Permalänk

Smartklocka No.1 D5

Smartklocka No.1 D5
Funkar bra med Android sämre med Ios säljer då jag bytt till IPhone.

Fungerar även som egen telefon då den har plats för SIM-kort.

inbyggd gps, pulsmätare, stegräknare osv

läs mer på:
http://en.001phone.cn/product-no-1-d5-smart-watch-android-4.4...

Skickas mot fraktkostnad men öga-mot-öga-köpare har förtur

Prisidé 800 eller bud. budgivning avslutas när jag är nöjd. Jag kommer även utnyttja min rätt att sälja till den jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk

Bud i tråden nedan jag publicerar högsta bud här

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk

Hur upplever du batteritiden? Ser du några fördelar med den framför en "vanlig" smartwatch Android Wear?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@BigBengtsson: Batteritiden är bra kanske två dygn som jag använder den (skulle säga att jag blev glatt överraskad). Detta är den enda smartklocka jag har haft så jag har svårt att jämföra den med andra. en fördel är dock att den är en telefon så man måste inte ha en telefon för att ha den. Det är bara att sätta in ett sim-kort. Pulsmätningen är väldigt bra också mätte mot en annan klocka med pulsband och fick identiska värden.

Byggkvaliteten är också överraskande bra. klockan känns gedigen. Nackdelen är dock att den tappar kontakten med min IPhone stup i kvarten. Mot androiden tappade den kanske bara en gång under den månaden jag haft den.

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Skrivet av bobonolla:

@BigBengtsson: Batteritiden är bra kanske två dygn som jag använder den (skulle säga att jag blev glatt överraskad). Detta är den enda smartklocka jag har haft så jag har svårt att jämföra den med andra. en fördel är dock att den är en telefon så man måste inte ha en telefon för att ha den. Det är bara att sätta in ett sim-kort. Pulsmätningen är väldigt bra också mätte mot en annan klocka med pulsband och fick identiska värden.

Byggkvaliteten är också överraskande bra. klockan känns gedigen. Nackdelen är dock att den tappar kontakten med min IPhone stup i kvarten. Mot androiden tappade den kanske bara en gång under den månaden jag haft den.

Okej, tack för snabbt svar.
Finns alla tillbehör/kvitto?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@BigBengtsson: Ja allt finns.

Tyvärr så sålde jag den just till en kollega...

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Skrivet av bobonolla:

@BigBengtsson: Ja allt finns.

Tyvärr så sålde jag den just till en kollega...

Lugnt! Hade varit kul att ha en, men det besparade mig ett impulsköp iallafall

Skickades från m.sweclockers.com