Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Defekt Samsung Galaxy S6 32gb. (Charger port) BYTES/SÄLJES

Permalänk
Avstängd

Defekt Samsung Galaxy S6 32gb. (Charger port) BYTES/SÄLJES

Tjena.

Har en defekt S6a 32gb som jag vill bli av med då jag inte har tid att fixa den själv. Telefonen är i princip helt ny förutom att intaget där man sätter i Micro-USB laddaren har tryckts en bit in i telefonen. Jag skulle fixa det själv men är inte så händig med sånt här så överlåter det till den mer erfarne. En charger port för S6 kostar ungefär 200 spänn och finns att köpa på internet. Kvitto/låda medföljer ej.

Kan också tänkas att byta telefonen direkt mot grafikkort, kom med förslag i kommentarerna.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan den skickas?

Permalänk
Medlem

1000:- och kan hämta i Stockholm så vida den är annars i fint skick, fungerar och laddare följer med.

Permalänk
Avstängd

Laddare medföljer, yes.

Permalänk
Medlem

1500 +frakt

Permalänk
Medlem

1600+frakt

Byte mit i5 6500?

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Avstängd

Noterat. Låter annonsen va uppe tills eftermiddag, har ingen budat över så är den din.

Permalänk
Medlem

En sluttid skulle uppskattas så man inte sitter och höftar och missar något i onödan

Permalänk
Avstängd

Avslutar den vid 18:00.

Permalänk
Medlem

Jag köper den gärna om den finns att hämta I stockholm. lägger 1700kr.

Permalänk
Avstängd

Om det var oklart så går telefonen ej att ladda för än charger porten har blivit fixad.

Permalänk
Medlem

Blev den såld ?

Permalänk
Avstängd

Defekt Samsung Galaxy S6 32gb. (Charger port) BYTES/SÄLJES

@v854r: Nej den är kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hain3:

@v854r: Nej den är kvar.

Så vad gäller nu, är alla bud ur leken och nystart eller ?

Permalänk
Medlem

Jag har den hemma hos mig nu bara så ingen får förhoppningar Dx, ta bort annons.

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C