Dell U3415W curved 21:9 monitor

Permalänk
Medlem

Dell U3415W curved 21:9 monitor

Hej!

Jag undrar om ni kommer ta in denna skärm i ert sortiment? Många andra svenska återförsäljare som även finns representerade här på Sweclockers har börjat sälja den med leverans nu i Januari. Jag hade dock så mycket hellre köpt den av er då er kunskap och service är 100x bättre än någon annans och därför förtjänar fler kunder!

Permalänk
Inet
Skrivet av beejac:

Hej!

Jag undrar om ni kommer ta in denna skärm i ert sortiment? Många andra svenska återförsäljare som även finns representerade här på Sweclockers har börjat sälja den med leverans nu i Januari. Jag hade dock så mycket hellre köpt den av er då er kunskap och service är 100x bättre än någon annans och därför förtjänar fler kunder!

Upplagd nu! Kommer i lager mot slutet på månaden:

http://www.inet.se/produkt/2208604/dell-34-u3415w3440x1440-hd...

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Ojj det var fort, tack!

Permalänk
Medlem

Är ni seriösa med att datumet har skjutits upp till den 13:e mars?

Permalänk
Inet
Skrivet av beejac:

Är ni seriösa med att datumet har skjutits upp till den 13:e mars?

Kom en begränsad leverans idag som alla gick iväg direkt då vi hade ett gäng innestående beställningar. Nästa leverans är dessvärre först i mars som det ser ut nu.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Ok, tack för svar. Kan dock inte lova att jag kommer behålla kvar min beställning då det är mer än en månad till att ni "kanske" får en leverans (står preliminärt datum på hemsidan).

Permalänk
Entusiast

Inte riktigt den information jag fick... han jag pratade med först sa att ni inte fått in några alls. Att andra som beställt före mig får sin skärm säger jag inget om när fallet är så att det inte täcker alla beställningar, men se till att samtliga har rätt redskap för att kolla upp det eller åtminstone ge korrekt information.

Fick ni mindre antal än ni beställt? I såna fall tycker jag att antingen ni eller leverantören borde kunnat gå ut med denna information i ett tidigare skede, förutsatt att ni satt på denna information före den 27:e...

Permalänk
Inet
Skrivet av beejac:

Ok, tack för svar. Kan dock inte lova att jag kommer behålla kvar min beställning då det är mer än en månad till att ni "kanske" får en leverans (står preliminärt datum på hemsidan).

Det är helt okej. Tyvärr är det preliminärt besked som vi har fått..

Skrivet av Zpnk:

Inte riktigt den information jag fick... han jag pratade med först sa att ni inte fått in några alls. Att andra som beställt före mig får sin skärm säger jag inget om när fallet är så att det inte täcker alla beställningar, men se till att samtliga har rätt redskap för att kolla upp det eller åtminstone ge korrekt information.

Fick ni mindre antal än ni beställt? I såna fall tycker jag att antingen ni eller leverantören borde kunnat gå ut med denna information i ett tidigare skede, förutsatt att ni satt på denna information före den 27:e...

Korta versionen är att vi fick mindre än vad vi beställt men är samtidigt ofta väldigt oklart exakt när och vilket antal det är som kommer att komma i lager och distributören kan göra förändringar i sista sekund som gör att vi ibland får bättre tilldelning och ibland sämre.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram