Garderobsrensning - EX-2200 switch och 4-skärmsstativ

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning - EX-2200 switch och 4-skärmsstativ

Rensar ur garderoben och vill göra mig av med diverse grejer:
Ett skärmstativ för 4st upp till 24tums skärmar. Märke Ergotron DS100 Quad.
DS100 hos dustin
Stativet är i gott skick.
Pris: 1500kr

En 24 portars Juniper EX-2200-24t-4G Rev. A (tillverkad 20100305)
Den är i gott skick, dock behöver den återställas men det kan jag nog fixa om du inte vill.
Pris: 1500kr

Tycker du att det är för dyrt, är du välkommen att lämna ett bud så kanske vi kan komma överens om något
Eventuell frakt betalas av köparen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Main> Amd Fx-8120 , 16gb ram, Geforce gtx 960 2gb, 2x Asus PB287Q
FW-01> Intel Atom CPU D2500 2x1.86GHz 4gb ram
Raspberry PI 2 för labb
Raspberry Pi 2 B en som Fil-server och en för Kodi
Qnap TS-451 Backup station

Permalänk
Medlem

Switchen låter intressant. Följer för att ha koll.

Permalänk
Medlem

För skärmstativet behövs väl 4 likadana skärmar för att det skall se någorlunda ut eller!
Jag har 2st skärmar sedan alltid men att ha 4st hade varit trevligt och jag har ett CADkort som tar 4 skärmar.
Skall kolla om jag kanske kan skaffa 2 likadana skärmar utav Dell U2211H (Digital) så detta låter intressant, idag har jag 4 skärmar runtom i bordet och den ena är till redigering, den andra till någon annan burk som behövs fixas samt de andra 2 är mina Dell som jag är supernöjd med.
Vi får väl höras och hittar jag 2 likadana då låter det mycket intressant, tack. /M

Visa signatur

Merlin

Permalänk
Medlem
Skrivet av RFM:

För skärmstativet behövs väl 4 likadana skärmar ...

När jag köpte det hade jag två st 22tummare och tänkte köpa 2 st till.
Men så hittade jag 2 st 24 tummar till ett bra pris. Så det blev 2 st 24 tummare "nere" och 2 st 22 tummare "uppe" i början och det enda som såg "dåligt ut" var att 24:orna hade svart ram och 22:orna silver... Annars tänkte man inte på det...

Funkar också att bara ha 2 skärmar

Visa signatur

Raspberry PI 2 för labb

Permalänk
Medlem

tar någon eller några dagar innan jag kan får reda på om jag hittar 2 likadana skärmar som dessa, annars får det vara som det är idag.
Jag känner en tekniksnubbe på loppisen och han har det mesta inom teknik, samt han håller 2st 4Tb WD Red diskar för mig tills lördag och jag kan fråga honom.
Tyvärr har jag inte hans nummer pga. jag förlorade allt efter byte till iPhone SE, så blir det när man inte gör en backup... /M

Visa signatur

Merlin

Permalänk
Medlem

Det är lugnt! Hoppas du hittar ett par skärmar

Visa signatur

Raspberry PI 2 för labb

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga att jag fortf. letar och att jag är kvar, jag hittade en snubbe som har 4 exakt likadana skärmar men att betala 4000kr styck är nog mera än vad jag hade givit för en skärm haha

Visa signatur

Merlin

Permalänk
Medlem
Skrivet av RFM:

Tänkte bara säga att jag fortf. letar och att jag är kvar, jag hittade en snubbe som har 4 exakt likadana skärmar men att betala 4000kr styck är nog mera än vad jag hade givit för en skärm haha

Det är bara att hålla ett öga på tråden, börjar någon annan buda så får du säga till om du vill ha stället eller inte.

Visa signatur

Raspberry PI 2 för labb