Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Geeks
SweClockers

SweClockers på Twitter!

Nu har jag upptäckt Twitter. Den som vill får gärna följa mig.

Alla som Twittrar får gärna skriva namnet i tråden så får vi ihop ett fint litet nätverk!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Hedersmedlem

Ego.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

rullarn på Twitter

Roligt att ni hittat dit, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Ego.

Här ska avslöjas snaskigheter!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Hedersmedlem

vargosaureN finns nu även på Twitter!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

tcntad är också med

Permalänk

Har inte haft det innan men jag joinade nu (ahultner), har inte skaffat det innan då jag inte tyckte att jag kände tillräckligt många som hade det men på sistone har fler och fler börjat fråga om jag har twitter så nu skaffade jag det.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

blommegard
Twitter är ganska nice faktiskt.

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem

Har aldrig fattat det här med Twitter..

What's the big deal.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Dibbqwaz

Nu har jag joinat

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Har aldrig fattat det här med Twitter..

What's the big deal.

jag förstår det inte häller... alla tycks ha bdb facebook mm.. men liksom alla är ju så anti och man blir ju inte intresnagt förens man lägger upp 890325 bilder dagligen om något nytt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
jag förstår det inte häller... alla tycks ha bdb facebook mm.. men liksom alla är ju så anti och man blir ju inte intresnagt förens man lägger upp 890325 bilder dagligen om något nytt

Twitter är ett framsteg i alla fall; formen begränsar ju hur mycket text alla andra tvingas läsa.

Permalänk

Piss att man inte kan ha våra sista 3 bokstäver i användarnamnet..
Fick ta Aouberg.

Mvh

Visa signatur

|C2Duo E6750|Gigabyte P45-DS3|Ati 4850|Corsair 2GB|1*320 Samsung|2*160 Seagate|1*640 WD|Antec SonataIII|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

va kul med en swec tweet
hur går test med 5870 ?

jaaakol @ twitter

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk

Fan va soft, iTO_SWE

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Avstängd

Har heller aldrig fattat twitter och allt det där.:o Jag menar alla andra hänger ju ändå på 123334254 andra forum - inte lätt att kunna sticka ut och som någon sa så måste man lägga upp något intressant om något nytt varje dag och vem orkar läsa om vad folk åt eller hur deprimerade de är eller vad det nu kan vara?:)

Det blir som med klassamtalen man hade: alla samtal är ett genomsnitt av medborgaren och de FÅ samtal som är/blir intressanta är väl de elever som för läraren/de inblandade sticker ut på ett "primus-aktigt" sätt... :P:)

Samma med forumen I belive.;)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

http://twitter.com/swec_andreas

vet inte om ja är old men kolla vad andreas skrev nu sist men det kanske bara var för twitter? (förlåt då)

Permalänk

@rastersize

Personligen gillar jag twitter, skriver inte så mycket kanske men en hel del smarta människor skriver en hel del som är trevligt att läsa
Till skillnad ifrån facebook.

Ps. fb = flashback INTE facebook. Ds.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

För twitter är ju INTE överskattat...
Hur mycket är det nu? Facebook, RSS, Twitter, Mejllistor, Chatt-protokoll, Blogg...
Finns det någon som hänger på alla dessa? Är ju för f-n ett heltidsjobb att orka med all skit!

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

digger twitter rätt mycket.

Följer en del trevligt folk, alltid skoj med små nyheter ibland.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Hedersmedlem

@rickard_j

Ny på twitter.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Såhär 5 år senare så är det lite intressant och se vilka som twittrar nu?

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

hehe, jag läste tråden nu och såg inte datum.
Tänkte att det var väll lite sent att börja twittra nu?

Iofs så har jag bara en twitter. Kollar/skriver aldrig. Har aldrig gjort.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |