Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk
Inaktiv

Spel jag har köpt men som jag tyckte var riktigt usla/tråkiga: Bioshock infinite, Grid 2, Batman Arkam City, Far cry 1 och 2, Metro 2033, Red faction: armageddon, Saints row the third, Serious SAM 3, Crysis Warhead och Grand turismo 5.

Permalänk

Slender :S Avinstalerades direkt efter...

Permalänk
Medlem

Call of duty Ghost .. a big waste of money and time

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem

Får nog säga Sim City 5.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Avstängd

Dragons lair osäker om det var till snes eller nes men sög stenhårdast

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Medlem

Will Rock! Uselt rakt igenom!

Permalänk
Medlem

Alliance of valiant arms... en wannabe cod och cs. Så sämst, det är ju gratis på steam men ändå inte värt mödan

Permalänk
Medlem

Travian gick det för mycket tid åt, man blev så låst :/ Lade dock aldrig ner nå pengar på det iallafall.

Skrivet av NormalGuy:

Slender :S Avinstalerades direkt efter...

Blev du så rädd?

Permalänk
Medlem

skyrim samt Cod ghost

Permalänk

Tera, guild wars 2 och simcity

Permalänk
Medlem

Har precis köpt SimCity och det känns som jag kommer ångra det. inte för att spelet är dåligt - tvärtom, det verkar skitkul - utan för att det är jävligt körigt i skolan nu och jag måste plugga inför två tentor

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Har precis köpt SimCity och det känns som jag kommer ångra det. inte för att spelet är dåligt - tvärtom, det verkar skitkul - utan för att det är jävligt körigt i skolan nu och jag måste plugga inför två tentor

Jag känner det samma med GT6.

Permalänk

angry birds......

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

The Saboteur! Jävla skitspel.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

X Rebirth, köpte det på steam för pre-load dagen innan release, borde misstänkt något när de inte hade skickat ut review-coppies till någon av de stora gaming sidorna

Permalänk
Medlem

Hannah montana the movie.... Men va gör man inte för en 3 timmars platinum på ps3?

Permalänk
Medlem

Battlefield 4, polare hetsade en att köpa, sjukligt dåligt spel.
COD MW3, samma skräp fast DM var iaf "lite" kul där, snabb spawn tillskillnad ifrån BF4 där det tar 100 år innan man spawnar i DM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

The Saboteur! Jävla skitspel.

Hehe, smaken är verkligen som baken. Personligen tyckte jag The Saboteur var skitskoj. Det släpptes visserligen i uruselt skick och gick knappt att spela vid launch, men när det väl fungerade hade jag bra mycket roligare med Saboteur än jag nånsin haft med tex GTAIV

För min del är det senaste jag kan komma på TMNT: Out of the Shadows. Herregud vilken flopp. Köpte det tillsammans med några polare för att lira co-op, och vad jag vet så har dom fortfarande inte fixat multiplayer.

Visa signatur

Burk: 6650 XT, 5700X, 32GB, Dell G2724D
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Medlem

heroes of might and magic 6, efter att bara spelat 3an tidigare fyfan vilken besvikelse. helt värdelöst med DRM och allt, tog 3-4 timmar att få igång spelet EFTER allt var installerat, helt värdelös balans på skiten, dog på map 3 i campaignen utan att ha tappat en enda unit tidigare, gick flawless i alla fighter fram tills jag blev totalt slaktad av nån, det var på medium då... verkar vara menat att du ska söla nåt kopiöst och få en enorm arme då. (note på H3 kunde jag köra vs 200% AI utan större problem, ofta flera

sen hjälpte det inte att spelet var skräp optimerat, tugga 100% av min klockade 965'a utana tt igenligen visa/arbeta med nånting på spelet.. kunde sitta i nån meny och lagga som fan ändå.

det spelet är anledningen till att jag svurit att aldrig köpa en ubisoft titel igen.

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Battlefield 4. Fasen vad jag ångrar det nu.. Battlefield 3 är fortfarande riktigt bra.

Och Runescape, som jag dessutom fortfarande spelar. Det är väldigt roligt faktiskt, men man måste lägga ner så mycket tid och ansträngning på det för att komma nån vart. Har hittills 3000 speltimmar sedan 2009, och varje gång jag tar en paus eller "slutar" spela det så ångrar jag det. När jag börjar spela igen så gör det dock inget.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk

Call Of Duty Black Ops 2. Köpte det när det kom ut och spelade typ 10 timmar och först förra veckan började jag igen. Alla de senaste Cod har varit samma skit igentligen. Bara nya modes, vapen och kartor. Tyckte att MW2 var det bästa, gillade mw3 starkt också men har bara gått utför. Ska inte skaffa Ghost. Annars så har jag alla COD. En riktig gammal Codlirare alltså

Ångrade också lite att jag köpte bf4. Visst dom har gjort många saker bättre än i bf3 men i stort sett är det samma spel, iallafall inte värt 550kr som jag betalade vid releasen. Man har sammlat på sig allt för många spel.

Visa signatur

XPEKE IS REAL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sainth:

skyrim samt Cod ghost

Skyrim är ett av de bästa spel som gjorts. Det är inte mer buggar än nåt annat spel och så har dom ju frivilligt folk som fixar de flesta buggarna i Unofficial Skyrim patch. För att inte prata om alla moddar dom gör Skyrim vilket gör Skyrim till mer långlivat spel än de flesta andra spel. Jag tror inte ens DICE/EA skulle tillåta att obehöriga pillar på Battlefield 4 även om det kanske skulle behövas

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Bad Day L.A.

Permalänk
Medlem

Entropia Universe... Många timmar, mycket.. mycket pengar inskickade till MindArk...

Visa signatur

ѻ Chassi: Temjin TJ08B-E ѻ MOBO: ASUS MAXIMUS VI GENE
ѻ CPU: i7-4770K @ 3,50GHz ѻ RAM: 16GB 1600mhz Corsair Vengeance Pro Black
ѻ GPU: ASUS GeForce GTX780 ѻ PSU: Corsair AX860
ѻ SystemDrive: Intel 520 240GB ѻ HDD1: WD Red 3TB
ѻ Skärm: LG 27EA63

Permalänk

Bf3.
500spänn jag hellre torkat arslet med.

Permalänk

Borderland 2 tyvärr, vet inte varför jag inte tycker det är kul men 200 spänn slängda i sjön :/

Permalänk

Call of Duty: Black Ops 1

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av anon160117:

Spel jag har köpt men som jag tyckte var riktigt usla/tråkiga: Bioshock infinite, Grid 2, Batman Arkam City, Far cry 1 och 2, Metro 2033, Red faction: armageddon, Saints row the third, Serious SAM 3, Crysis Warhead och Grand turismo 5.

Hur lyckas du köpa så många spel som du inte tycker om? Läs recension, snacka med kompisar och titta på youtube innan du köper ett spel.

Permalänk

lätt cs 1.6, Har väl köpt ca 15 olika acc, Dock det roligaste spelet också, saknar fan cs tiderna