Konsoler, spel och filmrelaterade frågor

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Eftersom det just nu verkar vara strul för vissa som till och med beställt så tidigt som 6e oktober vill jag inte ge mig in och spekulera i hur långt nästa leverans kan täcka fram till.

Som sagt: vi behöver få in ordernummer för att kunna kolla på något.

Som sagt: vi behöver få in ordernummer för att kunna kolla på något.

Och som sagt igen: vi vill gärna ha in ordernummer från någon som har fått mail om att de får en PS4 som bokat 25e oktober (var någon som sa det tidigare i tråden)

Fick aldrig något e-mail, utan jag kollade min sida på webhallen.com och såg den var skickad, har kollinummer, den är snart hos mig, imorgon är den framme =D...Synd det blivit något strul verkar det som, men jag är skitglad, jag bokaden 25:e oktober klockan 00:04 och betalade i med internetbanken på samma gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Älskar din ironi, jag har tjänat bra med pengar på att importera och sälja både Xbox One och PS4or.

Då har du med andra ord inte sålt dom för 3899kr

Permalänk
Medlem

Är det fortfarande sådan torka på PS4:orna alltså? Förstår att folk lägger ut dem på Blocket för 5-6000 SEK, men säljer de verkligen där?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maximo:

Då har du med andra ord inte sålt dom för 3899kr

Skulle gått med vinst även om jag hade sålt de för 3899kr.

Permalänk
Medlem

Vilken månad är ni inne på leveransen? November eller Januari?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Vilken månad är ni inne på leveransen? November eller Januari?

Tittar högre upp i tråden så skriver folk om vilka orderdatum som fått.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Vilken månad är ni inne på leveransen? November eller Januari?

oktober

Permalänk

Jag beställde 24 e Oktober och min skickades idag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goombaslayer:

Jag beställde 24 e Oktober och min skickades idag!

Jag beställde 11e november hoppas verkligen att min order skickas iväg nu i januari, inte långt borta i alla fall

Permalänk

Ghaaa 30:e oktober! Hade varit så gött att ha den på måndag då jag är ledig!

Permalänk
Medlem

Hej Webhallen! Finns en stor chans att jag får konsollen från annat håll nästa vecka och jag undrar om det går att ge sin köplats till en kompis, hen bokade en månad efter mig?

Permalänk
Skrivet av dinler:

Hej Webhallen! Finns en stor chans att jag får konsollen från annat håll nästa vecka och jag undrar om det går att ge sin köplats till en kompis, hen bokade en månad efter mig?

Ge honom ditt ordernummer, om de är hämta ut i affär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rugbyspelaren:

Ge honom ditt ordernummer, om de är hämta ut i affär

Hur blir det med garantin då?

Permalänk
Skrivet av dinler:

Hur blir det med garantin då?

De måste de väl kunna ändra manuellt i affären vid köpet?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av dinler:

Hej Webhallen! Finns en stor chans att jag får konsollen från annat håll nästa vecka och jag undrar om det går att ge sin köplats till en kompis, hen bokade en månad efter mig?

Vi kan inte skriva över ordern på någon annan. Men om de hämtar upp den "åt dig" eller du säljer den vidare t.ex. är helt upp till dig förstås.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goombaslayer:

Jag beställde 24 e Oktober och min skickades idag!

Skicka ditt ordernummer i pm till webhallen för jag vill veta varför folk som bokat efter mig får sina ps4:or nu....

nvm kollade och såg att jag fått kollinummer

Visa signatur

_______________________________
<Sömn filantrop>

Permalänk
Medlem

Var denna veckas leveranser den stora januarileveransen det talades om eller väntar ni fortfarande på det stora partiet?
Det känns ändå som ni lyckades beta av från ca 25 sept - 25 okt med denna veckans leverans så min 15 nov beställning kommer kanske snart

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Om detta ej var den beryktade 'stora' leveransen och ni ändå lyckades täcka nästan en månads beställningar (25e September - 25e Oktober om vi ska utgå från inlägg i tråden) så kanske man vågar hoppas på att man också hinner få sitt med en taskig beställningsdatum som 3e December. håller tummarna att den 'stora' leveransen fortfarande är på väg in!

Permalänk
Medlem

Ja, det är nog många som håller tummarna dessa dagar!

Med Orderdatum 2013-10-27 så hoppas jag att den efterlängtade Ps4;an skickas till veckan...*knack, knack ta i trä*

Permalänk
Medlem

Tänker inte betalar i februari om man inte har fått konsolen.

Permalänk
Skrivet av Ghost93:

Tänker inte betalar i februari om man inte har fått konsolen.

Om du läser tidigare poster som webhallen gjort så säger de ett flertal ggr att de automatiskt görs om till 14 dagars faktura om den inte levererats i Februari.

Permalänk
Medlem

nåväl. Ska avboka beställningen.

Permalänk

Tack webhallen. Här har man äntligen fått beställningen och så kommer man hem och upptäcker att det är en utländsk strömkontakt till. Helgen förstörd...

Permalänk
Medlem

Skojar ni nu? Jag förväntar mig en nordisk edition och inget annat. Är det gråimport som avviker så måste ni väl tydligt skriva ut detta.
Vill jag ha en UK så kan jag lika gärna importera själv för 349 pund.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av e3henri:

Skojar ni nu? Jag förväntar mig en nordisk edition och inget annat. Är det gråimport som avviker så måste ni väl tydligt skriva ut detta.
Vill jag ha en UK så kan jag lika gärna importera själv för 349 pund.

Skickades från m.sweclockers.com

Fick du också en utländsk eller syftade du på mitt inlägg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av e3henri:

Skojar ni nu? Jag förväntar mig en nordisk edition och inget annat. Är det gråimport som avviker så måste ni väl tydligt skriva ut detta.
Vill jag ha en UK så kan jag lika gärna importera själv för 349 pund.

Skickades från m.sweclockers.com

Vi får hoppas att det bara är en engångsföreteelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddish93:

Tack webhallen. Här har man äntligen fått beställningen och så kommer man hem och upptäcker att det är en utländsk strömkontakt till. Helgen förstörd...

http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/kablar-a...

39;90kr, så kan du lira utan problem!

Permalänk
Skrivet av Freddish93:

Tack webhallen. Här har man äntligen fått beställningen och så kommer man hem och upptäcker att det är en utländsk strömkontakt till. Helgen förstörd...

Är det PS4:a du har fått en utländsk version av eller en xbox one? om det är ps4:a är det ju fruktansvärt dåligt av webhallen...

Permalänk
Medlem

Eller ta sladden till någon gammal playstation eller radio eller något det har du säkert hemma.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Byte av leverans butik.

Skrivet av Webhallen:

Nej tyvärr. Det går inte utan att du i så fall förlorar din köplats

Nu är jag väldigt sen men. Jag flyttade min order från Solna till Sveavägen Sthlm cirka en vecka innan jag fick min. Det var inga problem alls Ring/maila kundtjänst bara så löser de det!