Permalänk
Medlem

Den enda buggen jag utnyttjat emellanåt innan de tog bort den va att dubblera sin bil vid uppdrag. Mer än så vill jag inte fuska

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- ASUS Zenbook UX32VD -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aerious:

Den enda buggen jag utnyttjat emellanåt innan de tog bort den va att dubblera sin bil vid uppdrag. Mer än så vill jag inte fuska

Skickades från m.sweclockers.com

Det är det enda jag också har gjort, men de här bilar man kan hitta på olika ställen som tex Hot Rod tycker jag dem inte ska ta bort så man inte kan äga den. Det blir lite roligare om man kan ha andra bilar än vad folk har utan att ha mycket pengar

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aerious:

Den enda buggen jag utnyttjat emellanåt innan de tog bort den va att dubblera sin bil vid uppdrag. Mer än så vill jag inte fuska

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av ZapeX:

Det är det enda jag också har gjort, men de här bilar man kan hitta på olika ställen som tex Hot Rod tycker jag dem inte ska ta bort så man inte kan äga den. Det blir lite roligare om man kan ha andra bilar än vad folk har utan att ha mycket pengar

Jag köpte mig en Cargobob, har ändå aldrig haft tillräckligt mycket pengar att köpa en tanks eller en Buzzard ändå så........och då har jag också utnyttjat samma "bug" som er med att duplicera bilar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som har fått tag i Franklins bil till online, och om någon hade kunnat hjälpa mig att få den?
Jag menar förstår då bravado buffalo sport.
Spelar på Playstation 3.

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaea:

Någon som har fått tag i Franklins bil till online, och om någon hade kunnat hjälpa mig att få den?
Jag menar förstår då bravado buffalo sport.
Spelar på Playstation 3.

Men det går väl inte kopiera bilar längre?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaea:

Någon som har fått tag i Franklins bil till online, och om någon hade kunnat hjälpa mig att få den?
Jag menar förstår då bravado buffalo sport.
Spelar på Playstation 3.

Det borde väl bara vara att sno en sådan bil och styla den lite?

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZapeX:

Det borde väl bara vara att sno en sådan bil och styla den lite?

Nej Franklin har en specialversion som inte finns i Online, dom som har den har endera moddat den eller fått en moddad bil kopierad. Jag kopierade min medans man fortfarande kunde via missions.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Nej Franklin har en specialversion som inte finns i Online, dom som har den har endera moddat den eller fått en moddad bil kopierad. Jag kopierade min medans man fortfarande kunde via missions.

okej,vad är det som är speciellt med den bilen?

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZapeX:

okej,vad är det som är speciellt med den bilen?

Annan front å annan bakdel, bak helt andra lysen går ej uppgradera till online.

Visa signatur
Permalänk

Joina vår Crew "LosSantos-SwedMaffia" (190 aktiva svensktalande spelare)

Tjena grabbar och tjejer, vill ni joina ett svenskt gäng där bara aktiva svensktalande spelare är med(190 medlemmar)?
kolla upp:

Hemsida: http://www.lossantos-swedmaffia.com/
SocialClub: http://socialclub.rockstargames.com/crew/lossantos-swedmaffia
FacebookGrupp: https://www.facebook.com/groups/lossantosswedmaffia/

Vi är ett gäng med massa glada och vänliga killar och tjejer som kör dagligen och upplever sköna stunder tsms med olika evenemang, på Facebookgruppen är alla sociala och ger förslag på events osv, kika på och joina, ni och era polare är varmt välkomna!

Speedvaulter/ Crew-Ledare- "LosSantos-SwedMaffia"[/B]

Permalänk
Medlem

Ingen som har hört något mer om en PC version?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Lirar du 360 online själv eller bara med enstaka polare och ni vill lira i ett större gäng?

Vi är ett schysst gäng ursprungligen från Flashback men som separerat då aktiviteten var så låg. och bildade eget crew kallat Knugen
Vi är ca 15-20st nu och aktiviteten är oftast 10+ på helger och 5+ på alla vardagar.

OBS, helst 15+ och Mic är krav!

Kika in och joina: http://socialclub.rockstargames.com/crew/knugen

Lägg till mig via live annars: Br3akingBad

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har lite problem med ett vapen i GTA V Online på min PS3'a, det finns nämligen inte i affärn. Det är Gusenberg Sweeper det gäller, är det någon annan som har liknande problem?

Den finns i SP men dyker inte upp i Online

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Jag har lite problem med ett vapen i GTA V Online på min PS3'a, det finns nämligen inte i affärn. Det är Gusenberg Sweeper det gäller, är det någon annan som har liknande problem?

Den finns i SP men dyker inte upp i Online

http://i1137.photobucket.com/albums/n501/GrumpyOldM4n/GTA%20V...

Den var bara tillgänglig en viss tid, köpte du den inte då så missade du din chans är jag rädd :/

Visa signatur

- ASUS Zenbook UX32VD -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aerious:

Den var bara tillgänglig en viss tid, köpte du den inte då så missade du din chans är jag rädd :/

Nej den finns att köpa för alla mina vänner å crew-medlemmar men inte för mig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Den var bara tillgänglig en viss tid, köpte du den inte då så missade du din chans är jag rädd :/

liksom:

Skrivet av krrjon:

Jag köpte mig en Cargobob, har ändå aldrig haft tillräckligt mycket pengar att köpa en tanks eller en Buzzard ändå så........och då har jag också utnyttjat samma "bug" som er med att duplicera bilar.

antar jag..

eller menar du inte nån annan helikopter? (Cargoboben är dubbelrotorn) för nu går den då inte att köpa på Warstock iaf. och om den fanns så borde den väll rimligen varit den dyraste av samtliga flygsaker.

angående vapnet så kanske det hänger på att de köpt nått annat i samma paket så att det liksom finns i "paketet" sas. som bilen eller bara en gangsterhat rentav.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreaX:

liksom:

antar jag..

eller menar du inte nån annan helikopter? (Cargoboben är dubbelrotorn) för nu går den då inte att köpa på Warstock iaf. och om den fanns så borde den väll rimligen varit den dyraste av samtliga flygsaker.

angående vapnet så kanske det hänger på att de köpt nått annat i samma paket så att det liksom finns i "paketet" sas. som bilen eller bara en gangsterhat rentav.

Som det stod i gtawiki-länken så fick man den gratis i februari eftersom den kom med "valentines day"-paketet, efter det började den kosta lite dryga $14000. Den försvann dock i en uppdatering p.g.a. en bug men den fixades strax efter så bössan ska åter finnas där. Och som sagt den finns för alla mina vänner å crewmedlemmar samt att den finns även på Xboxen(ja jag har spelet på bägge konsolerna) där jag har den, men den finns som sagt inte på PS3-versionen för mig.

Cargoboben gick aldrig köpa om man inte utnyttjade en liten bug på webben, och nej den var inte dyrast då den kostade $185000 snarare billigast.........
Det var samma bug som man använde om man ville köpa en tank när man var under lvl 70.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

valentines day

bara att vänta till nästa år då kanske.

gissar att de kör med dom här korkade tillfällena för att folk i paniken att missa en kul bil när de inte har pengar istället hostar upp riktiga slantar för för ett hajkort med låtsasslantar, för att köpa låtsasprylar.

Skrivet av krrjon:

Cargoboben gick aldrig köpa om man inte utnyttjade en liten bug på webben, och nej den var inte dyrast då den kostade $185000 snarare billigast.........
Det var samma bug som man använde om man ville köpa en tank när man var under lvl 70.

aha. surt att man missade det. men den lär la dyka upp förr eller senare ändå gissar jag. gissar också att prislappen kommer klättra rejält tills dess. för ja, ja under 200k är ju klart billigast av det mesta som flyger. nästa billigaste helikopter landar på 800 eller nått. makes no sense annat än att det var ett platshållarpris. översatt i mer verklighetsspeglade priser som allt annat är skulle den snarare kosta ungefär 5ggr mer än den dyraste.

hade glatt bytt den där korkade attackhelikoptern som knappt kan låsa siktet ens på nått rakt framför sig mot en bob, som man ju åtminstone kan fiska med, utan hajkort då.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreaX:

bara att vänta till nästa år då kanske.

gissar att de kör med dom här korkade tillfällena för att folk i paniken att missa en kul bil när de inte har pengar istället hostar upp riktiga slantar för för ett hajkort med låtsasslantar, för att köpa låtsasprylar.

aha. surt att man missade det. men den lär la dyka upp förr eller senare ändå gissar jag. gissar också att prislappen kommer klättra rejält tills dess. för ja, ja under 200k är ju klart billigast av det mesta som flyger. nästa billigaste helikopter landar på 800 eller nått. makes no sense annat än att det var ett platshållarpris. översatt i mer verklighetsspeglade priser som allt annat är skulle den snarare kosta ungefär 5ggr mer än den dyraste.

hade glatt bytt den där korkade attackhelikoptern som knappt kan låsa siktet ens på nått rakt framför sig mot en bob, som man ju åtminstone kan fiska med, utan hajkort då.

Jo får väl se, bara konstigt att den försvann från mitt inventory å sen aldrig kom tillbaka.

Jo Cargoboben är kul å leka/fiska med.

Visa signatur
Permalänk

Tjo! Någon som vill spela? Ingen jag känner har ens xbox, 360 jag spelar på då alltså. Vem som helst, svensk som engelsk/seriös eller oseriös! Lirar gärna med dig :3

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av waspen123:

Tjo! Någon som vill spela? Ingen jag känner har ens xbox, 360 jag spelar på då alltså. Vem som helst, svensk som engelsk/seriös eller oseriös! Lirar gärna med dig :3

Hur gammal är du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av waspen123:

Tjo! Någon som vill spela? Ingen jag känner har ens xbox, 360 jag spelar på då alltså. Vem som helst, svensk som engelsk/seriös eller oseriös! Lirar gärna med dig :3

Jag är intresserad! Lägg till "Lolitaxemo" om du vill lira jag är 17 förövrigt.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

Hiests rykten

http://www.gamereactor.se/nyheter/170984/Ny+information+ang%E5ende+Heists-expansionen+till+GTA+V.../?sid=c0ae7df00b156dfc7f8afe3e78ad25cd

Det är fan på tiden! Men jag hoppas innerligt att infon rörande innehållet är felaktig för annars är det ju fan skandal.

Visa signatur

- ASUS Zenbook UX32VD -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aerious:

http://www.gamereactor.se/nyheter/170984/Ny+information+ang%E5ende+Heists-expansionen+till+GTA+V.../?sid=c0ae7df00b156dfc7f8afe3e78ad25cd

Det är fan på tiden! Men jag hoppas innerligt att infon rörande innehållet är felaktig för annars är det ju fan skandal.

såg från liknande youtuber, crazyteddy eller vem det nu var där det hade kommit ut bilder på bilar/fordon för några veckor sedan. Tror inte och hoppas inte att denna länk, att infon stämmer..annars har man ju lust att gräva ner sig.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

såg från liknande youtuber, crazyteddy eller vem det nu var där det hade kommit ut bilder på bilar/fordon för några veckor sedan. Tror inte och hoppas inte att denna länk, att infon stämmer..annars har man ju lust att gräva ner sig.

Googlade lite precis å snubblade över detta http://www.ibtimes.co.uk/gta-5-online-top-5-most-anticipated-dlcs-heists-pets-zombies-more-1454228

Det GR skriver om är nog bara vanliga uppdrag

Saxat från länken ovan:

"The time has come – all your experiences have led up to this. It's here. Posse up with your crew and prepare to take down some of the biggest scores in the new Heists update. With four all new Heist missions: The Ornate Bank Heist, Blaine County Bank Robbers, The Money Train, and capping it all off with the epic Maze Bank Takedown. Included with this update three new weapons, the Marston revolver, the Military Carbine, and many more. If you're feeling more morally inclined, take to the skies and chase down the robbers in the brand new Attack Helicopter!"

Man blir genast lite lugnare å peppad på samma gång

Visa signatur

- ASUS Zenbook UX32VD -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aerious:

Googlade lite precis å snubblade över detta http://www.ibtimes.co.uk/gta-5-online-top-5-most-anticipated-dlcs-heists-pets-zombies-more-1454228

Det GR skriver om är nog bara vanliga uppdrag

Saxat från länken ovan:

"The time has come – all your experiences have led up to this. It's here. Posse up with your crew and prepare to take down some of the biggest scores in the new Heists update. With four all new Heist missions: The Ornate Bank Heist, Blaine County Bank Robbers, The Money Train, and capping it all off with the epic Maze Bank Takedown. Included with this update three new weapons, the Marston revolver, the Military Carbine, and many more. If you're feeling more morally inclined, take to the skies and chase down the robbers in the brand new Attack Helicopter!"

Man blir genast lite lugnare å peppad på samma gång

Ja vi får hoppas att det verkligen blir något, men tycker att bara fyra missions känns lite snålt med tanke på hur lång tid don har tagit på sig. Vad jag har hört så ska det bara vara fyra stycken, det känns Riktigt tråkigt för vi har ju väntat i snart ett år på Heist. fast är ganska peppad på vad som ryktas en ny DLC kommer heta, "independence Day" eftersom det inte är långt kvar till 4 juli.:)

EDIT: DLC "Independence Day" har släppts! DLC kommer installeras när ni startar upp GTA Online

Källa: http://www.rockstargames.com/newswire

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