Permalänk
Skrivet av MrTin:

Hej Dustin

Har beställt följande när är den i lager tror ni?

https://www.dustinhome.se/product/5010744312/m100mkii-20

Hej,
Eftersom det är en beställningsvara så får du besked via mail så fort vi får besked eftersom vi gör en beställning samma sekund som du lägger ordern till de leverantörer som har varan i sitt sortiment. Det kan dock ta en stund ibland då det kan finnas flera leverantörer som har/inte har produkten.
Jag hoppas du får ett possitivt svar inom kort, annars så kan du kolla med vår orderavdelning på 08-55344900 om det dröjer.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Måste bara skriva av mig angående Dustin här.

Köpte en Lenovo idea centre 700 som tidigare stått som demo-ex(till ett rabatterat och bra pris, plus i kanten för det). Men när jag sedan får hem datorn visar det sig att den inte fungerar, det går inte att komma inte i BIOS utan den står bara och tuggar med svart skärm. Tanken var att ha datorn när jag var hemma och jobbade under pausen i mina studier. Så att den börjar krångla direkt var ju ingen glad överraskning.

Hur som haver så ringer jag Dustins kundservice, i hopp om att få lite hjälp med hur detta kan lösas. Där får jag ett kyligt bemötande och hänvisas nästan genast till Lenovos egen kundservice. Okej, tänker jag, det är väl kanske rimligt eftersom det är deras produkt i grunden.

Efter ytterligare lite telefonkö kommer fram till Lenovos kundservice, där dom ger mig det briljanta rådet att "trycka på F2", när inte det fungerade så var det kört, då var datorn alltså trasig. Skall poängtera att detta var deras tekniska support. Det var allt dom hade att erbjuda där. Vid detta laget börjar detta kännas irriterade, datorn är alltså enligt alla jag pratat med helt trasig och kommer ej kunna brukas. Känns ju som något en seriös butik som Dustin bör ha testat innan dom sålde datorn, trots att det var ett demo-ex.

Ringer tillbaka till Dustin och det är nu det blir riktigt intressant. Får tala med vad som låter som en ung tjej, där jag förklarar problematiken och att jag ringt runt halva förmiddagen för att få detta utrett. Hon säger att vi då får göra ett återköp. Okej, visst, fine. Det är väl så det får bli, tänker jag. Har ju lagt ut x antal kronor i onödan och nu sitter jag här utan dator, igen, vilket var precis vad jag ville slippa när jag valde att köpa datorn av ett företag och inte från Blocket, till exempel. Men jag går med på ett återköp. Jag undrar när datorn kan återtas (då jag valde att få den expresslevererad, eftersom jag själv inte hade möjlighet att hämta datorn då jag saknar bil och dessutom behövde datorn snarast).

Hon hälsar då att jag får lämna datorn själv. Jag förklarar att jag har noll möjlighet att transportera en dator någonstans, och undrar om det verkligen inte finns något annat sätt att lösa det på.
Får det simpla svaret "nää det funkar inte så". Okej. Men vad ska jag göra då förslår du? undrar jag då. Hon svarar att hon inte vet.
Okej. Det är ju rätt dålig kundservice, påpekar jag. Varpå hon svarar "jasså, tycker du det? Jag tycker det är väldigt bra kundservice".

Intressant här är att Dustin säljer en trasig dator, försöker lämpa över ansvaret på Lenovo.När det sedan faller på dom så vägrar dom hämta sin defekta produkt och väljer sedan att hävda att detta är bra kundservice.

Skall tilläggas att dom aldrig skickade retursedeln för återköp heller.

//missnöjd

Permalänk
Medlem

@Aestro:

Är bara gilla läget tyvärr och be dem om fraktsedeln igen. Sen vänta in ett tillfälle då du kan åka och skicka den själv. De verkar inte ha speciellt bra koll på sina demovaror. Jag köpte en demo-ex TV en gång. Den skulle vara "komplett" men saknade stativet och fjärrkontrollen och hade en trasig pixel. Blev erbjuden en billig multifjärr och ett billigt väggstativ som "lösning". Så var bara skicka tillbaks skräpet och den dök aldrig upp som demo-ex igen. Antar någon anställd fick sig en gratis TV.

