Tips på hur man säljer CS go Items

Permalänk

Tips på hur man säljer CS go Items

Hallå tänkte fråga om någon här som vet om man kan & vart man kan lägga ut annonser på att sälja sitt inventory (cs:go) någonstans?

Permalänk

Säljer för pengar så är de opskins som gäller men om du bara vill tradea så är det csgolounge

Permalänk

jag tänkte mera pengar, gärna BTC då jag investerar mkt idet.

Permalänk

Enda stället som är vettigt att sälja för pengar i dagsläget är opskins har själv cashat ut 400euro därifrån från skins

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bimboankan:

jag tänkte mera pengar, gärna BTC då jag investerar mkt idet.

OPskins betalar ut i BTC med

Permalänk

jaha, okej inte hört talas om opskin.
Hur lätt är det att bli scamad där då?

Permalänk

Annars finns det csgo trade fb sidor där du kan förska sälja.

Visa signatur

Fractal Design Define R3, i5 3570k, Be Quiet Dark Rock Pro 2, Gigabyte GTX 670 WFx3, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance 16gb, Fractal Design Tesla R2, Corsair Force GT 120gb, Seagate 1tb HDD, WD 1tb HDD

Permalänk
Medlem

Gå med i CS:GO Trade Sweden på facebook, där säljs allt som smör. Ta några snygga prints på de Items du vill sälja, sen vad du vill ha för pris för grejerna (kring 70%) market price brukar man gå efter.
Det vanligaste är att sälja via swish annars banköverföring. Aldrig paypal, då man kan refunda sina pengar där.
När jag sålde som mest, så strömmade ca 100.000kr in och ut sammanlagt.
Lycka till

Visa signatur

Ryzen 5600x - RTX 3070 - 32GB Ram, 1TB 980 Pro
MacBook Pro M1 - 8GB Ram, 256GB SSD
iPad Pro 11" - 256GB

Permalänk
Skrivet av tonuz:

Gå med i CS:GO Trade Sweden på facebook, där säljs allt som smör. Ta några snygga prints på de Items du vill sälja, sen vad du vill ha för pris för grejerna (kring 70%) market price brukar man gå efter.
Det vanligaste är att sälja via swish annars banköverföring. Aldrig paypal, då man kan refunda sina pengar där.
När jag sålde som mest, så strömmade ca 100.000kr in och ut sammanlagt.
Lycka till

100.000:- ?
vad har du för super skinz. xD

Permalänk
Skrivet av Bimboankan:

jaha, okej inte hört talas om opskin.
Hur lätt är det att bli scamad där då?

Går inte att bli scammad på opskins
du skickar dina skins till deras bottar precis som csgolougne varefter du kan sälja dom på marknaden och få betalt via paypal och bitcoins ( tror dom tar 5-10% av vinsten) kolla upp det, är ju endå största sidan för försäljning av skins

Permalänk
Skrivet av razerpathana:

Går inte att bli scammad på opskins
du skickar dina skins till deras bottar precis som csgolougne varefter du kan sälja dom på marknaden och få betalt via paypal och bitcoins ( tror dom tar 5-10% av vinsten) kolla upp det, är ju endå största sidan för försäljning av skins

Jaha tar dom 5-10% av vinsten, det tyckte jag inte riktigt om. Finns det några andra sätt då?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bimboankan:

Jaha tar dom 5-10% av vinsten, det tyckte jag inte riktigt om. Finns det några andra sätt då?

Skickades från m.sweclockers.com

Då är det fb-grupperna som gäller. Finns några få som köper via bitcoin. De flesta använder sig av swish.

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem

@Bimboankan: Haha Knivar, och high-tier skins! Jag läste vad jag skrev och det insåg att det lät missvisande.
Jag menade att jag sålde och köpte knivar för sammanlagt 100.000kr. Inte att jag hade 100.000kr ute samtidigt.
Fb-grupperna är det smidigaste sättet att sälja på
Lycka till!

Visa signatur

iPad Pro 11" - 256GB

Permalänk
Medlem

Sen kan du ju tradea skinsen mot nycklar och sedan sälja nycklarna som bulk. Det funkar också smidigt

Visa signatur

iPad Pro 11" - 256GB