Permalänk
Medlem

cs:go 1 mot 1?

Tjena jag och några polare har nyligen köpt cs:go och försöker köra 1 mot 1 eller 2 mot 2 men varje server vi joinar har en massa bottar i sig.
Vad jag undrar är fall det finns något sätt att hitta en server med 0 personer inne på och 0 bottar?

Tacksam för svar!

MVH//Owerdoze

Permalänk
Inaktiv

Antingen så hostar någon av er och öppnar portar osv. eller så kan ni leta på Gametracker då den har mer utbud av servers än spelets ingame server lista.
Gametracker CS:GO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Antingen så hostar någon av er och öppnar portar osv. eller så kan ni leta på Gametracker då den har mer utbud av servers än spelets ingame server lista.
Gametracker CS:GO

Tack för svar! är det bökigt att hosta en egen om man aldrig har hjort det innan? MVH//Owerdoze

Permalänk
Medlem

Adda mig http://steamcommunity.com/id/rivan92/

Ska visa dig hur du gör för att spela med dina kompisar snabbt och enkelt..

Permalänk
Medlem

Registrera dig på http://www.games4u.se/ och hyr en gratis server där så kan ni spela själva.

Permalänk
Medlem

Annars så finns ju Games4U, Playnation och Publiclir, där ni kan hyra server i tex 30min till 4h

Permalänk
Medlem

skriv bot_kick i konsollen så blir ni av med dem

EDIT: trodde ni skapade en egen lobby. Det kan ni göra om ni går in i samma lobby och väljer att spela Casual och ställer om från Public match till Private match. Då har ni en egen server

Visa signatur

Zotac GeForce RTX 3080 Trinity | Ryzen 9 5900x | 64GB DDR4 | Define S

Permalänk
Skrivet av KTZN:

skriv bot_kick i konsollen så blir ni av med dem

EDIT: trodde ni skapade en egen lobby. Det kan ni göra om ni går in i samma lobby och väljer att spela Casual och ställer om från Public match till Private match. Då har ni en egen server

Detta är helt felaktigt. Public eller private match handlar bara om ifall dina steamvänner kan joina eran lobby fritt eller om det bara går att joina lobbyn via invites.

Visa signatur

z690, 12600k, 32Gb ddr4, rtx 4080, 1000w, 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalledalle:

Detta är helt felaktigt. Public eller private match handlar bara om ifall dina steamvänner kan joina eran lobby fritt eller om det bara går att joina lobbyn via invites.

Nej. Om din lobby är inställd på competetive är det som du säger. Men om du väljer att söka casualmatcher och ändrar till private game kommer det bara att vara du och din/dina lobbykamrater på servern och personen som hostar lobbyn kommer kunna köra consolekommandon för att customiza servern

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Zotac GeForce RTX 3080 Trinity | Ryzen 9 5900x | 64GB DDR4 | Define S