Permalänk
Medlem

@Aestro:

Usch!!
Har suttit i samma sits flera gånger, tycker verkligen synd om dig!
Kämpa på och lycka till!

Permalänk
Skrivet av Aestro:

Måste bara skriva av mig angående Dustin här.

Köpte en Lenovo idea centre 700 som tidigare stått som demo-ex(till ett rabatterat och bra pris, plus i kanten för det). Men när jag sedan får hem datorn visar det sig att den inte fungerar, det går inte att komma inte i BIOS utan den står bara och tuggar med svart skärm. Tanken var att ha datorn när jag var hemma och jobbade under pausen i mina studier. Så att den börjar krångla direkt var ju ingen glad överraskning.

Hur som haver så ringer jag Dustins kundservice, i hopp om att få lite hjälp med hur detta kan lösas. Där får jag ett kyligt bemötande och hänvisas nästan genast till Lenovos egen kundservice. Okej, tänker jag, det är väl kanske rimligt eftersom det är deras produkt i grunden.

Efter ytterligare lite telefonkö kommer fram till Lenovos kundservice, där dom ger mig det briljanta rådet att "trycka på F2", när inte det fungerade så var det kört, då var datorn alltså trasig. Skall poängtera att detta var deras tekniska support. Det var allt dom hade att erbjuda där. Vid detta laget börjar detta kännas irriterade, datorn är alltså enligt alla jag pratat med helt trasig och kommer ej kunna brukas. Känns ju som något en seriös butik som Dustin bör ha testat innan dom sålde datorn, trots att det var ett demo-ex.

Ringer tillbaka till Dustin och det är nu det blir riktigt intressant. Får tala med vad som låter som en ung tjej, där jag förklarar problematiken och att jag ringt runt halva förmiddagen för att få detta utrett. Hon säger att vi då får göra ett återköp. Okej, visst, fine. Det är väl så det får bli, tänker jag. Har ju lagt ut x antal kronor i onödan och nu sitter jag här utan dator, igen, vilket var precis vad jag ville slippa när jag valde att köpa datorn av ett företag och inte från Blocket, till exempel. Men jag går med på ett återköp. Jag undrar när datorn kan återtas (då jag valde att få den expresslevererad, eftersom jag själv inte hade möjlighet att hämta datorn då jag saknar bil och dessutom behövde datorn snarast).

Hon hälsar då att jag får lämna datorn själv. Jag förklarar att jag har noll möjlighet att transportera en dator någonstans, och undrar om det verkligen inte finns något annat sätt att lösa det på.
Får det simpla svaret "nää det funkar inte så". Okej. Men vad ska jag göra då förslår du? undrar jag då. Hon svarar att hon inte vet.
Okej. Det är ju rätt dålig kundservice, påpekar jag. Varpå hon svarar "jasså, tycker du det? Jag tycker det är väldigt bra kundservice".

Intressant här är att Dustin säljer en trasig dator, försöker lämpa över ansvaret på Lenovo.När det sedan faller på dom så vägrar dom hämta sin defekta produkt och väljer sedan att hävda att detta är bra kundservice.

Skall tilläggas att dom aldrig skickade retursedeln för återköp heller.

//missnöjd

Hej Aestro,

Jag beklagar att du fått en defekt dator utskickad men självklart tar vi ansvar för att få till en lösning. Att vi först hänvisar till Lenovo är endast för att du ska få professionell hjälp direkt med ett eventuellt mjukvarufel.
Däremot låter inte alls bra det du beskriver i ditt möte med kundservice.
Jag tar med mig din feedback till handläggaren och avdelningen så att det förhoppningsvis ska slippa bli en liknande situation igen.

