Permalänk
Medlem

Paysafecard problem...

Skulle idag köpa CS:go. Jag betalar via paysafe för spelet då. CS:go kostar 126 och dom alternativen var att köpa för 100/200/250 och uppåt, så jag valde att ta för 200 men då fick jag 2 kvitton istället för 1, så 100:- kr på ena kvittot och 100:- kr på det andra kvittot, hur ska jag då göra för att betala spelet? Uppskattar verkligen svar. Lite efterbliven beskrivning men det får duga

Visa signatur

"Sleep is for people, without acces to the internet"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZzorraN:

Skulle idag köpa CS:go. Jag betalar via paysafe för spelet då. CS:go kostar 126 och dom alternativen var att köpa för 100/200/250 och uppåt, så jag valde att ta för 200 men då fick jag 2 kvitton istället för 1, så 100:- kr på ena kvittot och 100:- kr på det andra kvittot, hur ska jag då göra för att betala spelet? Uppskattar verkligen svar. Lite efterbliven beskrivning men det får duga

Om du inte kommit på något än så skulle du kunna lägga in det som steampengar så du får det samlat och köpa det på det viset.

Permalänk
Medlem

Det står vid betalningen "Lägg till mera paysafecards för valutan" eller så kanske man måste skriva en kod och då säger Paysafecard att det inte finns nog med pengar och säger åt dig att lägga till mera koder, kommer inte ihåg hur det var.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.