Permalänk
Medlem

Nexus 4, 5 & 7 2013

Funderar på att avyttra delar av samlingen så se detta som en intressekoll :).

Nexus 4 16 GB
Köpt utan abbonemang på komplett.se 2013-01-22. Övre ca 1/4 av skärmen svarar dåligt på touch. Har inte åkt i backen eller doppats i vatten, en dag var det bara så. Återställd och uppgraderad till 5.1.1. Låda finns, och eventuellt originalladdare men let's say att det inte finns någon laddare med. Utöver skärmen är den i väldigt bra skick, bott i en (numera ganska sunkig) bumper hela sitt liv. Hamnade i lådan för ca 2 månader sedan när frugan plockade ut ny lur i samband med förlängning av abb. Inte värd någon förmögenhet, men den gör ju ingen nytta i lådan. Har aldrig haft någon Galaxy Nexus så ett byte vore lattjo :). Det vita strecket halvvägs upp på baksidan är en reflektion, mina photoskills lämnar en del att önska...

Nexus 5 16 GB
Köpt från Tre 2013-11-28 men är inte låst, har testat med Tre, Hallon, Comviq, Tele 2 och Telenor sim i den. I mycket gott skick. Saknar det blanka i övre högra delen av X:et och i ena benet på U:et på baksidan. Nytt originalbatteri monterades i för tre veckor sedan. Låda och originalladdare finns kvar, kvittot försvann vid ett missförstånd mellan fru och mig i samband med batteribytet, men skulle det behövas något som har med kvittot att göra kan jag ju alltid kontakta Tre. Säljes med Marshmallow och låst eller olåst bootloader, köparen bestämmer.

Nexus 7 2013 16 GB
Köpt av annan medlem på Swedroid för ganska exakt 2 år sedan. Är helt stock, väntar på MM. Kan lösa det åt en eventuell köpare via NRT om det önskas. Fick inte med någon laddare men har nog en liggandes som kan skickas med. Inga konstigheter, inga repor. Mest använts för att spela Tapatalk ;). Lådan har fått fötter och gömt sig, och med den kvittot men det torde väl vara efter bäst-före datum ändå.

Priser:
N4, bud från 100:-, N5, bud från 1200:-, N7, bud från 700:-. Är sugen på en Galaxy Nexus, utöver det kommer jag inte på några byten men fråga kan man ju alltid.

Låter det här ligga till tisdag kl 20 så får vi se om det finns intresse. Kommer även lägga upp annonsen på Swedroid. Har ingen skrivare hemma så det lokala postkontoret brukar inte gilla "Skicka Lätt". Gröna påsen (den är väl blå numera) kostar väl 40:- har jag för mig, Rek 100:-, annars går det bra att hämta också, finns strax utanför Borås. Inte helt säker på om lådorna går ner i en av postens påsar så om man nöjer sig med bara telefonen/plattan väl förpackad samt eventuell laddare är det nog en fördel.

Alla bud i tråden tack!

Länk till Swedroid

Tjingeling.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

N4, 100:-

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

n5: 300 kr
Withdrawn .. såg inte att du redan hade sagt 1200 som minimum.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk

Ger startbudet på Nexus 7.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Obligatorisk:

Ger startbudet på Nexus 7.

Noterat, dock hann någon på swedroid lägga samma bud innan dig. Länk till den tråden finns i botten på annonsen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Finns någon kvar?

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElectricPulze:

Finns någon kvar?

5:an finns kvar, 7:an är i handels-limbo just nu och 4:an är såld.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

5:an finns kvar, 7:an är i handels-limbo just nu och 4:an är såld.

Skickades från m.sweclockers.com

Vad vill du ha för 7:an?

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElectricPulze:

Vad vill du ha för 7:an?

Den är förhoppningsvis redan såld. Du får köpa 5:an istället 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Den är förhoppningsvis redan såld. Du får köpa 5:an istället 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Min budget låg på tusenlappen. Sorry.

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElectricPulze:

Min budget låg på tusenlappen. Sorry.

Ok, inget att göra åt. 1000:- känns tyvärr lite i minsta laget med tanke på att jag just la 300:- på ett nytt batteri.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Hej! Finns Nexus 4an kvar?
Bjuder 400:-
Bor i Brämhult.

Visa signatur

Milk is life

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wesman:

Hej! Finns Nexus 4an kvar?
Bjuder 400:-
Bor i Brämhult.

Hej

Allt är sålt, jag som missade att uppdatera tråden, sorry!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.