Permalänk

Kommer inte vidare vid felsäkert läge.

Försöker nå felsäkert läge på Windows 10. Mina ikoner flyttar sig på skrivbordet flera gånger så fort den är i viloläge, sen igår kväll. Laddar inte ner något på datorn och surfar normalt. Får upp detta meddelandet när jag når felsäkert läge (och kan ej använda datormusen) http://m.imgur.com/YMGuJaa
Skriver via mobilen så ursäkta röran.
Tack för snabba svar
Edit: har bara ett konto på datorn och det har fungerat förut att nå felsäkert läge

Visa signatur

Define R4 | i5 4460k | ASUS Z97 | 8GB Corsair | Nvidia GeForce GTX960 | Samsung SSD 840 EVO 250GB | Dota2 | C#

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuantomScripter:

Försöker nå felsäkert läge på Windows 10. Mina ikoner flyttar sig på skrivbordet flera gånger så fort den är i viloläge, sen igår kväll. Laddar inte ner något på datorn och surfar normalt. Får upp detta meddelandet när jag når felsäkert läge (och kan ej använda datormusen) http://m.imgur.com/YMGuJaa
Skriver via mobilen så ursäkta röran.
Tack för snabba svar
Edit: har bara ett konto på datorn och det har fungerat förut att nå felsäkert läge

Är det en laptop? Kört reparation från Windows boot-menyn?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!

Permalänk
Skrivet av freddyfresh:

Är det en laptop? Kört reparation från Windows boot-menyn?

Körde via Msconfig istället. Kan vara för att jag inte har en original kopia av windows 10 kanske...

Visa signatur

Define R4 | i5 4460k | ASUS Z97 | 8GB Corsair | Nvidia GeForce GTX960 | Samsung SSD 840 EVO 250GB | Dota2 | C#

Permalänk
Hedersmedlem

@QuantomScripter *Tråd låst*

Tyvärr är jag tvungen att låsa tråden då vi inte tillåter piratkopiering/innehav.

Citat:

§7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...