Köper/lånar cpu kylare, lånar gärna stock kylare!

Permalänk
Medlem

Köper/lånar cpu kylare, lånar gärna stock kylare!

Gör en köpes annons även om jag helst vill låna en cpu kylare, me samtidigt behöver jag en bra så kan lika gärna söka efter en här.

Söker efter en aio kylare primärt, corsair h110i gtx, swiftech 220/240x, nzxt x61 osv. High end kylare.kvitto och originalkartong är ett plus.

Jag lånar gärna en cpukylare med, behöver inte vara något maffigt, men något så att min 4790k inte ligger på 90° idle. Stockkylare funkar uttmärkt. Om ngn kan ge bort sin kan jag gärna ta den mot frakt. Annars ser jag gärna att ngn här i växjö har ngn att låna ut.

Om ngn har ett extra 1150mobo de kan låna ut är jag också intresserad

Anledningen till dessa lån är att jag vill testa min 4790k, det var kylpasta på baksidan som jag rengört men får upp röda linjer på skärmen, utom vid ett speciellt tillfälle. Om ngn känner lusten av att hjälpa får ni gärna kontakta mig i pm, allt uppskattas!

Tack

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om det är samma stockkylare som till 3770k har jag två liggande. Du kan få ena eller båda mot frakt. Synd att du inte bode närmare. Men om du inte får någrot bättre napp så kan jag skicka på måndag eller tisdag. Upptagen idag och imorgon.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Entusiast

Jag har också en Stockkylare liggandes, har varit till en Ivy-bridge i5a men borde funka fint.

Bor i Dalarna, så det är mot fraktkostnad i så fall.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

@seraj5: Tja seraj! Har Corsair H80 som du skulle kunna få till ett billigt pris! Skriv till mig i PM vad du skulle vilja ha för den!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

Om det är samma stockkylare som till 3770k har jag två liggande. Du kan få ena eller båda mot frakt. Synd att du inte bode närmare. Men om du inte får någrot bättre napp så kan jag skicka på måndag eller tisdag. Upptagen idag och imorgon.

Skrivet av Jonssown:

Jag har också en Stockkylare liggandes, har varit till en Ivy-bridge i5a men borde funka fint.

Bor i Dalarna, så det är mot fraktkostnad i så fall.

Skickades från m.sweclockers.com

Min kompis kunde låna ut en till mig, hörav mig om jag känner att jag kommer behöva de efter lånet. Får tacka för att ni är villiga att donera stockkylare!

Skrivet av AxelF89:

@seraj5: Tja seraj! Har Corsair H80 som du skulle kunna få till ett billigt pris! Skriv till mig i PM vad du skulle vilja ha för den!

Tyvärr inte intressant, letar efter en 240mm/280mm aio, tack ändå

Permalänk

@seraj5

Hej jag har en Corsair H100i komplett med orginalkartong och tror jag kan leta fram kvittot också (borde om inte annat finnas elektroniskt) som finns i Växjö om det är intresseant kan jag tänka mig o sälja den. (OBS: inte gtx, H100i )

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnteBellum:

@seraj5

Hej jag har en Corsair H100i komplett med orginalkartong och tror jag kan leta fram kvittot också (borde om inte annat finnas elektroniskt) som finns i Växjö om det är intresseant kan jag tänka mig o sälja den. (OBS: inte gtx, H100i )

Kan vara intressant, dock kommer jag nog förmodligen köpa en nzxt x61 som jag hittade för 400kr

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Kan vara intressant, dock kommer jag nog förmodligen köpa en nzxt x61 som jag hittade för 400kr

Ah ok, ja det förstås är ju inte så tokigt. Här väl tänkt runt 600-650 kr för min h100i annars... hojta om du skulle ändra dig. Mvh

Visa signatur

//Totte