Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

PC-Spel. Var? så billigt som möjligt.

Permalänk
Medlem

PC-Spel. Var? så billigt som möjligt.

Tips på ställen där dom har stort utbud av pc-spel till bra priser skulle vara behövligt.

Tack på förhand

MVH

/Henrik

Visa signatur

When life slaps me in the face I slap life right back at it!

Permalänk
Medlem

kazaA, dc och mirC?

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Visa signatur

Hellre död än röd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bantumi
kazaA, dc och mirC?

LOL
iaf så cdon.com brukar vara rätt billiga.

Permalänk
Medlem

Försökt med www.pricerunner.se ?

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bantumi
kazaA, dc och mirC?

Skulle funka.. om det inte vore för att jag ska ha diverse spel som kräver cd-nycklar och jag ska spela online.

Har man ny dator ska den tamejtusan testas

Visa signatur

When life slaps me in the face I slap life right back at it!

Permalänk
Medlem

humblebundle.com

spelen i bundles kan nog inte bli billigare

Skrivet av dysenteri:

Necromancer level asian

Skrivet av netbuddy:

Oboy vilken trådnecro...

aah shieet, detta såg jag då inte!
trodde såpass gamla trådar låstes?

Permalänk

Necromancer level asian

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hör väl inte riktigt hemma i konsumenträtt.

Permalänk
Medlem

Oboy vilken trådnecro...

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

Tråden är över 10 år gammal, necro av rang det där.

Permalänk
Skrivet av Masken94:

Brukar själv köpa från G2A. Ofta när det gäller pre-order då det är billigare och de har ganska stor sortiment för pc spel(Finns lite andra produkter för konsoler).

Sen går det också att tjäna pengar hos dom som man kan lägga över till Paypal. Mer kan du läsa här.
https://www.g2a.com/r/thegoldmine

Tråden dog för 11 år sen xD Ifall du missade det.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Jag tycker Fast2Play är väldigt bra.

Observera dock att när det står något i stil med "VPN key", så har jag hört att det finns en risk att du råkar ut för problem med Steam, dvs att även om koden fungerar så drar de tillbaka produkten. Det är något jag har hört bara.

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem

*host host* vad dammigt det var här.

OnT : Brukar kolla följande butiker
www.greenmangaming.com - Tyvärr inte lika billiga som de var en gång i tiden
www.g2a.com - En uppstickare som har några bra erbjudanden
www.g2play.net - Kan ha svinbilliga spel
www.fast2play.se - Ser ut att vara billigare än sin kusin g2play men lägger man på ett påslag på 10-20kr (vilket sker vid kortbetalningen) så blir det samma

Sen kikar jag även på prisjakt, man vet aldrig.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv

Jag gillar simplycdkeys.com. Aldrig piratade nycklar eller något sånt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimidus:

Tips på ställen där dom har stort utbud av pc-spel till bra priser skulle vara behövligt.

Tack på förhand

MVH

/Henrik

Själv har jag bara köpt spel på g2play slår alla vanliga butiker samt dom har underbar support

Edit: oj såg inte när den startades xD

Visa signatur

here we go!

Permalänk

STEAM, såklart c; Sedan så har några dataspelsutvecklare släppt sina spel på t.ex. fildelningssidor gratis. Men då gäller det att se till att det är den äkta varan som man tankar hem om man säger det så.

Visa signatur

Blegh <3 ^^

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Jag tror nog att vi kan låta den här tråden vila i frid.

Visa signatur

Meow