Ny skärm (Philips BDM4065UC) 40 tum 3840x2160

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av improwise:

Någon som råkat ut för pixelfel på denna skärm och kan berätta hur dom ser ut? Skälet till frågan är att jag först trodde mig ha 2 döda pixlar, men dom ser inte alls ut som dom brukar göra utan snarare små svarta streck som kanske är ett par millimeter långa och går från uppvänster och till nerhöger. Nästan så jag undrar om det kanske kan vara något skada på reflexfilter eller liknande. Båda sitter dessutom nära varandra. Har testat att rengöra så mkt som jag vågar och det är inte något skräp eller smuts på min sida glaset, däremot kan det så klart vara det på andra sidan glaset.

Jag har haft skador på div skärmar genom tiderna, där det sett ut som pixelfel - men det i själva verket varit reflexfiltret som brustit eller fått en minimal repa.
Lättast att märka om det är reflexfiltret är att låta nageln på ditt finger väldigt lätt glida över ytan där felen uppenbarar sig.

Tänk att du vänder fingret om så du precis släpar fingertoppen/nageln över området. (spänn inte fingret och nageln och dra, då finns risk att du gör mer skada...)

Om du känner något minimalt motstånd eller "hack" här, är det filtret som fått sig en smäll.
Det påverkar sällan skärmar i praktiken, men kan upplevas störande.

Att du skulle ha fel på filtret på dess insida/baksida (beror på hur man ser det) ser jag föga troligt.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag har haft skador på div skärmar genom tiderna, där det sett ut som pixelfel - men det i själva verket varit reflexfiltret som brustit eller fått en minimal repa.
Lättast att märka om det är reflexfiltret är att låta nageln på ditt finger väldigt lätt glida över ytan där felen uppenbarar sig.

Tänk att du vänder fingret om så du precis släpar fingertoppen/nageln över området. (spänn inte fingret och nageln och dra, då finns risk att du gör mer skada...)

Om du känner något minimalt motstånd eller "hack" här, är det filtret som fått sig en smäll.
Det påverkar sällan skärmar i praktiken, men kan upplevas störande.

Att du skulle ha fel på filtret på dess insida/baksida (beror på hur man ser det) ser jag föga troligt.

Felet sitter iaf bakom det yttersta lagret, så det är inget som går att känna från utsidan (iaf inte av någon med motsvarande känselsinne som jag ). Ev skulle det kunna vara flera pixlar som är trasiga på rad, kan tänka mig att det isf skulle kunna hänt om skärmen fått sig en smäll eller nåt även om det då nästan borde varit ett större område. Har handlat skärmen på Komplett så det är väl i värsta fall bara att returnera den/få den utbytt.

Någon som sitter på en bra Color Profile för Windows för skärmen? Tycker initialt att den är lite väl blåaktig i tonen och har inte tillgång till nåt kalibreringsverktyg eller riktigt ork för att ge mig på det (har eg inget behov av korrekta färger, bara att det ska se bra ut att använda).

Permalänk
Medlem

Hur upplever ni ljussstyrkan på denna? Har den på 100% brightness nu (defaultinställningar) och det känns inte direkt som en ljuskanon även om rummet den finns i är rätt så ljust just nu. Har har några laptop-skärmar bredvid och jämför med och det är nog minst samma ljusstyrka på dom i maxläge som på denna skärm. Därmed inte sagt att den inte är nog ljusstark för ändamålet, mer att jag är van att man brukar få dra ner belysningen lite på nya skärmar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Hur upplever ni ljussstyrkan på denna? Har den på 100% brightness nu (defaultinställningar) och det känns inte direkt som en ljuskanon även om rummet den finns i är rätt så ljust just nu. Har har några laptop-skärmar bredvid och jämför med och det är nog minst samma ljusstyrka på dom i maxläge som på denna skärm. Därmed inte sagt att den inte är nog ljusstark för ändamålet, mer att jag är van att man brukar få dra ner belysningen lite på nya skärmar.

Jag skrev följande på prisjakt:

Citat:

Den som väntar på något gott..

Har under 2014 provat på några olika UHD(4K) skärmar men tyckte att 28" ställde till med för mycket problem. När jag såg att det skulle släppas en 40" för en rimlig peng blev jag minst sagt intresserad. Hade tur och la en beställning hos NetOnNet den 28 december för 6490kr, skärmen kom den 4 mars.

Det var två saker som jag fastat för hur jag skulle uppleva dom.
1. Är skärmen för glossy/blank?
2. Kommer jag störa mig på PWM-belysning när jag kalibrerat skärmen?

Skärmen är blank men inte för blank, ser betydligt värre ut på kort än vad den upplevs.
Har inte alls stört mig på PWM-belysningen dock har jag upplevt det övre vänstra hörnet som lite väl mörkt. Efter att ha läst på och aktiverat SmartUniformity så är jag riktigt nöjd med resultatet.

Nu har jag tyvärr inte tillgång till en riktig kalibrator utan har följt tftcentral.co.uk och deras resultat. Skärmen har en kall/blåton ur kartong och RGB-läget är låst vid 100% Brightness. Med andra ord är det User Define som gäller.

Brithness: 58
Contrast: 50
SmartUniformatiy: On
Color Temperature: User Define
Red: 100
Green: 99
Blue: 78

Allt landar på runt 6500K och en mycket behaglig bild med Gamma runt 2.2. Många klagar på att den inte går att ställa in men personligen har jag inte haft några problem med ställningen av foten som för övrigt är mycket stabil.

Enda som jag irriterar mig på är hur man satt kontakterna på baksida samt att det inte följer med någon USB 3.0 kabel till USB 3.0-HUBen på baksidan.

Jag köpte skärmen för se på film och framför allt att spela på.

Film: Fungerar mycket bra även om det självklart helst ska vara 4K material för att verkligen komma till sin rätt. Skalningen fungerar över lag bra från FHD(1080p) material.

Spel: Precis som jag hade hoppats är detta den stora stora anledningen att köpa skärmen. Visst det är inte den snabbaste skärmen på marknaden men faktiskt en av de snabbaste VA-panelerna på marknaden. Inlevelsen och detaljrikedomen är något som måste upplevas! För mig som varit med sedan LCD-skärmarna först kom ut på marknaden har inga som helst problem med att skärmen "bara" klarar 60Hz.

Enligt tftcentral ligger latenserna på följande:
Lägst: 2,3ms
Snitt: 7,4ms
Högst: 18,1ms

Lag Classification 2:

(Measurements in ms)
Total Display Lag (SMTT 2) 24.0
Pixel Response Time Element 3.70
Estimated Signal Processing Lag 20.30

Class 2) A lag of 16 - 32ms / One to two frames - moderate lag but should be fine for many gamers. Caution advised for serious gaming and FPS

Vad det gäller lag och vilken typ av spelare man är varierar så klart stort. Jag kan bara tala för mig själv och jag upplever inga problem alls. Med andra ord så rekommenderar jag skärmen varmt till andra gamers som har hårdvaran för att driva spel i UHD(4K) och 60Hz. I dagsläget blir inte upplevelsen bättre än så här!

Visa signatur

ASRock X870E Phantom Gaming NOVA WiFi | 9800X3D | Corsair iCUE H150i ELITE LCD | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Vengeance RGB | Samsung 980 Pro 2TB, Crucial P5 Plus 2TB, Kingston NV1 2TB M.2 NVMe, Samsung 870 QVO 4TB, Samsung 870 QVO 8TB | Powercolor RX 9070 XT Red Devil | Sound Blaster AE-9 | Corsair HX1500i | Logitech Z906 | Lian Li V3000 Plus GGF Edition | Aorus FV43U + Ergotron LX | LG OLED42C2 + Ergotron LX | 27GS95QE-B

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blade@LCD:

Många intressanta synpunkter och iaktagelser som jag till största del helt håller med om. Men jag hittar dock inget om ljusstyrkan i din text

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Blade@LCD:

Brithness: 58
Contrast: 50
SmartUniformatiy: On
Color Temperature: User Define
Red: 100
Green: 99
Blue: 78

Allt landar på runt 6500K och en mycket behaglig bild med Gamma runt 2.2. Många klagar på att den inte går att ställa in men personligen har jag inte haft några problem med ställningen av foten som för övrigt är mycket stabil.

Tack så mycket för dessa settings, jag skulle sätta mig och leta efter inställningar som dessa strax efter jag fått min skärm, men så hade du redan gjort jobbet.
Grymt, kudos!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Många intressanta synpunkter och iaktagelser som jag till största del helt håller med om. Men jag hittar dock inget om ljusstyrkan i din text

Okej kanske ska förklara lite då. Med SmartUniformity på så rekommenderar man en Birghtness på 50. Tycker själv att någonstans mellan 50-58 känns bäst beroende på ljusstyrka i rummet. Det är dock alltid subjektivt hur vi alla upplever ljusstyka. Personligen blev jag trött i ögonen rätt fort med med Brightness 100.

Visa signatur

ASRock X870E Phantom Gaming NOVA WiFi | 9800X3D | Corsair iCUE H150i ELITE LCD | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Vengeance RGB | Samsung 980 Pro 2TB, Crucial P5 Plus 2TB, Kingston NV1 2TB M.2 NVMe, Samsung 870 QVO 4TB, Samsung 870 QVO 8TB | Powercolor RX 9070 XT Red Devil | Sound Blaster AE-9 | Corsair HX1500i | Logitech Z906 | Lian Li V3000 Plus GGF Edition | Aorus FV43U + Ergotron LX | LG OLED42C2 + Ergotron LX | 27GS95QE-B

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blade@LCD:

Okej kanske ska förklara lite då. Med SmartUniformity på så rekommenderar man en Birghtness på 50. Tycker själv att någonstans mellan 50-58 känns bäst beroende på ljusstyrka i rummet. Det är dock alltid subjektivt hur vi alla upplever ljusstyka. Personligen blev jag trött i ögonen rätt fort med med Brightness 100.

Jo, samma här, därför jag är lite överraskad av att jag haft den på 100% sen jag fick den.

Permalänk
Bildexpert 📺

250 candela är förhållandevis lågt. De flesta skärmar i lite högre prisklasser klämmer ur sig runt 350 candela. Å andra sidan med 40 tum så är den totala ljusenergin som flödar från skärmen ändå rätt högt och bör ta upp en stor del av synfältet.

Permalänk
Avstängd

Lite konstigt att från komplett kan man få den för 7990 och levererad som "postpaket"för 0;- kronor men hos dustin är enda leveranssättet för mig "Posten pall - 399,00 kr" för samma grundpris, vet iaf var jag kommer beställa den från.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Philips BDM4065UC

Här kommer då min inkarnation utav skärmen i fråga, Philips BDM4065UC
Fick den tidigare idag vid 13-snåret, men har jobbat hela dagen, och det var först nu jag kunde packa upp och installera den.

Min tanke var aldrig att använda foten, eller medföljande kablage över huvudtaget.
Kör på med nuvarande kablage jag haft till mina andra skärmar, vilka är lite längre än normalt, även om jag beställde en uppsättning extra långa kablar från Dustin (se tidigare inlägg) också.
Men de används alltså inte i denna setup nedan.
Fästet Eurimex Kema Monitor Arm, Clamp, Bracket, 2-WAY Blackjag kör med är inte nytt, då jag haft det sedan tidigare och varit i min ägo ~1,5år nu.
Är riktigt nöjd med denna arm, och den är nog en utav de stabilaste på marknaden då den står pall för hela [U]15 kg[/U]

Klicka för att få den förstorade i nytt fönster.

Första intryck ??
Den är STOR. Det är MYCKET yta.

... I LIKE.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Grym skärm värt pengarna vart ända öre! Tack för bilderna Andreas den är så sjukt snygg!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreas_dock:

Första intryck ??
Den är STOR. Det är MYCKET yta.

... I LIKE.

Kul, så sugen själv på att sätta tänderna i detta monster till skärm, kan inte vänta...
Även om du inte använder kabeln från dustin fungerar den med 4k 60hz?

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av retro123:

Kul, så sugen själv på att sätta tänderna i detta monster till skärm, kan inte vänta...
Även om du inte använder kabeln från dustin fungerar den med 4k 60hz?

Vänta inte, sätt tänderna i den nu.
Läs lite om hur jag gjorde för att få den för 7490kr hos Komplett.se
Lätt värt det.

Som jag skrev, kablarna från Dustin (samtliga utav dem) har jag inte ens provat ännu.
Och det kommer nog ta ett tag (har mycket annat nu) innan jag gör det, då kablarna jag hade sedan tidigare fungerade perfekt och passade utmärkt i längd för min dragning med.

Visa signatur

Permalänk
Livsnjutare 😎

Kan man släcka LED'en på något sätt ?
.. eller måste man "ful-hacka" och sätta en bit el-tejp över?

Den lyser mer än när chernobyl fick härdsmälta nu i nattens mörker...

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av andreas_dock:

Tycker du det var värt gå från 21:9 till 4k ?

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [Powercolor 9070XT Reaper] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W][Alienware AW3225QF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 PRO Digital Edition
*📱 Galaxy S25 Ultra | 🎧B&W px s3|
*📺LG Oled CX48
*Noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av TwiceFire:

Tycker du det var värt gå från 21:9 till 4k ?

Har testat såpass lite ännu (inte varit hemma i helgen förrens nu, men skall umgås med sambo och barn) så jag kan faktiskt inte säga det rakt av ännu.
Men eftersom jag ARBETAR mycket framför datorn, är skärmyta viktigt för mig - och det i sin tur gör att 4K är mer intressant än 21:9, 34" 3440x1400 - även om de sistnämnda rent praktiskt kan hålla 3st sidor/dokument etc side-by-side.

Men jag föredrar 2x2 1080p fönster över skärmytan, blir betydligt mer produktiv.

Mer än så kan jag inte säga.
Färgerna är dock inte lika bra som på en IPS, men jag kör default - vilket jag vet inte är så bra, men vill testa dem några dagar innan jag sätter in div Custom -settings det pratats om i tråden bland annat. För att se skillnaden liksom

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av andreas_dock:

Har testat såpass lite ännu (inte varit hemma i helgen förrens nu, men skall umgås med sambo och barn) så jag kan faktiskt inte säga det rakt av ännu.
Men eftersom jag ARBETAR mycket framför datorn, är skärmyta viktigt för mig - och det i sin tur gör att 4K är mer intressant än 21:9, 34" 3440x1400 - även om de sistnämnda rent praktiskt kan hålla 3st sidor/dokument etc side-by-side.

Men jag föredrar 2x2 1080p fönster över skärmytan, blir betydligt mer produktiv.

Mer än så kan jag inte säga.
Färgerna är dock inte lika bra som på en IPS, men jag kör default - vilket jag vet inte är så bra, men vill testa dem några dagar innan jag sätter in div Custom -settings det pratats om i tråden bland annat. För att se skillnaden liksom

Tack för ditt svar!

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [Powercolor 9070XT Reaper] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W][Alienware AW3225QF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 PRO Digital Edition
*📱 Galaxy S25 Ultra | 🎧B&W px s3|
*📺LG Oled CX48
*Noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Skrivet av andreas_dock:

Kolla i skärmmenyerna brukar finnas där. Hur djupt är ditt skrivbord föresten?

Ps. dags att uppgradera från de där svampiga logitech tangentbordet till ett mekaniskt

Visa signatur

Spelburk: 7800X3D | MSI 4090 Gaming X Slim | G.Skill 32GB 6000/CL32 | MSI MPG B650 Carbon WiFi | Kingston 3200 2TB | Noctua U12S | Fractal Design North 6x Noctua NFA12x25 | NZXT C1500W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreas_dock:

[B]Dustin gick dock inte lottlösa från affären, då jag beställde allt extra kablage och fästplåt utav dem;
5010664415 Deltaco DISPLAYPORT - DISPLAYPORT 3M, Svart[/URL]

Har du testat DP-kabeln ännu?

Skrivet av andreas_dock:

Fästet Eurimex Kema Monitor Arm, Clamp, Bracket, 2-WAY Blackjag kör med är inte nytt, då jag haft det sedan tidigare och varit i min ägo ~1,5år nu.
Är riktigt nöjd med denna arm, och den är nog en utav de stabilaste på marknaden då den står pall för hela [U]15 kg[/U]

Fungerar det att "tilta" skärmen med detta fäste? Måste man bakom för att skruva?

Permalänk
Skrivet av Blade@LCD:

Vad det gäller alternativt fäste till skärmen så köpte jag en Ergotron LX Wall Mount LCD Arm och en Deltaco VESA-Converter 75X75/100X100 - 200X200. Allt fungerar helt perfekt. Hade sådan tur att jag fick tag på ett DEMO-ex för 860kr.

https://media.dustin.eu/image/31883/400/320/ergotron-lx-wall-...

https://media.dustin.eu/image/83164/400/320/deltaco-vesa-conv...

Bra video för att se funktion samt installationsanvisning.
https://www.youtube.com/watch?v=vvK_RbLfQfg

Bild på hur det såg ut under installation. Behöver lite längre kablar innan jag är klar.
http://users.du.se/~bla/ErgotronLX.jpg

Funkar det bra med skärmen?
Klarar den vikten ok?

Jag har en likadan, fast med bordsfäste.
Dom klarar ju ganska tunga skärmar, förmodligen tack vare att dom designades för klunsarna som fanns innan LED.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MatsSvensson:

Funkar det bra med skärmen?
Klarar den vikten ok?

Jag har en likadan, fast med bordsfäste.
Dom klarar ju ganska tunga skärmar, förmodligen tack vare att dom designades för klunsarna som fanns innan LED.

Fästet tar max 11.3 kg. Står 9.1kg men det är med "full rörlighet" i alla leder. Skärmen väger 8.3kg utan foten så det är inga problem alls.

Visa signatur

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av retro123:

Har du testat DP-kabeln ännu?

Nej, inte ännu.

Jag har varit ute i skog och natur hela helgen med barndomsvänner (kramat träd och druckit whiskey), så inte haft tid.
Men skall försöka göra det till veckan.

Kabeln jag redan hade sedan tidigare räckte ju, så detta är ingen prio... för mig personligen iaf.
Förstår om andra vill veta, så jag skall försöka ordna ett test, lovar dock inget - har sjukt mycket annat just nu.

Skrivet av retro123:

Fungerar det att "tilta" skärmen med detta fäste? Måste man bakom för att skruva?

Med det fästet jag använder, Eurimex Kema Monitor Arm, fungerar det att tilta!
Jag själv har berörd monitor i denna tråden numera lätt tiltad framåt, tycker det ger en skönare vinkel.

Visa signatur

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av SuperFlugan:

Kolla i skärmmenyerna brukar finnas där. Hur djupt är ditt skrivbord föresten?

Skrivbordet har ett djup utav 80cm.

Gällande LED'en - så kunde jag inte hitta en funktion att stänga av den... och verkar inte finnas heller vad jag kan få fram. :cry:
Gjorde en getho-modd som fungerar för mig... dessutom har jag skyddsplasten kvar överallt då jag fortfarande inte bestämt mig om jag skall ha den kvar, men det är helt klart lovande...

Skrivet av SuperFlugan:

Ps. dags att uppgradera från de där svampiga logitech tangentbordet till ett mekaniskt

Nej det är det inte, jag är inte den typen som gillar mekaniskt.
För mig är kort slaglängd key, och då jag tidigare arbetat som resande it-konsult, så var mitt främsta verktyg en laptop... lite därav kom nog grejen med att jag föredrog korta anslag, och provade sedan den trådade K800 -modellen på en mässa, och det var kärlek direkt.

.. Dessutom tycker jag att Logitech K800 är jävligt snyggt och stilrent.
Äger trots allt 3st.

Men alla är vi olika, och alla får köra vad de vill!! - variation är bra.
Bara inte någon säger till någon vad denne skall tro på, använda eller köra med, det är upp till var och en

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreas_dock:

[B]
Med det fästet jag använder, Eurimex Kema Monitor Arm, fungerar det att tilta!
Jag själv har berörd monitor i denna tråden numera lätt tiltad framåt, tycker det ger en skönare vinkel.

Glömde att poängtera om det går att tilta steglöst utan att krypa bakom och skruva? Alltså bara att gripa tag i den och "tilta" upp och ner? I så fall beställs det bums.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av retro123:

Glömde att poängtera om det går att tilta steglöst utan att krypa bakom och skruva? Alltså bara att gripa tag i den och "tilta" upp och ner? I så fall beställs det bums.

Ja det går.

Men du bestämmer hur lite eller mycket (eller rättare sagt vilket motstånd du skall ha) genom att dra skruvarna.
Har du för löst - kommer det inte orka hålla skärmen utan alltid vilja släppa nedåt.

Jag har mina dragna relativt hårt, så man måste ta i en ansenlig mängd för att få tiltat det, men sedan stannar det ju även i det läget.
Tänker man dock tilta fram och tillbaka, upp och ner ganska ofta, eller byta position - skulle jag inte rekommendera detta fäste - eller något fäste utav denna typ - då de med fasta skruvar inte är gjorda för att ändras konstant.

Jag vill bara ha mina skärmar "flytande" / "i luften" och därav har jag fästen som dessa.
Att jag sedan vill ställa in dem lite, är en självklarhet - och det skall vara relativt lätt.
Men skall du svänga skärmen ofta som sagt - titta på ett annat.

.. Annars kommer du nog nöta sönder fästet.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreas_dock:

Ja det går.

Men du bestämmer hur lite eller mycket (eller rättare sagt vilket motstånd du skall ha) genom att dra skruvarna.
Har du för löst - kommer det inte orka hålla skärmen utan alltid vilja släppa nedåt.

Jag har mina dragna relativt hårt, så man måste ta i en ansenlig mängd för att få tiltat det, men sedan stannar det ju även i det läget.
Tänker man dock tilta fram och tillbaka, upp och ner ganska ofta, eller byta position - skulle jag inte rekommendera detta fäste - eller något fäste utav denna typ - då de med fasta skruvar inte är gjorda för att ändras konstant.

Jag vill bara ha mina skärmar "flytande" / "i luften" och därav har jag fästen som dessa.
Att jag sedan vill ställa in dem lite, är en självklarhet - och det skall vara relativt lätt.
Men skall du svänga skärmen ofta som sagt - titta på ett annat.

.. Annars kommer du nog nöta sönder fästet.

ok tack för svaret. Letar efter något steglöst som tål massor förflyttningar i alla möjliga
leder, blir väl ergotron även om priset är det dubbla. Att kunna tilta skärmen steglöst är viktigt för mig.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av retro123:

ok tack för svaret. Letar efter något steglöst som tål massor förflyttningar i alla möjliga
leder, blir väl ergotron även om priset är det dubbla. Att kunna tilta skärmen steglöst är viktigt för mig.

Japp, då hade jag kört denna som det tipsats om tidigare.
Se det som en investering, du byter i princip aldrig arm sedan - så köp en bra direkt.

Edit; Utgår från att det är exakt denna modell vi pratar om ?

Notera dock att detta fäste är för väggen - det jag har är ett man fäster i bordet.
Jag har gjort en filtrering på Prisjakt om jag var som dig...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreas_dock:

http://adock.se/users/upload/files/150511220241.jpg

Japp, då hade jag kört denna som det tipsats om tidigare.
Se det som en investering, du byter i princip aldrig arm sedan - så köp en bra direkt.

Edit; Utgår från att det är exakt denna modell vi pratar om ?

Notera dock att detta fäste är för väggen - det jag har är ett man fäster i bordet.
Jag har gjort en filtrering på Prisjakt om jag var som dig...

Finns även "deskmount", hur som helst jäklar vad sugen jag är på denna skärm..tyvärr måste jag nog vänta ett par veckor till för att finansiera denna och ett titan x.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av retro123:

Finns även "deskmount", hur som helst jäklar vad sugen jag är på denna skärm..tyvärr måste jag nog vänta ett par veckor till för att finansiera denna och ett titan x.

Man kan inte få och ha allt
.. men, den som väntar på något gott.

Visa signatur