Permalänk
Medlem

Någon som sett till sitt Hazmat ännu?
Har hittat rewardvendor men inga prylar där, verkar som många har blivit utan :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Då var det beställt ett stycke SteelSeries Sentry Eye Tracker + The Division för 999kr

Ska bli coolt att kunna kolla runt med ögonen, osv.

Vad ska du annars kolla med?

Permalänk
Medlem

Lite prestandarapport.

40-50 fps med 780 SLI I52500K @4,Ghz 1440p... Mixade inställningar medium high. Uhhh trode jag skulle få bättre fps än såhär

CPU ligger på 100 % när jag spelar och båda GPUerna 100%.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Detta spel hoppar jag garanterat över. Verkade helt fantastiskt närt det först presenterads men verkar bli en total flopp.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Hur är spelet ni som har köpt/kört det? Är lite sugen men är inte helt övertygad. Det verkar göra sig bäst i grupp , lite jobbigt att alltid behöva spela med party. Tror inga av mina gamervänner har köpt det ännu

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Lvl 14 utan några krasher eller så.
Kör ej med beta drivers.
Som ni ser kör jag SLI.

En del buggar på vissa ställen, men absolut inget som är ett problem. Antar att perfektionister kan bli irriterade dock. Tex så kan jag inte köa eller fast tracka när jag valt view mission istälelt för all på kartan.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Detta spel hoppar jag garanterat över. Verkade helt fantastiskt närt det först presenterads men verkar bli en total flopp.

Känner det också. Gå runt och farma efter bättre gear och uppgradera gubben är ganska uttjatat.
">Ubisoft services are not avaiable at this time. Try again later or go offline
>Go online to activate this game"
Genius

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Någon som vill spela adda mig, är level 7 nu fr3dde1990 uplay

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghostfenix:

Hur är spelet ni som har köpt/kört det? Är lite sugen men är inte helt övertygad. Det verkar göra sig bäst i grupp , lite jobbigt att alltid behöva spela med party. Tror inga av mina gamervänner har köpt det ännu

Spelade runt 6h inatt med grupp och några timmar solo i eftermiddags. Tycker det var _mycket_ lättare att köra solo.

Skickades från m.sweclockers.com

StavarN^
Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem

Hur få National Guard setet?

Jag förköpte Gold så jag ska få National Guard setet, men får inte fram det. Köpte från Webhallen, och fått 3 koder, varav den sista inte följer samma mönster som de andra (saknar bindestreck och är kortare). Misstänker att den är den som låser upp setet, för reward vendor har det inte. Dock fungerar inte koden uplay.

Någon annan med det här problemet och som kanske har en lösning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pathway:

Någon som sett till sitt Hazmat ännu?
Har hittat rewardvendor men inga prylar där, verkar som många har blivit utan :/

Nej ingen hazmat eller vapenskins, aktiverade några amdra rewards också, hur får jag dom? Eller är det buggat?

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.7Ghz | 32Gb DDR4@3600 | AMD Radeon RX 9070 XT :: >

Permalänk

Har inget dialog-ljud men allt annat ljud i spelet fungerar :/

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Fick mitt Sleeper agent edition och fick med ett sätt ingame som jag va orolig att man inte skulle få.

Synd att ens dvd-läsare har pajat så måst ladda ner hela spelet så blir inget spelande för min del den här kvällen :/

Här öppnar jag lådan https://www.youtube.com/watch?v=tWV0IEKMfro titta utan ljud samt vet ej varför det bara finns i 360p när jag spelade in i 4k :S

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Har inte fått mitt från Webhallen än Förslag på ställe man kan köpa det prisvärt och spela direkt?

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Hjälpsam

Hur man blir populär.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Brainsplitter:

Känner det också. Gå runt och farma efter bättre gear och uppgradera gubben är ganska uttjatat.

bättre gear för vad?
gå runt och stila eller har man nytta av det haha?
det låter som dom har gjort grafik men glömt spelandet.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

@Ratatosk:
None shall pass

Permalänk
Skrivet av Gr8t:

Jag gillar egentligen inte RPG, men bara för att spelet ser så otroligt snyggt ut har jag köpt det för att utforska Manhattan
Jag hoppas bara att detta inte är för kul, det är nog lite med timmar över till spelande och jag vill inte offra alltför mycket av min speltid på något annat än Siege

Jag älskar Siege och trodde division skulle ha liknande känsla men icke. Efter en kvälls spelande till level 8 har jag nu tröttnat och är tillbaka till världens bästa spel, Siege!

Permalänk
Medlem

Helt underbart spel, har knappt stött på några buggar överhuvudtaget. Ubiservrarna har gått ner en gång sedan kl 8 imorse för mig och här har jag suttit hela dagen.

Lägg till 'molbojs' på uplay för lite lir om ni har lust. Lvl 12 just nu, 11 dz

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Rewards claim vendorn får ta och skärpa tills sig. Var är mina grejer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

bättre gear för vad?
gå runt och stila eller har man nytta av det haha?
det låter som dom har gjort grafik men glömt spelandet.

Du behöver flera skott för att fälla en fiende, inte bästa ljudet från vapnen heller.
För att kunna använda de bättre vapnen så de gör mer DPS måste du levla upp din gubbe.

Spray and pray.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Rewards hittar ni i huvudbasen hos reward vendor. Gå rakt fram när ni kommer in, förbi trappen!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Spelat en liten stund nu. Väldigt kul hittills. Bara level 5 dock
Någon annan än jag som tycker spelet ser suddigt ut? Grafiken är bra... Men det känns som ett blur-filter ligger på det hela. Jag kör med Depth of Field av dessutom.

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem

Fortfarande lite Skeptiskt känns väldigt tunt med innehåll.
Fiende typer var väl inte mer än 4-5st olika? sedan är dom människor så blir ju inge större variation där storyn verkar vara ganska tunn målet är väl mer eller mindre bara att samla bättre gear, gå från A till B avsluta med nån boss, PVP verkar vara sådär då den med störst snorre vinner, Världen verkar vara en aning liten och tom.

Skulle dock vilja pröva lite mer en vad jag gjorde i Betan men 50-60e bara för att testa igen nja krävs nog lite mer motivering.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av breakwin:

Någon annan än jag som tycker spelet ser suddigt ut? Grafiken är bra... Men det känns som ett blur-filter ligger på det hela. Jag kör med Depth of Field av dessutom.

Testa att stänga av post processing.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Rewards hittar ni i huvudbasen hos reward vendor. Gå rakt fram när ni kommer in, förbi trappen!

Fast han har inga rewards åt mig.

Skrivet av breakwin:

Det finns en grafikinställning i spelet, sharpen graphics eller vad den heter.

Skrivet av _tekken_:

Fortfarande lite Skeptiskt känns väldigt tunt med innehåll.
Skulle dock vilja pröva lite mer en vad jag gjorde i Betan men 50-60e bara för att testa igen nja krävs nog lite mer motivering.

Förstår dig, hade inte heller köpt det men lyckades köpa det för hälften av vad dom skulle ha för spelet på steam/uplay.
Du kan få det för ganska ok pris på greenmangaming. Typ £32 om du använder 20% rabattkoden.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.7Ghz | 32Gb DDR4@3600 | AMD Radeon RX 9070 XT :: >

Permalänk
Medlem

@breakwin: Ändra Temporal AA från Multisampling till Static så ser det mycket bättre ut. Deras Post Process SMAA är dock riktigt bra och gör inte spelet suddigt på Ultra.

Visa signatur

Gigabyte B650E Aorus Elite X AX ICE - AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 - G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL28 Trident Z5 Neo RGB Vit - PNY GeForce RTX 4080 - LG 34'' UltraGear 34GN850P

Permalänk
Medlem
Skrivet av shelter:

Fast han har inga rewards åt mig.

Dom hade en bugg på Rewards claim vendor igår som dom jobbade med hela dagen.
Sent på kvällen, nån gång runt 23 kunde jag plocka ut mina saker så nu ska det fungera.

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- ASRock Radeon RX 6800 Phantom Gaming
-=- Corsair 4x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Sjukt roligt spel. Enda problemet jag har haft, var ibörjan när det inte gick att komma in på uplay!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Sjukt roligt spel. Enda problemet jag har haft, var ibörjan när det inte gick att komma in på uplay!

http://i.imgur.com/q8GaFVR.jpg

Ja, det ser inte ut som du gjort mycket annat