Radeon "Fiji" i nedskalat utförande dröjer

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dinoman:

Det och att jag har gjort sylt, många gånger. Marmelad, inte så många gånger men testat.

Man lär sig väldigt mycket av att göra saker. Googlar man så får man ofta inte hela sanningen klar för sig.

+1 för sylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Det och att jag har gjort sylt, många gånger. Marmelad, inte så många gånger men testat.

Man lär sig väldigt mycket av att göra saker. Googlar man så får man ofta inte hela sanningen klar för sig.

Jo absolut. På internet har alla gjort saker och ting

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Sanazin:

Jo absolut. På internet har alla gjort saker och ting

Jag har gjort saft också.

Alla är inte "neck beards" som bor i mammas källare och äter fryspizza.

Det är inte en månlandning vi pratar om här.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Jag har gjort saft också.

Alla är inte "neck beards" som bor i mammas källare och äter fryspizza.

Det är inte en månlandning vi pratar om här.

Gratulerar! Jo det stämmer, det hade varit konstigt om alla bodde i en källare och åt fryspizza
Intressant sätt att påpeka det uppenbara.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Bara på internet kan man få en diskussion gå ifrån grafikkort till ifall man har gjort marmelad eller ej på ett fåtal inlägg

Visa signatur

Thermaltake W100 | 7800X3D | Asrock X670E Steel Legend | 64GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000 CL30 | RTX 4090FE

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Ajin:

Bara på internet kan man få en diskussion gå ifrån grafikkort till ifall man har gjort marmelad eller ej på ett fåtal inlägg

En fantastisk tid att leva i.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Sanazin:

Gratulerar! Jo det stämmer, det hade varit konstigt om alla bodde i en källare och åt fryspizza
Intressant sätt att påpeka det uppenbara.

Intressant sa apan.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Sanazin:

Jo absolut. På internet har alla gjort saker och ting

Tolkar jag som att "eftersom man träffar så många personer på Internet, har dessa vitt skilda erfarenheter och kunskaper i att göra olika saker.

Kan även tolkas som att "på Internet påstår massor av folk, att de har gjort en massa saker, de i själva verket inte har gjort".

@Dinoman är det detta som är orsaken till dina hårda ord?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Ratatosk:

Tolkar jag som att "eftersom man träffar så många personer på Internet, har dessa vitt skilda erfarenheter och kunskaper i att göra olika saker.

Kan även tolkas som att "på Internet påstår massor av folk, att de har gjort en massa saker, de i själva verket inte har gjort".

@Dinoman är det detta som är orsaken till dina hårda ord?

Skickades från m.sweclockers.com

Om du syftar på min kommentar "Intressant sa apan" så bygger det på att han har lekt med det ordet sedan jag första gången påpekade att det var "Intressant att uttrycka sig om saker man inte har en aning om"; marmelad på pannkaka i det här fallet.

Kanske var helt omedvetet, vad vet jag, inte bryr jag mig egentligen så mycket heller men jag gillar att argumentera.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Intressant sa apan.

Och där kom den efterlängtade dubbelposten. Nu är det både roligt och patetiskt på en och samma gång

Skrivet av Ratatosk:

Tolkar jag som att "eftersom man träffar så många personer på Internet, har dessa vitt skilda erfarenheter och kunskaper i att göra olika saker.

Kan även tolkas som att "på Internet påstår massor av folk, att de har gjort en massa saker, de i själva verket inte har gjort".

Det senare tolkningen är nog vad jag var inne på ja, spårat ut totalt men brukar oftast bli så när det dyker upp en viss dryg nisse och lallar runt i tråden.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Hjälpsam

Ja nu vet jag att det inte är fråga om något missförstånd i alla fall.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Sanazin:

Och där kom den efterlängtade dubbelposten. Nu är det både roligt och patetiskt på en och samma gång

Det senare tolkningen är nog vad jag var inne på ja, spårat ut totalt men brukar oftast bli så när det dyker upp en viss dryg nisse och lallar runt i tråden.

Där är vi nog lika goda kålsupare. Stig ner från dina höga hästar du.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Där är vi nog lika goda kålsupare. Stig ner från dina höga hästar du.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2