Själva returen då:
När vi skickar ut en returfraktsedel så skickas alltid din retur med företagspaket och då ingår upphämtning om man så önskar. Du kan alltid boka en upphämtning via 0771-33 33 10 (knappval 1). Eftersom du uppenbarligen inte fått din fraktsedel än får du jättegärna skicka ditt ärende/ordernummer till mig i ett PM så kan jag ta det hela vidare. Du kan även kontakta kundservice direkt så ordnar kollegorna där med fraktsedel fortast möjligt.

Med vänlig hälsning / Micke

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Skrivet av Grönahunden:

Hej Grönahunden,

Det som skiljer dessa två datorer åt är enbart ramminnet. Den ena har 4GB och den andra har 8GB. Förutom detta har de samma specifikation. Har du fler funderingar eller frågor kring produkten så hjälper vi dig gärna vidare. Rekommenderar isåfall att du kontaktar mina kollegor på vår orderavdelning som har mycket bättre kunskaper än jag själv. Du når orderavdelningen enklast på order@dustinhome.se eller på telefonnummer 08-553 44 900 (öppet måndag-fredag, 08-17).

Önskar dig en fortsatt fin sommar.
/Kalle

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

@Dustin Home: om jag köper den Lenovo E31-70 med 8GB vilken dag får jag den då ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

@Grönahunden: Står att den skickas omgående, så beställer du innan 16.00 så är den framme dagen efter.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Skrivet av Grönahunden:

@Dustin Home: om jag köper den Lenovo E31-70 med 8GB vilken dag får jag den då ?

@Grönahunden: Produkten ser ut att finnas i lager just nu. Beställningar som läggs på vardagar innan 16.00 skickas normalt samma dag, vilket innebär att du bör ha datorn nästkommande vardag (om du inte bor på en ö eller allt för långt från vårt lager i Stockholm). Kontakta gärna vår orderavdelning på order@dustinhome.se eller via chatten på www.dustinhome.se (öppen vardagar 08.00 till 16.30) om du har fler frågor.

Ha en fin dag
/Kalle

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

@Dustin Home
Hej är lite i ett dilemma här.
Köpt en dator med delar jag byggde själv, från lite olika ställen men cpu samt mobo från er. Fungerade ett par dagar men nu så tar inga skärmar emot några signaler från datorn. Har felsökt rätt länge nu utan några resultat men testat med andra komponenter utom cpu så det kan vara där felet ligger. Är helt säker på att det inte rör sig om sladdar som inte är inkopplade/felkopplade eller att något inte sitter i. Gjort att som går att få fram genom googling. Kan nämnas att allt köptes för drygt en månad sedan.

Mitt dilemma nu är, eftersom jag inte är säker på att processorn är källan till felet men kan samtidigt inte se någon annan orsak, är det värt att skicka tillbaka den som defekt nu och få den tittad på? Vad är konstnaderna om den visar sig vara fungerande?

Mvh

Permalänk
Skrivet av Persienner:

@Dustin Home
Hej är lite i ett dilemma här.
Köpt en dator med delar jag byggde själv, från lite olika ställen men cpu samt mobo från er. Fungerade ett par dagar men nu så tar inga skärmar emot några signaler från datorn. Har felsökt rätt länge nu utan några resultat men testat med andra komponenter utom cpu så det kan vara där felet ligger. Är helt säker på att det inte rör sig om sladdar som inte är inkopplade/felkopplade eller att något inte sitter i. Gjort att som går att få fram genom googling. Kan nämnas att allt köptes för drygt en månad sedan.

Mitt dilemma nu är, eftersom jag inte är säker på att processorn är källan till felet men kan samtidigt inte se någon annan orsak, är det värt att skicka tillbaka den som defekt nu och få den tittad på? Vad är konstnaderna om den visar sig vara fungerande?

Mvh

Hej Persienner!

Om du lyckats få ner det till den nivån där man inte kan utesluta fler komponenter så kostar det normalt inget om det skulle visa sig att det fungerar. Det vi brukar ta betalt för är om man inte vill felsöka något alls själv. Då skickar vi normalt hela enheten för service och de tar betalt för felsökning om det inte är något tekniskt fel brukar det kosta ca 350-750:- beroende på felsökning och att exempelvis uppgradera installera rätt drivrutiner osv.
Hör av dig till vår kundservice så hjälper dom dig.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dustin Home:

Hej!
Jag tycker du ska börja med att kontakta vår kundservice. Generellt så försöker vi lösa ärenden så långt det går. Garantin utgår från tillverkaren och har inte tillverkaren några problem (vilket dom sällan har) med att reparera den på garantin så har inte vi det heller. Det ska dock sägas att grafikkort sällan repareras och det innebär i vissa fall att vi inte blir ersatta med en ny/reparerad produkt från verkstan om den utgått. Är det så att vi behöver häva köpet pga detta så kommer pengarna att betalas ut till vår kund som vi har ett köpavtal med, detta kan givetvis medföra problem som du säkert kan förstå.
Men som sagt kontakta vår kundservice så får vi se hur man kan lösa det.

Vänliga hälsningar, Stefan
Dustin Home

Man verkar få lite olika svar beroende på vart man vänder sig.
Förstår självfallet att scenariot vid hävning av köp sätter käppar i hjulet.
Men här (enligt bifogad bild) så säger dustin enligt chatten att det inte går (gällande citeringen i mitt inlägg).
I mitt fall så blev svaret enligt bild i chattrutan nedanför.
Observera att detta var innan jag ens berätta att det handlade om det specifika grafikkortet jag har tänkt göra affär om i andrahand.

Permalänk
Skrivet av anon226320:

Man verkar få lite olika svar beroende på vart man vänder sig.
Förstår självfallet att scenariot vid hävning av köp sätter käppar i hjulet.
Men här (enligt bifogad bild) så säger dustin enligt chatten att det inte går (gällande citeringen i mitt inlägg).
I mitt fall så blev svaret enligt bild i chattrutan nedanför.
Observera att detta var innan jag ens berätta att det handlade om det specifika grafikkortet jag har tänkt göra affär om i andrahand.
http://oi66.tinypic.com/mvpzkx.jpg

Hej, ja det är en högst återhållsam hållning i dessa fallen just på grund av att vi vet att det kan ställa till en hel del bekymmer om köpet hävs.
Har vi all information så är det lättare att ta ställning till vad vi kan göra och på en chatt så kan jag förstå att de drar igång en hel uppsats om vad som krävs från din sida och om du godkänner förfarandet osv, det blir för tungrott.
Det ska även gå att hitta produkten via serienummer så vi vet att det är den rätta produkten så det är en del manuellt arbete kring detta.
Jag tror David skulle ha hänvisat dig till kundservicen direkt i stället för mer ingående diskussion.
Är det några problem så kan jag titta på det också, det är bara att du hänvisar till mig på detta forumet så kan de komma och prata med mig om du kontaktar vår kundservice.
MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dustin Home:

Hej, ja det är en högst återhållsam hållning i dessa fallen just på grund av att vi vet att det kan ställa till en hel del bekymmer om köpet hävs.
Har vi all information så är det lättare att ta ställning till vad vi kan göra och på en chatt så kan jag förstå att de drar igång en hel uppsats om vad som krävs från din sida och om du godkänner förfarandet osv, det blir för tungrott.
Det ska även gå att hitta produkten via serienummer så vi vet att det är den rätta produkten så det är en del manuellt arbete kring detta.
Jag tror David skulle ha hänvisat dig till kundservicen direkt i stället för mer ingående diskussion.
Är det några problem så kan jag titta på det också, det är bara att du hänvisar till mig på detta forumet så kan de komma och prata med mig om du kontaktar vår kundservice.
MVH/Stefan

Hej Stefan,
Jag förstår hur du menar. Tror dock att det missuppfattades något i min text.
Detta var alltså svaret jag fick innan det ens var på tal om att det var ett grafikkort det gällde. För som du ser så får jag svaret på frågan innan personen i fråga, fråga om vilken produkt det gäller.

Nu är det inget garanti-ärende jag behöver ta kontakt med någon i dagsläget om.
Var mer efterforskningar då jag ska köpa ett grafikkort begagnat, som innehar garanti-tid och kommer från Er. Så jag vet hur jag ska gå tillväga i framtiden utifall något skulle hända.

Mvh,
Andreas

Permalänk

Har ingen fråga utan vill bara visa min uppskattning. Har haft flera varor på reklamation och även när jag slarvat och blandat ihop ärenden så har Dustin löst allt smärtfritt. Pratas ständigt om Inets utmärkta kundservice men tycker Dustin förtjänar minst lika stor eloge. Stort tack!

Permalänk
Skrivet av Persienner:

Har ingen fråga utan vill bara visa min uppskattning. Har haft flera varor på reklamation och även när jag slarvat och blandat ihop ärenden så har Dustin löst allt smärtfritt. Pratas ständigt om Inets utmärkta kundservice men tycker Dustin förtjänar minst lika stor eloge. Stort tack!

Det tackar vi särskilt för, det är alltid kul när vi får beröm. Det mesta går enligt planerna i de tusentals kontakter vi har med våra kunder varje dag, men ibland blir det fel och då finns vår kundservice där och försöker lösa det på ett eller annat sätt. Vi uppskattar all typ av återkoppling så vi kan göra saker bättre på sikt. Tack för det!

Med vänlig hälsning
Dustinhome AB

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Persienner:

Har ingen fråga utan vill bara visa min uppskattning. Har haft flera varor på reklamation och även när jag slarvat och blandat ihop ärenden så har Dustin löst allt smärtfritt. Pratas ständigt om Inets utmärkta kundservice men tycker Dustin förtjänar minst lika stor eloge. Stort tack!

Kan bara instämma! Finns inget annat företag som är i närheten av att lösa problem lika smidigt som Dustin.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Hedersmedlem

*Inlägg som enbart uttryckte medhåll raderat, använd Bra inlägg-knappen istället, se §1.6 i reglerna*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Ni borde inte skriva att ni skickar samma dag om en order läggs före 1600 om ni inte kan hantera det.

Jag la en order i god tid, ~1150 då jag behövde en ny dator dagen efter, men tiden gick och jag fick inget leverans besked. Tänkte att jag säkert inte fått mailet bara.

Kontaktade eran support via chatten som då sa att ni haft störningar på lagret igår, blev då erbjuden att avbryta min order?

Ser inte hur det ska hjälpa mig få min dator i tid tyvärr..

Kanske känns som ett mindre problem men behövde verkligen en dator idag. Hade ni skrivit på eran hemsida att det var förseningar hade jag kunnat köpt en liknande dator från någon annan sida typ NetOnNet eller inet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har ni någon slags prisgaranti? La en order i onsdags på en Nexus 6p men idag fredag finns den 500kr billigare på siba. Har fortfarande inte öppnat kartongen.

Mvh

Permalänk
Inaktiv

Larvig skitsak men beställde ytterligare en Samsung U28E590D 28" 16:9 3840 x 2160 TN Freesync (28/9) för att komplettera den jag redan har. Då fanns den inne, sedan är det en beställningsvara, sedan står det att den väntas in 7/10 (idag), nu står det beställningsvara.

Vad är statusen för den här skärmen egentligen? Hemsidan ger just nu olika besked besked beroende på var man tittar. Ordernummer är 201660865, om det har betydelse. Beroende på om man får vänta mycket längre så finns den även på webhallen.

https://www.dustinhome.se/product/5010875826/u28e590d

EDIT: Fick nyss mail om att den är på väg

Permalänk

Beställde en Intel 600P 512GB SSD när de va på rabatt för 1299kr. Den står nu som "restnoterad" fast det finns i lager här https://www.dustinhome.se/product/5010970693/600p-series dock för 1799kr.

