Lite blandad retroreklam

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

game & watch, kommer ihåg exakt de där bilderna i en då sprillans ny tidning. donkey kong var ett givet köp direkt, men fan vad batterier det gick åt:D
amiga cd32 var nog det som fick hakan att trilla ned i golvet och ögonen att ploppa ur, "wooooow, en amiga, fast med CD skivor och alla de bra spelen", var väl första tanken då man blev helt uppslukad utav reklam bilden.
jag brukade kunna vinna över mina föräldrars "nej" då jag ville att de skulle köpa något med hund ögonen mina, men denna gången gick det inte, var lite för dyrt, var typ flera år senare, när man hade fått sin första pc, som man köpte den själv.

hehe mm donkey kong klassisk, minns även att jag hade tmnt (turltes) riktigt kul (tyckte jag då)
hittade en bild på den tmnt konsollen jag hade nämnligen denna...

cool to see u here mang

Permalänk

kan ju vara nice än idag att dra fram och spela:), bara man får tummen ur därbak och ger sig iväg och köper batterier:P
jaha, nån bekant:)?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackey:

Skulle det gå att starta en samlingstråd för gamla kataloger och reklamblad? För ett tag sen var det någon som postade en gammal katalog från Dustin, finns säkert fler som sitter på något. Vore trevligt att ha allt samlat på ett ställe.

Skulle kanske kunna hitta något av intresse, men har slängt en väldig massa datortidningar under årens lopp.
Synd att man inte har kvar några Mikrodatorn eller Maxidata, PC-Aktiv, Tekkno eller liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Skulle kanske kunna hitta något av intresse, men har slängt en väldig massa datortidningar under årens lopp.
Synd att man inte har kvar några Mikrodatorn eller Maxidata, PC-Aktiv, Tekkno eller liknande.

Skulle uppskattas, lycka till med sökandet!

Permalänk
Medlem

Tack för den

Visa signatur

Intel i5 2500k
Asus p8z68-v pro
Minne 8 gb ddr3
Nvidia gtx 970 strix
Psu Corsair Hx 620

Permalänk
Medlem
Skrivet av idkfa:

hehe mm donkey kong klassisk, minns även att jag hade tmnt (turltes) riktigt kul (tyckte jag då)
hittade en bild på den tmnt konsollen jag hade nämnligen denna...

http://s.ecrater.com/stores/236921/4f1c967ebb8ad_236921n.jpg

cool to see u here mang

Hade precis den där jag med!!!!!
Skulle kunna offra vänster lilltå för å få i en sån där igen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Win 10: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 533MHz@800MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Medlem

Sämst bild, beklagar men ja

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av prozzac:

Hade precis den där jag med!!!!!
Skulle kunna offra vänster lilltå för å få i en sån där igen

Skickades från m.sweclockers.com

härligt mm skulle också vilja ha ta i en igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Sämst bild, beklagar men ja

http://i.imgur.com/0JlKdIB.jpg

grymmt bra tv i annonsen på riktigt så är det bra även idag ( tilll konsollspel)

härlig bild... wayne gretzky hockey där med ja... så bra.
jag ska rota någon dag, och se om jag har kvar några tidningar slängde ett gäng för ett tag sedan tror dock jag har noga godingar kvar... återkommer med bilder isf

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Sämst bild, beklagar men ja

http://i.imgur.com/0JlKdIB.jpg

även fast man inte hade råd med något, så läste man dessa annonser om och om igen, "åhå, det spelet skulle man ha haft och det med...och det..och det...", man drömde sig bort helt.
kommer inte ihåg vad som stod mer i tidningen, bläddrade förbi, det var bara detta som gällde:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Trevligt trevligt