Permalänk
Avstängd

Apple Airport Express

Säljer en helt ny Airport express, aldrig använd plast fortfarande kvar runt förpackningen.

PRIS: BUD

Läs hela annonsen här

Visa signatur

:: [ Intel Core i7 Extreme Edition 5960X watercooled ] [ ASUS RAMPAGE V EXTREME ] :: [32 GB DDR4 Corsair Dominator Platinum] :: [ ASUS ROG 780TI SLI] [ HDD system ASUS ROG SSD PCI-E 250
GB ] ::

Permalänk
Medlem

Airport express

@larryens: Airport expres budar 400:- inkl frakt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gelboy:

@larryens: Airport expres budar 400:- inkl frakt

du har pm!

Visa signatur

:: [ Intel Core i7 Extreme Edition 5960X watercooled ] [ ASUS RAMPAGE V EXTREME ] :: [32 GB DDR4 Corsair Dominator Platinum] :: [ ASUS ROG 780TI SLI] [ HDD system ASUS ROG SSD PCI-E 250
GB ] ::

Permalänk

Finns den kvar? Annars kan jag köpa den-

Permalänk
Medlem

Hej larryens!

Fick du något avinummer när du skickade routern?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gelboy:

Hej larryens!

Fick du något avinummer när du skickade routern?

Betalade du i förskott? Har du fått den?
Han ignorerar alla pm fast han är inloggad så jag polisanmälde denna person i Fredags för iPhone 6 som han sålde. Livet går vidare men har du inte fått något så polisanmäl, alltid bra för statistiken om inte annat.

Permalänk

@AKB48: Jag såg att du någon annan hade skapat en tråd om samma iphone här http://www.sweclockers.com/forum/trad/1370404-varning-for-anv...

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.