Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highlaj:

Du säger det själv, det är olika åsikter men du pratar som om du bestämmer för alla vad som är ett fynd och inte.
Isf borde du i fortsättningen kommentera varje tips och bekräfta om det är ett fynd för dig, det vore ju onödigt att folk blir lurade

Sant.
Fast ett fynd är en rejält nedsatt produkt, det var inte detta.
Och nej jag pratar bara om vad jag tycker i mina poster, varför ska jag prata för andra, lite jobbigt att förklara att det alltid är min åsikt om saker, det borde vara rätt självklart att man pratar för sig själv eller?

Och igen, i mitt tycke är knappast en lastgammal s3 för den summan nära ett fynd.
Tyckte mest det var komiskt att du la till /3 års säljare för telia som det skulle ge mer cred till din post.

Men nu ska jag lämna detta då det är 100% meningslöst.

Hej Hej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blow:

Redigerade i tipstråden så ingen beställer utan att vara medveten om att de förmodligen skickar ut fel.
Typiskt cdon...

Hur ligger de till med CDON hörlurarna? Är de dessa man får för 300 kr? http://store.apple.com/se/product/H8564ZM/A/klipsch-reference...

Permalänk
Medlem
Skrivet av direktiv:

Hur ligger de till med CDON hörlurarna? Är de dessa man får för 300 kr? http://store.apple.com/se/product/H8564ZM/A/klipsch-reference...

Undrar samma sak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Dustin tycker att det är hög tid för mellandagsrea.

Synd bara att en del av deras "erbjudanden" inte alls är erbjudanden värda att klassificeras som mellandagsrea, utan är normalpris som de bara har satt röd prislapp på.
En 4670k för 1690:- är inte extra billigt, det är normalpris, och 1925:- är definitivt inte ordinariepris.
Samma sak med 4770k; 2590:- är normalpris.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Skrivet av aqwedcxz:

Till er som vill ha https://collaboration.skype.com/promotion/

http://10minutemail.net/en/

den fungerar, jag tog 20 koder, man kanske kan lägga in 3st varje månad

Hittar inte? Är skype-erbjudantet slut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allebaggen:

Hittar inte? Är skype-erbjudantet slut?

Ser ut som det, fick 3st innan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Sant.
Fast ett fynd är en rejält nedsatt produkt, det var inte detta.
Och nej jag pratar bara om vad jag tycker i mina poster, varför ska jag prata för andra, lite jobbigt att förklara att det alltid är min åsikt om saker, det borde vara rätt självklart att man pratar för sig själv eller?

Och igen, i mitt tycke är knappast en lastgammal s3 för den summan nära ett fynd.
Tyckte mest det var komiskt att du la till /3 års säljare för telia som det skulle ge mer cred till din post.

Men nu ska jag lämna detta då det är 100% meningslöst.

Hej Hej.

Som du säger, sant det jag säger.
Aldrig sagt att jag varit säljare.
Jag har rätt och du har fel, God Jul, Puss.

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av direktiv:

Hur ligger de till med CDON hörlurarna? Är de dessa man får för 300 kr? http://store.apple.com/se/product/H8564ZM/A/klipsch-reference...

Jag hann beställa utan att märka att det var image som låg i korgen. Postade nyss här i cdon-tråden och frågade vad som gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edwaard:

Jag hann beställa utan att märka att det var image som låg i korgen. Postade nyss här i cdon-tråden och frågade vad som gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Med tanke på bilden med ''70 procent rabatt'' så tycker man ju de borde vara rätt hörlurar länkade eftersom det givetvis inte är 70 procent rabatt på image hörlurarna. Det bör man kunna hävda?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rospigg:

http://cdon.se/lucka_23/

Köp presentkort för 100 kr, få en rabattkod på 100 kr!

Blir ju halva priset!
Det står ju ingenstans om hur många man får köpa!

Jo fast man kan ju inte använda både koden + presentkort samtidigt tyvärr.
Sen skriver dom inte "kraven" för 100kr koden, är det ex minst köp för 500:- så känns det rätt meh.

Gäller koden på vilken summa som helst är det ju iaf ok.

