häva köp för såna spel och kanske bara köra go indiespel som inte kostar mer än 70kr, nästan gå helt till casual spelande, plånboken blir glad, mitt liv slipper bli förstörd över överhypade spel som är samma som för 3 års sen.

Visa signatur

Laptop: Ja
Mobil: Ja
Internet: Ja

Permalänk
Skrivet av furuliden:

15 olika accounts? Är du en fuskare?

Måste man fuskat för att man haft många accounts?

Permalänk
Skrivet av Antonheeh:

Måste man stå upp för att kissa?

Det är ju ganska underligt att man har 15 olika konton, och då ställde jag frågan. Det är väl inte så jäkla märkligt av mig?

Permalänk

Dem 7000 timmarna man spelat olika versioner av Counter-Strike. Undra vad man gjort av all den tiden om man inte spelat datorspel.

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk
Skrivet av Antonheeh:

Uhm, 15 konton? Ja.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kanske inte så mycket att jag ångrar att jag spelade det, men jag ångrar att jag köpte senaste Tomb Raider för 199:- på någon CDON-rea strax efter att det släpptes.

Spelade kanske i 15 minuter innan jag höll på att klökas av tristess och spelmekaniken.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd

Hur kan man ångra att man spelade ett spel? Om du spelade det så tyckte du det väl var kul.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jaomi:

äger ju, testat postal III ?

så sjukt kul! =D hahhaha

Visa signatur

| FD R4 Black | i7 4770K@4.6GHz / luft | Gigabyte GA-Z87X-OC | 1x Ezio Foris FG2421 + 2x Benq XL2411T | Asus Xonar STX / Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω | G.Skill Trident X 2x8GB 2400MHz | Corsair AX760 80+ Platinum | Evga GTX 780 Ti 3gb SC ACX | Samsung EVO 250gb + 2x2tb WD Black| Ducky Shine 3 mx brown |

Permalänk
Medlem

Allt skit på Wii. Man borde sänka eländet i en djup sjö. Garanterat världens mest överhypade handkontroller.

Sedan så beroendeframkallande spel som man bara måste spela fast det är skräp, t.ex. Candy crush saga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lakanman:

Hur kan man ångra att man spelade ett spel? Om du spelade det så tyckte du det väl var kul.

Man kan ju spela ett spel i en mindre stund och inse att man inte gillade det och ville ha tillbaks kvarten av sitt liv / vad nu spelet kostade.

Alternativt så kan man ju spela ett spel man gillar väldigt länge, och trots att man tyckte det var kul så ångrar man att man la ner så mycket tid på det. *Host WoW host*

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.