sitter och räknar på komplett dator från inet,,, visst, den enda butiken som gäller enligt mig, sen såg jag idag, fri montering om man köper delar från asus,, jippi
tänker nu jävlar ska de beställas min dröm dator, men till min lilla besvikelse så har i många grejor gått upp 100 kr från och med detta erbjudande, asus moderkort +100kr, ssd diskar intel +100kr upp, osv osv, tror till o med i5 K-modell cpu(den som folk vanligtast väljer*) gått upp på en dag. hehe,,, istället för att försöka höja lite där o var för att få igen de förlorade "gratis montering" så kan jag tycka det kunde låta bättre med: monetring endast: 399:-, för till slut blir de de priset man ändå får betala, vad tycker ni?
jag gnäller inte, men om samma grejor(typ ett vanligt dator bygge) som man tittade på förrgår har gått upp 300-400kr på en dag, då försvinner lite den här "oooh vad billigt känslan" när man ser att monteringen är "gratis"..
Inget illa mot inet, men bara lite småslugt.. hehe.. fattar samtidigt att dom måste tjäna nåt på att bygga din dator.. jaja, det är var det är..