Permalänk
Medlem

@Lifooz: lol'd

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

hahah, jag var bara tvungen.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Inaktiv

Dell XPS 13 kostar lite mer än din budget men då får du en lätt dator med lite finish.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon76929:

Dell XPS 13 kostar lite mer än din budget men då får du en lätt dator med lite finish.

tack för tipset, är dock inte säker på att jag vill gå upp mer i pris.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

haha, precis vad jag tänkte på mediamarkt, min gamla HP kunde man bara slänga ner i en trunk med kläder och skor och den klarade det kanon, medans de nya bärbara skulle knäcka kärmen direkt då Får köpa en ny väska och ha den i.

tack för din input, gillar faktiskt Macbook till utseende och stil, men jag är ute efter en Windows. på en 13" så installerar man rocketdock och gömmer startmenyn osv. så får man lika mycket skärmyta

Eller så använder man funktionen som funnits i Windows så länge jag kan minnas att automatiskt gömma taskbaren

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog kolla in Dell XPS13 också, speciellt FullHD modellen då som har mkt bättre batteritid. Dell är rätt prisvärda och helt ok när allt fungerar. Dock lämnar Dell som företag en hel del att önska angående både kvalité och service så har man otur kan det krävas ett par servicevändor innan allt fungerar som det ska.