Permalänk

Lär mig spelet (reward)

Efter runt 80-100 timmar spelade så har jag insett att jag antagligen inte kommer bli så mycket bättre än så här, har helt insett att GO inte alls på nåt sätt är 1.6 likt.

Skotten sitter aldrig och recoilen ska vi inte prata om, känns som allt jag gör bara blir fel, kollar alla eliters videos/filmer och sitter i DM osv, men inget funkar.

Tänkte om någon här kunde hjälpa mig med ingame saker och eventuellt hur jag ska aima/spraya osv?

Som tack får du de värda skins/stickers jag har, eller eventuella lådor.

(om detta inte är okej, ta bara bort tråden)

skicka PM om du är intresserad och vill hjälpa.

Visa signatur

7800X3D-32gb-7800XT
Hexacore Anne Pro 2 Iso - Philips Fidelio X2HR
BAHNHOF <3

Permalänk
Medlem

Bara nörda på, vissa lär sig snabbare än andra, 100 timmar är ingenting.
Bara vänja dig vid spelet och det tar nog yttligare 100 timmar, du lär dig bra mycket snabbare i comp också, folk på community servers och DM är väldigt väldigt sällan bättre än dubbel AK vilket oavsett om du har silver nova eller eagle master inte är någon höjdare att träna för att bli bättre på.

Släng dig in i comp gång på gång och bara spela utan att tänka, spela med laget så kommer muskelminnet efter ett tag.
Efter ett tag kommer du känna vad som håller dig tillbaka (i.e du vinner dueller men får sällan mer än 2 vid gratis sprays etc) och då är det bara att träna specifikt på det.

TL;DR bry dig inte om rank eller hur du spelar förrens efter iaf 200-300 timmar av competitive.

Visa signatur

Fractal Design XL R2 | EVGA SuperNova G2 | 4770k | Noctua U14-S | MSI 780-Ti

Permalänk
Skrivet av wezzmhm:

Bara nörda på, vissa lär sig snabbare än andra, 100 timmar är ingenting.
Bara vänja dig vid spelet och det tar nog yttligare 100 timmar, du lär dig bra mycket snabbare i comp också, folk på community servers och DM är väldigt väldigt sällan bättre än dubbel AK vilket oavsett om du har silver nova eller eagle master inte är någon höjdare att träna för att bli bättre på.

Släng dig in i comp gång på gång och bara spela utan att tänka, spela med laget så kommer muskelminnet efter ett tag.
Efter ett tag kommer du känna vad som håller dig tillbaka (i.e du vinner dueller men får sällan mer än 2 vid gratis sprays etc) och då är det bara att träna specifikt på det.

TL;DR bry dig inte om rank eller hur du spelar förrens efter iaf 200-300 timmar av competitive.

Ah okej, men om vi tar ner det på denna nivå då.... VART ska jag aima när jag duttar/sprayar? xD
Huvudet låter obvious men inte alltid jag träffar på det sättet som sagt

Visa signatur

7800X3D-32gb-7800XT
Hexacore Anne Pro 2 Iso - Philips Fidelio X2HR
BAHNHOF <3

Permalänk
Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=1r7NV9dsG6o

Kolla här! Pro spelare som visar hur han tränar in sin spray.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

jag kan hjälpa dig

Hej jag är en kille som har 2000 hr på cs 1.6 och ungefär 750 hr på cs go och har ungefär rank som eagle och jag tror jag kan hjälpa dig med din aim och sånt om du vill

Permalänk

Jag är Silver 4 och har typ 500 timmar. Fast spelar som en global. Kötta på.

Visa signatur

i hårddisken:
modermodem: jättestort som ett hjärta
grafikkort: en skärm
på hårdisk: stickers från dh