Vad har ni för nätagg att rekomendera ! ?

Permalänk
Avstängd

Vad har ni för nätagg att rekomendera ! ?

Fick ett 280x i julklapp och mina sladdar från nätagget räcker inte vet att det finns adpater men det är för liten. Behöver en 8pins.
Så vill köpa ett bättre nätagg som klarar hålla 2st msi 280x,
Vad rekommenderar ni?, och finns det någon billigt kampanj nu över mellandagsrean ? Kom med förslag tack !
Vänliga hälsningar JoFF

Permalänk
Medlem

Budget?

Visa signatur

i5 4670k|GTX 780

Permalänk
Avstängd

upp till 1200 kr

Permalänk
Medlem

well, jag gillar verkligen mitt corsair ax760. Köpte det från cdon 2 månader sedan, fick betala dryga 1100kr. Tror det skulle kunna passa dig bra, ligger lite över 1.2k ordinarie, men håll utkik nu under reorna.
Det jag gillar med agget är att det är passivt kylt. Så fläkten snurrar inte förens 60% av agget utnyttjas. Vilket gör det tyst i idle, tyst i load också Om du inte överklockar som en dåre tror jag det ska räcka, jag har själv siktat in mig på sli om något år med gtx 780 med detta agg.

Visa signatur

i5 4670k|GTX 780

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vibben:

well, jag gillar verkligen mitt corsair ax760. Köpte det från cdon 2 månader sedan, fick betala dryga 1100kr. Tror det skulle kunna passa dig bra, ligger lite över 1.2k ordinarie, men håll utkik nu under reorna.
Det jag gillar med agget är att det är passivt kylt. Så fläkten snurrar inte förens 60% av agget utnyttjas. Vilket gör det tyst i idle, tyst i load också Om du inte överklockar som en dåre tror jag det ska räcka, jag har själv siktat in mig på sli om något år med gtx 780 med detta agg.

Aa jag ska kolla vidare på det och hoppas att det blir någon rea nu på mellandagarna Tack för svar och info
MVh