Permalänk
Avstängd

Mionix Naos 8200 för 555 kronor?!

Finns på Webhallen. Har för nuvarande en gammal Logitech G400 inköpt när den kom ut och misstrivs med den som fan. Oskön att använda, dålig mjukvara, av den första generation G400 osv. Den fungerar bra men har tidigare klämt på en Mionix Naos 5000 och den var skön som fan. Som om den var gjord för mina händer. Tycker ni att jag borde köpa den? Vill gärna ha den när den har sänkt pris men som sagt, jag måste inte ha den, men vill gärna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

Finns på Webhallen. Har för nuvarande en gammal Logitech G400 inköpt när den kom ut och misstrivs med den som fan. Oskön att använda, dålig mjukvara, av den första generation G400 osv. Den fungerar bra men har tidigare klämt på en Mionix Naos 5000 och den var skön som fan. Som om den var gjord för mina händer. Tycker ni att jag borde köpa den? Vill gärna ha den när den har sänkt pris men som sagt, jag måste inte ha den, men vill gärna.

har du pengar och spendera så go for it, finns inget som håller dig tillbaks.

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Medlem

Den är skön och bra när den väl fungerar!

Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 TI RAM: Corsair vengeance 16GB 3200Mhz
Nätagg: Corsair RM750 Moderkort: Asus prime Z370-A
SSD: Intel 660P 1TB CPU: Intel 8700k

Permalänk
Avstängd

Jo, jag vet. Skönare mus finns inte. Har pengar så det räcker men fan, blir vell ett köp!

Permalänk
Medlem

Just 8000 är den man inte borde köpa pga sensorn de använder. Många som upplever att den inte hänger med riktigt.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT