vart fixar jag detta?
jag ska också skaffa en ny router och undrar vilken av dom två som är bäst! nu när det har gått ett tag så kanske fler vet!
Har läst på mig lite och Merlin och DD-WRT och kommer nog köra på något av dom två om jag skaffar ac68u.
Men många tester visar också att R7000 är bättre!
Kommer bara bry mig om hur wifi och kabel hastigheterna är och inte om tex hur usb hastigheterna är osv.
Kör just nu med com hems egna Compal CH7284E som wifi suger hårt på. fungerar lite då och då och har extremt dålig räckvidd. så vill brygga den och styra en R7000 eller ac68u
Hoppas man kan få ett svar!
Sorry för toksent svar men..
I gränssnittet (obviously hehe) , kommer inte ihåg exakt vart det ligger tyvärr, klicka runt lite så hittar du det nog
Smaken är som baken, det mesta är bra mycket bättre än de inbyggda leverantörerna skickar till dig, tror det är ganska hugget som stucket vilken router du köper så länge du ger en vettig peng.
Någon som fått nya IPs senaste tiden? Fick det i helgen och fick det igen idag (tror jag) - Inte helt OK då det är en hel del som måste uppdateras som kör mina fyra publika IPs (Lync, DirectAccess, ARR osv)
Haha du klagar på att du får ny ip? Du har dynamisk ip via Com hem, dvs den förblir inte alltid densamma. Ta och köp dig möjligheten till en statisk via någon leverantör som erbjuder det om du har problem med att inte få ha det hos en leverantör med dynamisk.