Om någon här köper detta så meddela gärna kraven för koden man får i sin mail.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rospigg:

http://cdon.se/lucka_23/

Köp presentkort för 100 kr, få en rabattkod på 100 kr!

Blir ju halva priset!
Det står ju ingenstans om hur många man får köpa!

"Detta erbjudande gäller endast den 23/12 2013 och en gång per kund."

Visa signatur

There can be only one...

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

Undrar samma sak.

Det är samma lur fast utan microfon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Jo fast man kan ju inte använda både koden + presentkort samtidigt tyvärr.
Sen skriver dom inte "kraven" för 100kr koden, är det ex minst köp för 500:- så känns det rätt meh.

Gäller koden på vilken summa som helst är det ju iaf ok.

Om någon här köper detta så meddela gärna kraven för koden man får i sin mail.

"Köp ett presentkort för minst 100 kr så får du en rabattkod värd 100 kr."

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i7 3770K | Corsair 4x8 GB 1600Mhz | ASUS GeForce GTX 680 2GB DirectCU II OC | Fractal Design Newton R3 600W | Noctua NH-D14 (moddad) | Win8 Pro | Samsung SSD 840Pro 256Gb | Barracuda 3TB | Samsung DVD

Permalänk
Medlem

Presentkort och rabattkod kan du kombinera men inte flera rabattkoder.
De hade samma erbjudande förra året har jag för mig och rabattkoden hade inget högsta belopp-krav då. Jag vet inte hur det är i år men gissar på att det är likadant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av raptor18:

Det är samma lurar fast utan microfon.

Hur motiverar dom ett prispåslag på 600 kr bara för mikrofonen då? Något mer måste ju skilja....?

Permalänk
Skrivet av JimmieSan:

Jo fast man kan ju inte använda både koden + presentkort samtidigt tyvärr.
Sen skriver dom inte "kraven" för 100kr koden, är det ex minst köp för 500:- så känns det rätt meh.

Gäller koden på vilken summa som helst är det ju iaf ok.

Om någon här köper detta så meddela gärna kraven för koden man får i sin mail.

Koden dyker upp i mail under vecka 2. Förra året var villkoren:
"Erbjudandet gäller t o m 2013-07-10, vid ett köptillfälle och endast köp över 100 kr. Koden gäller ej för frakt, digitala produkter eller produkter som levereras av Tretti.se, ej heller vid köp av presentkort. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder."

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk
Avstängd

Värdelös mao

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Skrivet av Inzomniac:

Koden dyker upp i mail under vecka 2. Förra året var villkoren:
"Erbjudandet gäller t o m 2013-07-10, vid ett köptillfälle och endast köp över 100 kr. Koden gäller ej för frakt, digitala produkter eller produkter som levereras av Tretti.se, ej heller vid köp av presentkort. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder."

I och med "Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder" är det inte så himla värt, då CDON har i princip alltid 50 sek rabattkoder.

Permalänk
Skrivet av amanito:

Värdelös mao

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av simonskonto:

I och med "Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder" är det inte så himla värt, då CDON har i princip alltid 50 sek rabattkoder.

Helt värdelöst tycker jag inte att det är. Både presentkortet och rabattkoden är ju koder, så bara för att klargöra. Presentkortet man köper, på minst 100kr kommer direkt i mailen, och fungerar som betalmedel egentligen. Rabattkoden man får på grund av köpet av presentkort, skall dyka upp under vecka 2, och det är rabattkoden som hade villkoren jag skrev innan - i alla fall förra året. Presentkortet och rabattkoder går att kombinera. Men visst, det strösslas ju en del 50kr-koder. Jag betalade presentkortet med VISA och fick en 50-kod då också, hehe.

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk
Medlem

Ne, ovanligt snålt CDON. Kanske betyder det att dom släpper en megadupersuperbomb imorn?

Typ:
S4 3299:-
Nexus 7 2gen 1699:-
Denver 7plattan 299:-

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highlaj:

Ne, ovanligt snålt CDON. Kanske betyder det att dom släpper en megadupersuperbomb imorn?

Typ:
S4 3299:-
Nexus 7 2gen 1699:-
Denver 7plattan 299:-

Nexus 7 2gen 1699:-

Då kan jag fan inte hålla mig längre. Blir ett köp i så fall.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk

Om du handlar frekvent på cdon är det ett bra erbjudande då du kommer spendera 100 kr i vilket fall som helst

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zap73:

"Köp ett presentkort för minst 100 kr så får du en rabattkod värd 100 kr."

Menade självklart kraven för att använda 100kr koden sen, ibland har dom ex vid köp över 500:- minst, vilket gör koden mindre värd i mina ögon.

Men går det att kombinera presentkort och rabattkod så är det ju värt iaf, någon skrev det gick här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Där finns länken, jäkligt bra pris med tanke på att jag trodde att jag gjorde ett klipp på g paden när de hade den som julkalender för 2200.
www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/mellandagsrea_pa_webha...

Tror inte det börjat då det är ordinariepris på typ allt

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Menade självklart kraven för att använda 100kr koden sen, ibland har dom ex vid köp över 500:- minst, vilket gör koden mindre värd i mina ögon.

Men går det att kombinera presentkort och rabattkod så är det ju värt iaf, någon skrev det gick här.

Japp det gick. så fick 150 kr rabatt på då visa 50 kr koden gick att kombinera med presentkortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Menade självklart kraven för att använda 100kr koden sen, ibland har dom ex vid köp över 500:- minst, vilket gör koden mindre värd i mina ögon.

Men går det att kombinera presentkort och rabattkod så är det ju värt iaf, någon skrev det gick här.

Jag tror inte att man måste handla för en viss summa sedan.
Dessutom kan man u få 50 kr extra tillbaka (som rabattkod) om man betalar med vis.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i7 3770K | Corsair 4x8 GB 1600Mhz | ASUS GeForce GTX 680 2GB DirectCU II OC | Fractal Design Newton R3 600W | Noctua NH-D14 (moddad) | Win8 Pro | Samsung SSD 840Pro 256Gb | Barracuda 3TB | Samsung DVD

Permalänk
Medlem

Beställde SONY MDR-XB910 från DustinHome för 599 och känner mig riktigt nöjd med fyndet, tack till LemurenSwe.
Sen att paketet lämnade lagret ca 10 minuter efter beställning är ju bara sjukt det också tycker jag, full pott helt enkelt!

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem

Gött. Inga problem med leveranserna där inte

Permalänk
Skrivet av ClubT:

Såhär svarade supporten mig ang hörlurarna:

"Hej igen,

Det verkar vara mer än en bugg. Har kikat djupare i systemet och kan se att det är Image-modellen som kommer att skickas ut. Kan inte se vad för fel som skett vilket gjort att köp av Reference registreras som Image. Hade det inte varit ett problem som detta hade jag kunnat skapa en order till dig ifall det blivit fel men eftersom det är djupare i systemet får någon tekniker ta hand om det problemet. Så just nu är det Image-modellen som är köpbar.

Med vänlig hälsning,
Ed"

Mailade också och frågade vad som gällde. Imorse fick jag svaret:

'Tack för att du är uppmärksam. Felet ska vara åtgärdat nu.'

Nu står det även Reference i kundvagnen.

Permalänk
Medlem

Postar något här som enligt mig är ett halvt fynd. Elgiganten kommer sälja Samsung NX1100 för 2790kr under mellandagsrean. (Ordinarie 3990) Men det som gör det hela lite bättre är att Adobe Lightroom medföljer. Det är ett mycket kompetent program för att hålla reda på sina bilder, samt göra en heldel redigeringar. (Jag har nästan gått över enbart till Lightroom pga det snabba arbetsflödet) Adobe Lightroom kostar ungefär 800kr löst i vanliga fall.

Tyvärr hittar jag inga recensioner av NX1100 men här är en av föregångaren NX1000 http://www.techradar.com/reviews/cameras-and-camcorders/camer...

Visa signatur

Ryzen 3600X, PRIME B350-PLUS, 32GB DDR4 3200, Samsung EVO 860, Radeon RX 5700 AMD Reference, ViewSonic VA2719-2K https://xbox-series.se/