Permalänk
Proffsmoddare

In-Win 904

Hej!

Long time, no see. Tänkte slänga ur mig ett galleri såhär på tisdagskvällen. Skriv gärna ner era tankar och funderingar, förslag på förändringar eller bara allmän kritik. Jo, jag vet att det är många bilder, och att de visar ungefär samma sak. Det råkade bli så, olyckshändelse. (A)

Intel i7 3770K
MSI Mpower Z77
Asus GTX580 DCUII
Corsair Force GT
Corsair Dominator GT
Corsair AX1200W
Western Digital Black
Prolimatech Genesis Black
Prolimatech MK-26 Black
Prolimatech PK-3
Prolimatech Ultra Sleek Vortex 12
Prolimatech Ultra Sleek Vortex 14
In Win 904
Scythe Himuro

Sponsrat av
Intel
Corsair
MSI
Alina Systems
Prolimatech
InWin

In-Win 904

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Bra initiativ med "ristningarna"
Måste krävts bra med mod för att börja repa sönder baksidan!

Snyggt blev det!

Mvh

Permalänk
Medlem

Kul att se något nytt! Älskar ditt Lian Li bygge, och detta projekt var ju inte så "pjåkigt" det heller Väldigt trevligt bygge minst sagt!

Yell.

Visa signatur

"If you don't controll your mind, someone else will."
- John Allston

Permalänk
Medlem

Snygg Hannes! Kul att du är igång igen!

Permalänk
Medlem

Sexigt värre!

Visa signatur

Följ mig på Facebook också: https://www.facebook.com/ByBl00m
Tidigare/Pågående Projekt:
Project: Silent Shadow
Project: Sasori - A Military mITX Build

Permalänk
Medlem

Kul att det är på G igen med ett in-win chassi Hannes!!

Gillar hur du har dragit kablarna snyggt på baksidan, en idé är att använda tunna kabelkanaler på baksidan som man använder till tex TV, dra kablarna i dem så dem inte blir synliga.

Mycket bra jobbat!

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Medlem

Snyggt att du har lagt din egen touch på det, full pott!

Gillar in-win 904 chassit och har funderat på att skaffa ett.
Tycker dock det är lite synd att de har kompromissat med nätagget, varför kunde de inte dragit ut det lite extra så man kunde ha fått dit ett 20cm agg, hade fortfarande blivit ett rejält hål framför. Annars är det nog det snyggaste chassit från in-win.

Permalänk
Medlem

Prolitech MK-26 är på tok för stor, den sticker utanför grafikkortet vilket ser vulgärt ut i mitt tycke.
MK-13 hade varit snyggare i så fall.

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Master of Overkill

På tok för lite poäng för bygget tycker jag !

Sjukt snygggt !

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Snygg Hannes! Kul att du är igång igen!

Tack, kul att vara tillbaka

Skrivet av YellowSnOw:

Kul att se något nytt! Älskar ditt Lian Li bygge, och detta projekt var ju inte så "pjåkigt" det heller Väldigt trevligt bygge minst sagt!

Yell.

Haha, tack du.

Skrivet av Mickesven:

Bra initiativ med "ristningarna"
Måste krävts bra med mod för att börja repa sönder baksidan!

Snyggt blev det!

Mvh

Slipad? Bara att lacka om man inte skulle bli nöjd.

Skrivet av Bl00m:

Sexigt värre!

Oh lala

Skrivet av DuRac3ll:

Kul att det är på G igen med ett in-win chassi Hannes!!

Gillar hur du har dragit kablarna snyggt på baksidan, en idé är att använda tunna kabelkanaler på baksidan som man använder till tex TV, dra kablarna i dem så dem inte blir synliga.

Mycket bra jobbat!

Tack! Jag gillar att det syns. Osleevat är det nya sleevat.

Skrivet av Coke_Smurf:

Snyggt att du har lagt din egen touch på det, full pott!

Gillar in-win 904 chassit och har funderat på att skaffa ett.
Tycker dock det är lite synd att de har kompromissat med nätagget, varför kunde de inte dragit ut det lite extra så man kunde ha fått dit ett 20cm agg, hade fortfarande blivit ett rejält hål framför. Annars är det nog det snyggaste chassit från in-win.

Håller med. Förstår inte varför det är så grunt och varför man skulle offra så många nätaggmöjligheter för en 5,25" plats.

Skrivet av biorrith:

Prolitech MK-26 är på tok för stor, den sticker utanför grafikkortet vilket ser vulgärt ut i mitt tycke.
MK-13 hade varit snyggare i så fall.

Jag håller inte med, mk-26 passar sjukt bra i det här bygget, blir nog att slänga in ett till grafikkort bara för att ha två.

Skrivet av freddyfresh:

Sjukt snyggt!

Skrivet av tvelander:

På tok för lite poäng för bygget tycker jag !

Sjukt snygggt !

Tack Freddyfresh och Tvelander, jag håller förstås med, men bygget är inte klart.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge, udda låda men det ser ut och funka finfint

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Varför bara 3.8? Är folk avundsjuka?
Snyggaste, mest genomtänkta jag sett!
5/5!

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - Gigabyte Z-68X-UD3H-B3 Rev 1.3 - i5 2500k 4,1Ghz - Fractal Design Smart Modular 650W - ASUS GTX 660 TI 2GB - Intel 320 80GB SSD - Corsair Vengeance 1600Mhz 2x4GB

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av PierreB:

Snyggt bygge, udda låda men det ser ut och funka finfint

Tack, lådan är sjukt udda att arbeta i, men rolig!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Fiiber:

Varför bara 3.8? Är folk avundsjuka?
Snyggaste, mest genomtänkta jag sett!
5/5!

Tack så mycket! <3

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Sjukt nice!

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini