The division, Tråden för spelare på PS4

Permalänk
Medlem

The division, Tråden för spelare på PS4

Hej, såg att det inte fanns någon tråd för spelare på ps4 som vill diskutera lite tips o trix, samt att söka lite spelare.

Är lvl 21 och 11 i DZ o mitt nick är tomjakob söker någon som vill teama i Dz. Inte för mkt prat o skrik:)

Undrar även om någon har bra tips för att få upp dps o health, har idag 11000 i dps och 13000 i health.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomjakob:

Hej, såg att det inte fanns någon tråd för spelare på ps4 som vill diskutera lite tips o trix, samt att söka lite spelare.

Är lvl 21 och 11 i DZ o mitt nick är tomjakob söker någon som vill teama i Dz. Inte för mkt prat o skrik:)

Undrar även om någon har bra tips för att få upp dps o health, har idag 11000 i dps och 13000 i health.

Är du ute efter bättre gear så det definitivt tunnelbanan i darkzone du ska leta i, finns massvis med kistor där

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Är du ute efter bättre gear så det definitivt tunnelbanan i darkzone du ska leta i, finns massvis med kistor där

Okej, då måste jag öka min infektions klass lite så jag kan ta mig in där. Tack för tipset!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomjakob:

Okej, då måste jag öka min infektions klass lite så jag kan ta mig in där. Tack för tipset!

Om man fokuserar på alla andra saker i medical wing kan man tyvärr hamna i situationen att man inte kan komma vidare då alla medical missions kräver högre klass. Så ett tips är bara ta de där infektionsklasserna direkt så kan man springa runt fritt sen.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk

Jag lirar på ps4! Adda mig gärna kastroullen nickar jag.

Permalänk
Medlem

Jag är också sugen på teamplay. Adda gärna bobberhino1.

Permalänk
Medlem

även jag är sugen på någon/några att spela med. Främst DZ, men challange mode är också intressant.
adda fsorberg (lvl 30, DZ-lvl 29)

Visa signatur

Näää...