Tävla och vinn Gigabyte Geforce GTX 980 Ti Xtreme Gaming

Permalänk
Medlem

Så nu är det bara att luta sig bakåt, lägga upp fötterna på bordet och vänta på att inte vinna.

Permalänk
Medlem

Sjukt fint med dessa tävlingar!! Om man nu vinner alltså .. Haha

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att detta kort från gigabyte, skall få dig att byta karriär och bli elajt.
För av din musik de allra flesta lider, God jul önskar jag dig, Justin Bieber.

Nu håller vi tummarna, har aldrig vunnit något förut så oddsen är väl höga på att det skulle ske denna gång..

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav.Henrik:

Vet inte om planen skulle funka men hade varit coolt om leif gw persson börjat hänga på sweclockers "När Leif GW's dator fallo till föga, så blivo han ledsen i sitt öga. Det går ju inte an för en sådan superman! Med ett 980ti Xtreme Gaming blir inte en stund utan spänning. Men för en sådan man går inte oklockat an. Så då bör Leif GW sedan till Sweclockers forum sig söka, för att sin fps ytterligare öka!!"

Första jag tänkte på var GW, tänkt ut en liten text för denna man. Spanar lite i kommentarerna innan jag skickar in och ser det här...

Permalänk
Medlem

Trevlig tävling, dock känns som att det är tung konkurrens, lycka till alla!

Permalänk
Medlem

Funderar fortfarande på om jag ska köra med 4690K eller 6600K i kombination med min brand new GTX 980 Ti Extreme Gaming

Permalänk
Medlem

Hmm, förstod jag det rätt så kastar Windforce 3 ut värmen både uppåt och nedåt. Borde detta inte ställa till det i en tyst burk med mindre luftflöde?

Permalänk
Inaktiv

Själv ger jag mitt till Stefan Löfven! Mannen man aldrig ser eller hör när saker händer..
Han sitter nog och ser på film eller spelar spel, så han får "min" julklapp God Jul Stefan!

Permalänk
Medlem

Hur många är det som utsett Carola som lämplig kändis?

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Du är guden över himmelen, blixt och vind.
Men ändå har du varit blind.
Med detta vill jag visa vad Windforce innebär.
Och jag tror att du kommer att bli kär.

God Jul Zeus

Jag skrev inte riktigt så, men jag valde Zeus och skrev nåt i den stilen.
Önskar att man kunde modifiera lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeJJo:

Du är guden över himmelen, blixt och vind.
Men ändå har du varit blind.
Med detta vill jag visa vad Windforce innebär.
Och jag tror att du kommer att bli kär.

God Jul Zeus

Jag skrev inte riktigt så, men jag valde Zeus och skrev nåt i den stilen.
Önskar att man kunde modifiera lite.

hahah det låter som reklam.

Permalänk

Kul tävling detta

Tror inte jag vinner men vad har man att förlora?!

Permalänk
Medlem

Kul med tävling. Bidrag inne, lycka till alla!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav.Henrik:

Vet inte om planen skulle funka men hade varit coolt om leif gw persson börjat hänga på sweclockers "När Leif GW's dator fallo till föga, så blivo han ledsen i sitt öga. Det går ju inte an för en sådan superman! Med ett 980ti Xtreme Gaming blir inte en stund utan spänning. Men för en sådan man går inte oklockat an. Så då bör Leif GW sedan till Sweclockers forum sig söka, för att sin fps ytterligare öka!!"

Tycker denna var bra, men en grammatikpolis från tidigt 1900 tal har nog en del att säga om din böjning av verb i singular.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rhannie:

Tycker denna var bra, men en grammatikpolis från tidigt 1900 tal har nog en del att säga om din böjning av verb i singular.

tror nog inte jag kommer komma särskilt långt så korrekt tempus eller ej spelar nog ingen roll, men får nog ta en titt på mina svenskaböcker igen

Permalänk

Processor

Vad tycker ni. 5820k eller 6700k

Permalänk
Medlem

Vet vi hur länge tävlingen pågår? Eller rättare sagt när vet man ifall man van eller inte?

Visa signatur

Dator: AMD 5800X, ASUS RTX3060, 32GB RAM, Windows 10
Server: Intel NUC i5-4250U, 16GB RAM, Debian

Permalänk
Medlem

@Outlaw84:

det kommer troligtvis en notis på framsidan när vinnaren utsetts, så brukar det ju vara.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Outlaw84:

Vet vi hur länge tävlingen pågår? Eller rättare sagt när vet man ifall man van eller inte?

Skrivet av htbtoma:

@Outlaw84:

det kommer troligtvis en notis på framsidan när vinnaren utsetts, så brukar det ju vara.

Från artikeln:

Tävlingen pågår till och med den 23 december. Vinnare utses av en jury och kontaktas via forumets interna system för privata meddelanden (PM).

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Väntar spänt på resultatet!

Visa signatur

Cooler Master G750M, MSI Z87-G45 Gaming, Haswell i5-4670K, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB x2, Sapphire Radeon R9 280X 3GB GDDR5, 840 EVO 120GB, 850 EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Ja nu väntar man med mycket spänning, man har ju varit med ett par år och aldrig lyckats vinna någonting här God Jul alla förresten

Permalänk

Nu drar dom verkligen ut på det!

Visa signatur

Dator:
CPU: I7-6700k 4,0GHz | Mobo: MSI Z170A Krait Gaming 3X | GPU: Asus Radeon R9 290 4GB OC | SSD: 240GB Kingston (OS) | SSD2: 120GB Kingston | HDD: HITACHI DESKSTAR 1TB 7200RPM | Minnen: Corsair VENGEANCE 16GB 2400MHz | Chassi: NZXT S340

Permalänk
Medlem

Skulle inte vinnaren utses den 23:e? Tycker det har gått ett tag nu

Visa signatur

Gaming rig! - Intel i7 6700k @ 4.5GHz | Asus Rog Maximus VIII Hero | MSI GTX 980 Gaming 4Gb | Corsair Vengeance 16Gb DDR4 2400MHz | EVGA SuperNova G2 750W | Cooler Master Nepton 240M | Fractal Design Define R5 | 2x 24" BenQ XL2410T| Razer Kraken Pro | Razer BlackWidow Ultimate | Razer Deathadder Chroma | Razer Goliathus Control

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baemz:

Skulle inte vinnaren utses den 23:e? Tycker det har gått ett tag nu

Yep... Det sades så. Vete fasen vad som försiggår?

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baemz:

Skulle inte vinnaren utses den 23:e? Tycker det har gått ett tag nu

Skrivet av Aja82:

Yep... Det sades så. Vete fasen vad som försiggår?

Tävlingen pågår tills den 23e, men jag väntar också spännt på vinnaren!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Tävlingsansvarig och Jury kanske tog semester? Tycker inte att vi ska vara giriga, här vankas det grafikkort till någon glad människa ändå.. Vi väntar såklart alla med spänning

Permalänk
Medlem

@Mortal1ty: Jo så kan det ha varit!

Visa signatur

Gaming rig! - Intel i7 6700k @ 4.5GHz | Asus Rog Maximus VIII Hero | MSI GTX 980 Gaming 4Gb | Corsair Vengeance 16Gb DDR4 2400MHz | EVGA SuperNova G2 750W | Cooler Master Nepton 240M | Fractal Design Define R5 | 2x 24" BenQ XL2410T| Razer Kraken Pro | Razer BlackWidow Ultimate | Razer Deathadder Chroma | Razer Goliathus Control

Permalänk

Som sagt var så är de mycket arbeta med en sida som denna alla tävlingar som varit plus det arbete som de gör normalt utan de jul chaos som varit, saker tar tid.

hur som helst lycka till alla!

Permalänk
Medlem

Lycka till alla som varit med

Permalänk
Medlem

Har någon lyckligt lottad själ vunnit detta fantastiska kort än? Jag fullkomligt vibrerar av spänning!

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus RTX 3080 TUF OC // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB