Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Europeiska butiker med mekaniska tangentbord med ANSI-layout

Permalänk
Medlem

Europeiska butiker med mekaniska tangentbord med ANSI-layout

Söker efter europeiska butiker som säljer mekaniska tangentbord med ANSI-layout.

De jag hittat än så länge:

  • Datordax.se - Säljer das keyboard

  • keyboardco - Säljer Filco och Matias

Någon som vet om andra butiker?
Har exempelvis inte hittat någon som säljer Ducky, och de butiker som jag frågar har varit ovilliga att ta hem

Permalänk
Medlem
Skrivet av reinholdsson:

Söker efter europeiska butiker som säljer mekaniska tangentbord med ANSI-layout.

De jag hittat än så länge:

  • Datordax.se - Säljer das keyboard

  • keyboardco - Säljer Filco och Matias

Någon som vet om andra butiker?
Har exempelvis inte hittat någon som säljer Ducky, och de butiker som jag frågar har varit ovilliga att ta hem

Inet säljer Ducky t-bord, men bara ISO layout.

https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

http://deskthority.net/vendors-f52/ducky-nordic-keyboards-key...

ISO layout hos Teraset osså, förutom det som jag länkade till.

Jag köpte mina 2 ANSI Ducky Shine 3 t-bord här (dock i USA) :https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

Tillägg i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Teraset säljer ducky. Baserat i Finland tror jag.

EDIT: Läser dåligt idag, visste inte att ANSI layout eftersöktes...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beltet:

Teraset säljer ducky. Baserat i Finland tror jag.

Stämmer bra det.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Teraset verkar inte sälja Ducky med ANSI, det var det som var poängen med hela tråden. Även om den inte var specifik för just Ducky. Dock såg jag att Teraset säljer Topre Realforce med ANSI.

Permalänk
Medlem
Skrivet av reinholdsson:

Teraset verkar inte sälja Ducky med ANSI, det var det som var poängen med hela tråden. Även om den inte var specifik för just Ducky. Dock såg jag att Teraset säljer Topre Realforce med ANSI.

Det var det jag menade.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Amazon uk eller de kanske, sen finns det alltid ebay.