Permalänk
Inaktiv

Tjenixen Dustin!

Är inne ofta på er sida och kollar efter ett erbjudande på Poweredge T20.
Snart dags att göra ett fin fint pris som ni brukar? Under 2000 för en server?

Säg till när det är dags, så köper jag en direkt, kanske två...

Permalänk
Skrivet av shirokami:

Beställde en Intel 600P 512GB SSD när de va på rabatt för 1299kr. Den står nu som "restnoterad" fast det finns i lager här https://www.dustinhome.se/product/5010970693/600p-series dock för 1799kr.

Hej, förmodligen så var det så enkelt att den tog slut efter att du hade beställt den. Hör av dig till vår orderavdelning om det är några problem så hjälper dom dig. MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av MickeMM:

Tjenixen Dustin!

Är inne ofta på er sida och kollar efter ett erbjudande på Poweredge T20.
Snart dags att göra ett fin fint pris som ni brukar? Under 2000 för en server?

Säg till när det är dags, så köper jag en direkt, kanske två...

Man kan aldrig veta, du får hålla ögonen öppna...
MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dustin Home:

Man kan aldrig veta, du får hålla ögonen öppna...
MVH/Stefan

Fel svar, men jag gillar dig ändå
Rätt skulle vara.. Ho ho ho, julen är redan här.. Det är fixat! hehe

Permalänk
Medlem

Beställde den 7e oktober en microsoft wireless adapter v2, skulle inkomma 11e oktober. Nu har ni ändrat till 24e oktober fast på produkten står det fortfarande "skickas inom 48h".

När kan ni få fram den? avbokar skiten snart då jag inte vill 2 veckor på en produkt, om den nu kommer då...

Det är JÄVLIGT fint att ni rear ut produkter ni inte ens har på lager, och ljuger om leveranstid.

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Hedersmedlem

Beställer som företag. Skulle köpa en 6TB HD, behövde den dagen efter. Jag kan acceptera att ni var betydligt dyrare än en av era värsta konkurrenter (ca 10%/över 200Kr), men kan inte acceptera att ni har 10 dagar netto (mot 30), tar 29kr för pappersfaktura (mot 0kr) och är 40kr dyrare på företagspaket. Är detta något ni överväger att ändra?

Varit kund länge på båda ställena, så ingen ny frågeställning.

Dessutom avråder jag er från att skicka ut mail när man lämnat en varukorg hängandes:

"Du besökte ju oss på Dustin för ett tag sedan och vi hoppas du hittade vad du sökte efter!

Upplevde du några problem med din beställning? I så fall får du gärna kontakta oss via vårt kontaktcenter."

Jag fick två sådana senaste dagarna, den första ungefär en timme efter att jag lagt varan i korgen men avstått. Det skapar bara irritation.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av moonblase:

Beställde den 7e oktober en microsoft wireless adapter v2, skulle inkomma 11e oktober. Nu har ni ändrat till 24e oktober fast på produkten står det fortfarande "skickas inom 48h".

När kan ni få fram den? avbokar skiten snart då jag inte vill 2 veckor på en produkt, om den nu kommer då...

Det är JÄVLIGT fint att ni rear ut produkter ni inte ens har på lager, och ljuger om leveranstid.

Hej moonblase!

Tråkigt att höra att du inte fått din produkt än. Det händer givetvis att besked ändras av olika skäl men vi försöker informera våra kunder via meddelande så fort vi får information från leverantörer eller liknande. I just ditt fall så tycker jag du ska slå en signal till vår orderavdelning för att se om de har någon annan lösning. Självklart så får du avboka leveransen om du inte kan vänta längre, det hjälper dom till med i så fall.
Beträffande webben och informationen där så är det något som inte stämmer för det ska i så fall ändras till beställningsvara, varför det inte har gjorts vet jag inte men jag kommer skicka vidare den informationen så vi kan titta på vad som är fel.

Beklagar den långa leveranstiden. MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin