iPhone 3GS, kan man göra något skoj?

Permalänk
Inaktiv

iPhone 3GS, kan man göra något skoj?

Satt här och rotade i gömmorna bland teknik och hittade två gamla iPhone 3GS telefoner...

...kan man göra något skoj med dessa? Båda är låsta till Tre och en har varit "jailbreakad", men något borde man väl kunna hitta på?

Idéer?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Segas:

Satt här och rotade i gömmorna bland teknik och hittade två gamla iPhone 3GS telefoner...

...kan man göra något skoj med dessa? Båda är låsta till Tre och en har varit "jailbreakad", men något borde man väl kunna hitta på?

Idéer?

Använda som telefon, som iPod, som fjärrkontroll till din dator/mediaspelare/tv, Använda som mediaspelare, Använda som bordsklocka/väckarklocka, osv

Permalänk
Inaktiv

Jag har redan min 5s som telefon (och jag äger redan en ipad mini), fjärrkontroller har jag två av (till Apple TV och Macbook)...sen hänger ju mobilen med som väckarklocka, så klart.

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns väl någon robot man kan köpa och docka sin iPhone med. Sedan kan man styra roboten via WiFi och även se vad roboten ser via kamerorna.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Inaktiv

Oh...det lät kul! Har du någon länk till det?

Permalänk
Medlem

Jag känner en person som fortfarande använder 3GS haha.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Segas:

Oh...det lät kul! Har du någon länk till det?

http://www.romotive.com/

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Avstängd

Öppna upp den och utforska vad som finns inuti! Eller spara och häng på väggen i framtiden som "retro pryl". Haha

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cabblo:

Öppna upp den och utforska vad som finns inuti! Eller spara och häng på väggen i framtiden som "retro pryl". Haha

Ungarna fick varsin att leka med istället. Gick bra en stund fram tills att lillgrabben ringde 112 av misstag...

Skickades från m.sweclockers.com