säger inte att det är pga det, men att det troligen är därför. i porren kan du bara ta och talla på en tjej när du vill och tjejerna älskar det. allt dom finns för är att ha sex med dig
Ja porr har säkert varit en anledning till det men det är inte bevis på att det har påverkat någon vuxen som tidigare haft en normal kvinnosyn.
Nej, det gör jag verkligen inte. Att du tror det förvånar mig dock inte. Om jag hade länkat något skulle du i bästa fall skumma igenom texten, fatta nada och sedan avfärda det med någon ogenomtänkt kommentar som du alltid gör, så vad mer finns det att tillägga? Ditt enda intresse är att stärka din självbild på andras bekostnad.
Snygg bortförklaring, du gjorde precis som jag, bara använde ord och inget annat. Och nu menar du på att jag "alltid" skumläser text och avfärdar det. Nej, om jag avfärdar en länk så är det av en legitim anledning, då jag faktiskt är intresserad av att ha reda på saker snarare än att försvara en förbestämd åsikt. Men ja det blir ju lite komik i det hela när du anklagar mig för detta när du nyligen själv i en annan tråd uppenbarligen hade skumläst en text/diagram. Alla skumläser ibland men det är skillnad på att skumläsa och att bygga sina argument på något man skumläst t.ex. Du kan ju länka vad för bevis du än har, och om jag avfärdar det så förklarar jag varför vilket jag nästintill alltid gör.
Om mitt enda intresse hade varit att stärka min egen självbild så hade jag inte haft så många opopulära åsikter eller ståndpunkter som jag har i vissa ämnen, där t.o.m en del vänner inte håller med alls.