Black Friday 2014 - Här är butikerna!

Permalänk
Medlem

Dessa priser kan inte kallas Balck Friday! tycker inte det är några bra prylar till vettigt pris.
Och inga intressanta prylar heller!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 120hz:

Dessa priser kan inte kallas Balck Friday! tycker inte det är några bra prylar till vettigt pris.
Och inga intressanta prylar heller!

Nej håller med..ska man apa USA ska man göra det rätt

Ska inte INET köra ngn black friday? Snart lunch ju

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nepeta:

http://cdon.se/hemelektronik/klipsch/klipsch-energy-power-em-...
Någon som vet hur dessa högtalare är? Jag letade faktiskt efter ett par billiga högtalare, och jag har inte särskilt höga krav. Låter det som en bra deal?

Verkar OK enligt http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2399358,00.asp . blev sugen själv. Men vet inte hur basen är. Det system jag har nu så är basen burkig. Verkar ju ha liknande mått på subben i detta paket så.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mocka:

Assassins Creed Unity Download för 199 hos El-Giganten, det är ett klipp som heter duga

179:- hos Electroworld Gäller även Far Cry 4.

Undrar vad Dustin kommer ha på deras Black friday-rush, hoppas på en snorbillig Nexus 9 men det lär väl aldrig hända.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Gubbar vänta lite till. I värsta all får vi vänta på mellandagsrean!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziphiaz:

Tyvärr så står det i villkoren "13. Konsumenter som har fått ett specialpris vid köp av en produkt som ingår i kampanjen, inklusive eventuella mängdrabatter från Intel, är inte berättigade till denna kampanj."..

Frågan är om det inte är en felöversättning? I engelska terms (för Sverige, svensk flagga) står det följande för punkt 13, allt verkar rakt översatt gällande punkter:
"13 The promotion is valid only for end users. Applications for Action Products purchased for resale or rent or lend to a third party are excluded from participation."

Om man gör en Google translate på till exempel Tyska terms får man:
"13: The promotion is valid only for end users. Applications for Action Products purchased for resale or rent or lend to a third party are excluded from participation."

Känns som att de kallar "resale"-konceptet för specialpris, dvs att om du är en butik får du inte utnyttja detta om du köpt varorna från Intel eller liknande leverantör. Kan inte hitta något i Engelska terms som säger att man inte kan köpa rabatterat pris. Frågan är vad gränsen går på rabatten om det hade gällt? Känns segt om man inte kan få köpa en CPU några tior billigare en helg t.ex...

Engelska terms för Sverige:
https://toptechcashback.com/se/en/pages/cashback/terms

Permalänk
Medlem

Gillar när en butik säljer ett grafikkort för 3300:- (3500:- ordinarie) och skriver "Obs max 5 per kund" som om det vorre ett mega erbjudande

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dealerovski:

Jag köpte 3st GTX 970 som dom sänkte med 400sek st
https://www.komplett.se/msi-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/82...

räkna med uppföljningar i mitt galleri..

tänker också slå till men det där med coilwhine och MSI är det något som oroar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

179:- hos Electroworld Gäller även Far Cry 4.

Undrar vad Dustin kommer ha på deras Black friday-rush, hoppas på en snorbillig Nexus 9 men det lär väl aldrig hända.

Och det säger du nu

Sibas rea är igång, fanns dock inget kul där heller.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

När kör inet igång sin rea?

Inet och Dustin kommer nu klockan 09:00.
Förhoppningsvis kommer inet att ställa sig högst på prispallen för årets black friday

Permalänk
Medlem

Furniturebox.se har rea på hela sortimentet. Fick informationen i ett mail nyss

Permalänk
Medlem

Ganska tråkig black friday-rea overall. Inte alls mycket superpriser

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

Hoppas inet och dustin styr upp detta Nu

Permalänk
Medlem

Kanske ej så konstigt rean ibland är sämre än förra året. Svenska kronan har sjunkit i värde sista året. Dollarn kostade 6,8kr gissar jag för ett år sen och nu 7,2kr. Det får genomslag på priserna.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Det jag menar! när det är BLACK FRIDAY så ska det vara grymt billigt som i USA halva priset m.m på typ alla prylar.

man tittar på priset och tänker jaha ett par hundralappar mindre so what? och dyra prylar är nedsatta lite som fortfarande är dyra.
Nej detta är epic fail!

Permalänk
Medlem

Har hittat några grejer som hade varit intressant att införskaffa, så som 16GB 1600Mhz ram för 1099:- på Komplett. Tyvärr kommer "nöjesbudgeten" för den här månaden sparas till annat såsom julklappar. Har ju precis slängt iväg ca 2000-2500kr på en HTPC

Men ja, lite besviken blev man väl på både mängden prylar och priserna överlag. Finns en hel del klipp, men inte alls så mycket som jag trodde.

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse, Kingston KC3000 1TB, Kingston A2000 1TB, Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem

Har någon sett en 24-27" datorskärm till bra pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Samsung 75" för 19990:- (Netonnet, Mediamarkt, Komplett)
Mac Mini (late 2014) för 3890:- (Elgiganten)
Benq W1070+ för 5490:- (Komplett)

Tycker i alla fall jag är bra och mycket bra priser.

Permalänk
Medlem

Stadium har Black friday (25%) i sin webbbutik.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Fractal Design Define S | Corsair AX860i | Asus Prime Z390-A | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB | i7 9700K | Fractal Design Celsius S24 | MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB | 4x Be Quiet! Silent Wings 3 140mm | Razer BlackWidow Chroma | SteelSeries Rival 300 | Kingston HyperX Cloud Alpha Pro | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Verkar OK enligt http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2399358,00.asp . blev sugen själv. Men vet inte hur basen är. Det system jag har nu så är basen burkig. Verkar ju ha liknande mått på subben i detta paket så.

Jo, jag beställde ett tag sen iallafall, får se hur de låter, men jag förväntar mig inte precis mycket för 150 kronor

Visa signatur

PC specs: Mobo: MSI Z87 G45CPU:4670K RAM: 8GB Kingston HyperX blu 1600mhz GPU: ASUS R9 280X Crossfire PSU: AX850 HDD1: Seagate Barracuda 1tb 7200rpm HDD2: WD Caviar Blue 500gb SSD: Samsung 840 basic 120GB
Tangentbord: Qpad MX 85 Cherry red

Permalänk
Medlem

http://www.fotosidan.se/

Citat:

40% rabatt på allt i vår butik idag fredag. Böcker, medlemskap och prenumeration på Fotosidan Magasin. Så passa på! Bara idag fredag och vi stänger butiken 00:00 i natt.

Visa signatur

Just playing for fun ‾\o.0/‾

Permalänk
Avstängd

Får hoppas att inets servrar pallar trycket

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av zonikx:

Inet och Dustin kommer nu klockan 09:00.
Förhoppningsvis kommer inet att ställa sig högst på prispallen för årets black friday

Inte så troligt. Men kul hade det varit.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm

Permalänk

Kollar Inet och Dustin innan jag somnar om igen. Hittills är Black Friday-rean ett skämt...

Permalänk
Medlem

Inet var väl typ inget, Dustin kommer jag inte ens in på

Permalänk
Medlem
Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nepeta:

Jo, jag beställde ett tag sen iallafall, får se hur de låter, men jag förväntar mig inte precis mycket för 150 kronor

Ja detta är ju dyrare än mitt system(om orginalpriset stämmer), bör ju låta bättre. Recensenten tycket det var OK i alla fall, vid snabb koll.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Inet hade INGENTING av intresse, inte för mig iaf

Permalänk
Medlem

äntligen lite rabatt på en i7

Visa signatur

Phanteks Eclipse P400S | Corsair RM850x V2 Vit
Gigabyte B550M DS3H | Ryzen 9 5900X | ADATA XPG DDR4 2x16 Gig 3000Mhz