Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

(Spoiler Alert) Precis klarat Fallout 4 main story, vad gör jag nu?

Permalänk
Medlem

(Spoiler Alert) Precis klarat Fallout 4 main story, vad gör jag nu?

Hej, detta är mitt första Fallout spel och jag har precis klarat main storyn med Brotherhood of Steel. Jag har precis sprängt upp "The Institute" och gjort klart den questen. Vad finns det som jag kan göra nu? Har jag klarat hela spelet eller finns det fler grejer jag kan göra förutom "miscellaneous" questsen? Jag har bara 33 timmar på spelet och jag ser att folk har över 100 timmar på det redan så vad är det mer man kan göra?

Permalänk
Skrivet av dmFT:

Hej, detta är mitt första Fallout spel och jag har precis klarat main storyn med Brotherhood of Steel. Jag har precis sprängt upp "The Institute" och gjort klart den questen. Vad finns det som jag kan göra nu? Har jag klarat hela spelet eller finns det fler grejer jag kan göra förutom "miscellaneous" questsen? Jag har bara 33 timmar på spelet och jag ser att folk har över 100 timmar på det redan så vad är det mer man kan göra?

vad får du för svar om du söker på google ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Utforska alla områden. Leta tidningar och bobbleheads. Eller börja om kör med någon annan faction.

Permalänk

Du har en hel del settlements byggande att göra. Sedan finns det en hel del mini quest scenarios som "The Silver Shroud" etc.
Du kan även hitta och få tag på alla companion perks osv.

Finns en hel del att göra, även om mycket av de 100 timmarna andra spelat kanske är mer att hitta material osv.

Permalänk
Medlem

Utforska i stort sett och hitta side-quests. Det är så Bethesda spel fungerar för det mesta, inte så bra eller lång main-quest utan att utforska världen.