Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Mikrofon knas... HJÄLP

kör W8, får inte Micen att fungera i windows. Får ljud genom högtalarna om jag blåser genom den i Realtek's audiomanager medans jag lyssnar men windows egna indikator i ljudpanelen visar inget ljud, Kan inte komma åt taben ''Nivåer'' i egenskaper för micen, kan inte använda den i skype, har valt precis samma output i Realteks audio manager som i Windows, Men allt som inte har med realtek Audio manager och göra tar inte upp ett skit från micen,

En sketen deltaco mic, hjälp någon? den är ny dessutom -.-.

*Edit* när jag försöker ändra volym eller dyl i text to speeech får jag felmeddelande: ''Volym indikatorn kunde inte initieras''

Permalänk

Pröva att ominstallera eller uppdatera drivrutinerna, från Realtek's support hemsida.

/AP

Visa signatur

PS3 & PS4-Astro A50-Playseat GT-Thrustmaster T 500 RS Wheel-Ferrari F1 Add-on Wheel

Permalänk

Försökt med det redan :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om du högerklickar om volym knappen på start-raden, väljer "Recording devices" eller "Inspelningsenheter" eller vad det nu kan stå. Så bör du få upp en lista på alla dina enheter, där kan du kolla om det inte blivit en fel koppling i mjukvaran och det inte går genom Stereo Mix eller något liknande.

Visa signatur