Permalänk

Behöver tips på nytt chassi!

Hej allesammans!

Nu är det så här, jag har ett Fractal Design R4 chassi med ett ASUS Z97-A ATX i. Idag fick jag hem min nya kylare (Corsair Hydro H110i GTX) som jag tänkte montera in, men då märkte jag att en grej på övre delen av mitt moderkort tog emot så den gick inte riktigt att montera in så de projektet fick jag ju avsluta ganska omgående. Så nu undrar jag om ni kan tipsa om ett nytt chassi som har mycket plats mellan moderkort och toppen eller gärna mycket plats i övrigt så de blir enkelt att montera över grejerna till det nya chassit Pris spelar ingen roll, bara det levererar kvalité efter vad det kostar.

Tack på förhand!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX X570-F GAMING, AMD Ryzen 3900X, ASUS TUF GAMING 3080, 32 GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200 Mhz, Corsair Force MP510 M.2 NVMe, EVGA Supernova G2 750W.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless