Något LoL-team som söker en till?

Permalänk
Medlem

Något LoL-team som söker en till?

Hej,

Jag är då som titeln säger, på jakt efter ett lag för LoL. Spelar väl i mångt och mycket alla roller, är väl "bäst" som Top. Vill hitta likasinnade som spelar för att "tävla" och bli bättre. Tror bästa sättet är i lag-form. Är absolut ingen Challenger men håller en stabil Silver/Guld nivå (iaf vad det gäller SoloQ) och har nyligen börjat med Ranked. Ni får gärna vara i samma situation, det viktiga är att ni delar ambitionen att spela i ett gäng som vill ha roligt och gillar att "try-harda" som de säger.

Hör gärna av er!

Mvh,

Dan

Visa signatur

Asus G74JW - Intel Core i7 2920XM - 8GB DDR3 - Geforce 580m - 120hz monitor.

Permalänk
Medlem

Kanske kan haka på. Vet dock inte vilken rank jag hamnar i denna season, förra blev det bara Bronze 1 :(. Men är mycket bättre nu än då märker jag.

Spelar som bäst top eller jungle som Rengar, men kan spela alla andra roller också.

Heter otiuz och kör på EUW.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Adda: hi im dominating, vi kan försöka fixa ett team

Permalänk
Medlem

söker själv ett lag att köra med, har mainat jungel i evigheter men funderat på försöka lära mig någon lane position

IGN: Kapten Taktik